PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Mitähän tolla nyt tekisi?  (Luettu 3776 kertaa)

atpanula

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1561
  • Karma: +0/-0
    • Omat sivut
Mitähän tolla nyt tekisi?
« : Elokuu 03, 2011, 20:40:33 ip »
Purkkia pukkaa...

Mutta kun ei voi hallita kuin oma.saunalahden kautta. Yhden tällaisen möin joskus pari vuotta sitten, mutta hankalaa oli. Piti tunnareita levitellä ja nykyään voi tehdä jopa rikoksen netin kautta ja ketä siitä syytetään.

Mietin, että jos voisi laittaa tuon itselle ja sitten nettitikun niin saako sillä sen 10+jotain megaa? Purkin sain muualta mutta itsellä kyllä toimii se kiinteä Saunalahden verkossa. Ja Elisassa.


Niiskutti

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 499
  • Karma: +0/-0
Vs: Mitähän tolla nyt tekisi?
« Vastaus #1 : Elokuu 03, 2011, 21:26:50 ip »
Jos tuolla voi jakaa mokkulaa niin minulla saattaisi olla ostaja ellei hinta ole päätähuimaava...

oikan

  • Sr. Member
  • ***
  • Viestejä: 677
  • Karma: +0/-0
Vs: Mitähän tolla nyt tekisi?
« Vastaus #2 : Elokuu 03, 2011, 23:01:18 ip »
ei saa operaattoreilta enää liittymän kylkiäisenä tavallista telehellin, a-linkin tms purkkia? onko ne kaikki näitä tämmösiä?

voishan tohon saada toisen firmiksen ujutettua, niin toimis kuin kaupasta hankittu?

atpanula

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1561
  • Karma: +0/-0
    • Omat sivut
Vs: Mitähän tolla nyt tekisi?
« Vastaus #3 : Elokuu 03, 2011, 23:54:32 ip »
Niiskutti: jos ja kun tuolla voi jakaa mokkulaa niin kyllä tuo joutaa.

Se vaan, että ei voi hallita kovin hyvin sitä boksia tekee asiasta hankalan. Mutta hallitsin itse toista Elisan kotiboksia aika hyvin 192.168.100.1 osoitteesta...

Jos vaikka puoleen hintaan laitetaan ilman sitoumuksia niin lähtee heti (+postikulut).

Tähän pitää tulla selvä kyllä/ei -kanta eli jos ostaa purkin niin tietää mitä tekee. Jos pystyy murtamaan tai osaa muuten käyttää niin asia on OK!

Itse pidän tuon laitteen koskemattomana, eli en laita mitään piuhoja kiinni jotta ostaja saa parhaimman mahdollisen ensikokemuksen. Kaikki suojamuovit on paikoillaan jne. Se unboxing-fiilinki on ihan mahtava ja se on tallella.

Ilmoittele...