PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Päivän masennukseksi  (Luettu 67492 kertaa)

Lossi

  • Vieras
Vs: Päivän masennukseksi
« Vastaus #49 : Maaliskuu 25, 2012, 15:20:44 ip »
minä en usko että tuon ongelman aiheuttaa maahanmuuttajat vaan vapaakasvatus on se juttu mistä tämä johtuu.
yleinen välinpitämättömyys.


Samaa mieltä. Laskisvat vaan vanhemmat lakanoille jos ei kerran yhtään kiinnosta lastensa asiat ja kasvatus.

Hankkija

  • Vieras
Vs: Päivän masennukseksi
« Vastaus #50 : Maaliskuu 25, 2012, 18:39:27 ip »
minä en usko että tuon ongelman aiheuttaa maahanmuuttajat vaan vapaakasvatus on se juttu mistä tämä johtuu.
yleinen välinpitämättömyys.


Samaa mieltä. Laskisvat vaan vanhemmat lakanoille jos ei kerran yhtään kiinnosta lastensa asiat ja kasvatus.

Käykää herrat katsomassa esim erästä Ruotsin Malmöön lähiötä ja puhukaa sitten paremmalla suulla, mitä mamut aiheuttavat/eivät aiheuta.. Lossikin ajais sinne rekalle, niin luulenpa, että olis autosta ikkunat välittömästi paskana.. ;D

Fullflavor

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2781
  • Karma: +0/-0
Vs: Päivän masennukseksi
« Vastaus #51 : Maaliskuu 25, 2012, 18:41:03 ip »
Tervetuloa! turun halisiin,varissuolle,lausteseen,pansioon,pernoon toteamaan tilanne!

Päätrolli

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2206
  • Karma: +0/-0
  • Ei vika suur tarvi ol jos se o pääs.
Vs: Päivän masennukseksi
« Vastaus #52 : Maaliskuu 25, 2012, 18:48:48 ip »
Lauste on kyllä sellainen mesta että oksat pois ja pala latvaa. Siellä voiskin käydä iltapäiväkävelyllä.
Rikon pyhältä tuntuvan hiljaisuuden, koska olen kapinallinen luonne. Kysyn sinulta, missä olet. Sinä siirrät katsettasi ja lasket kätesi omani päälle, lepäämään reidellesi. Kotona, vastaat, eikä sinun tarvitse kertoa enempää.

Fullflavor

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2781
  • Karma: +0/-0
Vs: Päivän masennukseksi
« Vastaus #53 : Maaliskuu 25, 2012, 18:50:01 ip »
Lauste on kyllä sellainen mesta että oksat pois ja pala latvaa. Siellä voiskin käydä iltapäiväkävelyllä.

älä muuta viserrä  ;D ;D ;D

SatamaJätkä

  • Valvojat
  • Sr. Member
  • *****
  • Viestejä: 551
  • Karma: +0/-0
Vs: Päivän masennukseksi
« Vastaus #54 : Maaliskuu 25, 2012, 19:58:58 ip »
Tulipa aikoinaan asuttua Rinkebyssä en todellakaan suosittle sitä kenellekkään , ei sovellu valkoihoiselle. Tänänä päivänä edes paloautot mene sinne ilman poliisi saattuetta , paska paikka sanon mä..

Lossi

  • Vieras
Vs: Päivän masennukseksi
« Vastaus #55 : Maaliskuu 26, 2012, 19:11:17 ip »
Enpä mä sitä silleen väitä, etteikö noista mamuista olis haittaa. Nehän suurin osa kaikenlaista rötöstelee ja riehuskelee.
On toki asiallisiakin yksilöitä mutta löytyy laidasta laitaan.
Tuo vapaakasvatus on vaan suuri tekijä myös..