PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Trafi toimii väärin  (Luettu 15295 kertaa)

Jame-78

  • Vieras
Vs: Trafi toimii väärin
« Vastaus #7 : Elokuu 01, 2011, 23:34:10 ip »
419 euron lappu tuli äsken postissa, mitä tekisin.

No helppo tehdä niin että laita neljään osaan. Noin se minunkin pitää tehdä ennen 1.9.2011.

Mistä vitusta muuten pieret ne rahat?

Trafi kiittää kun ajat riiselillä?

Maksettava määrä                                                28,31 euroa

Mahdoitko kysyy multa mistä mä pieren rahat vai tuliko tää kysymys lähinnä retorisena vai se mistä vitusta pieree 419euroa?

Osissa maksajaa rankastaan laittamalla 3 erkii jokaseen erään lisää. Köyhä joka maksaa osissa maksaa enemmän kuin köyhä joka maksaa kerralla... Säästyy 12 euroa kun ei laita 4 erään. Näin on säästetty 12 euroa. Jätin ostamatta tapioviinapullon ja kas kas. Minullahan on sitten säästyneenä siitäkin hieman jotta saan maksettua tuon helvetillisen laskun...

Seuraavaksi aletaan kysyy mutta mistä vitusta pieren rahat moottoripyörän vakuutuksiin? Sehän on ajoneuvo jota ei tarvitse katsastaa, säästyy sellanen 60euroa vuodessa siinä jo. Vakuutuksissa pitää olla 3kk vakuutuskauden aikana jolloin bonustaso nousee. Saman tekee auto vasta 6kk saattelemana. Tässä voidaan kikkailla loputtomasti ja säästää rahaa, säästetyllä rahalla sitten maksellaan. Tuhlattu raha (kuitit) ei kelpaa vieläkään maksuvälineenä muualle kuin yritysten kirjanpitoihin.

Jame-78

  • Vieras
Vs: Trafi toimii väärin
« Vastaus #8 : Elokuu 01, 2011, 23:39:07 ip »
Ajakaamme moottoripyörällä. Trafi ei verota moottoripyöristä ajoneuvoveroa. Moottoripyörällä ajamalla pystyt säästämään ajoneuvoveroissa ja katsastuksissa.

Fullflavor

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2781
  • Karma: +0/-0
Vs: Trafi toimii väärin
« Vastaus #9 : Elokuu 01, 2011, 23:48:37 ip »
Eikös ne viisaat päättäjät halunnutkaa mp:itä leimattavaksi, eikös taannoin siitäkin puhuttu.

Jame-78

  • Vieras
Vs: Trafi toimii väärin
« Vastaus #10 : Elokuu 02, 2011, 00:15:41 ap »
Eikös ne viisaat päättäjät halunnutkaa mp:itä leimattavaksi, eikös taannoin siitäkin puhuttu.

Eiköhän tossa tullu muuta tärkeempää mietittävää tonne kukkuravittumäelle kun mopojen leimat. Ilman leimoja tähänki asti ajettu ja ilman leimaa tästä eteenpäin. Laillisesti.

atpanula

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1561
  • Karma: +0/-0
    • Omat sivut
Vs: Trafi toimii väärin
« Vastaus #11 : Elokuu 02, 2011, 03:45:12 ap »
419 euron lappu tuli äsken postissa, mitä tekisin.

No helppo tehdä niin että laita neljään osaan. Noin se minunkin pitää tehdä ennen 1.9.2011.

Mistä vitusta muuten pieret ne rahat?

Trafi kiittää kun ajat riiselillä?

Maksettava määrä                                                28,31 euroa

Mahdoitko kysyy multa mistä mä pieren rahat vai tuliko tää kysymys lähinnä retorisena vai se mistä vitusta pieree 419euroa?

Retorinen oli kysymyksen laatu ystävä hyvä... :)  Jossain sulla on kyllä se kulta jemma, kun voi kaikkea kivaa tehdä ja maksella vaivattomasti.

Jame-78

  • Vieras
Vs: Trafi toimii väärin
« Vastaus #12 : Elokuu 02, 2011, 10:47:03 ap »
                                                               Jossain sulla on kyllä se kulta jemma, kun voi kaikkea kivaa tehdä ja maksella vaivattomasti.

Kyllä jokaisella pitäis olla pieni kultasuoni jota peruspäivärahaksi kutsutaan.... Ystävä hyvä. Ei ne suuret tulot vaan ne pienet menot.

puhelinlasku tais olla jotain 20e ja sähkölasku 30e... Nuo pitää maksaa tästä peruspäivärahasta. Seuraavasta peruspäivärahasta menee toi trafin maksu.
Minä en vuokria / yhtiövastikkeita maksa koska asun velkaisessa ok talossa. Asumistuki kattaa koron osuuden. Kiinteistövero on 20e/v ja tiemaksu joku 160e/v. Vesimaksua ei tule = 2 omaa kaivoa.

Tän halvemmilla kuluilla tuskin pystyy asumaan inhimillisesti. Tupakkaa en polta ja viinaa harvakseltaa. Säästyy siinäki nii saatanasti ettei tiedä oikeen mihin tuhlais. Onneksi Trafi muistaa että äläpäs käy ostaa kaupasta vieläkää koppaa olutta koska täällä on sen mentävä lovi. Ei saatana uppoo mun oikeudentajuun tollanen Trafin pelleily. Ton laskun maksan ja jos ajelen tolla autolla nyt vaikka kolmisen kuukautta ja vaikka sitten vaihtaisin niin sieltä tulee taas lasku ens kesästä...

Tässä on sellainen juttu että vakuutusyhtiöt ottavat ekasta autosta päeräkauden ja sitä pitävät mailman tappiin vakuutuskauden alkuna.
Trafi taas aloittaa verokauden siitä hetkestä kun auto on ostettu. Vaikka hyvityksiä olisi 9kk edestä niin eräpäivä on reilun kuukauden päästä ostosta. Jos en tota laskua maksa eräpäivänä ja siellä on mun hilloja sisällä ens kesään asti niin tässä jossain kohtaa syksyllä tai talvella kytät on repimässä kilpiä irti koska "verot on rästissä". On saatana rästissä koska trafi keksinyt tällaisen lain jossa saa repiä ihmisiltä rahaa vuoden päästä tuhlattaviin veroihin.

Se mitä minä tässä ajan takaa niin jossain tuo raha tietenkin on sen ajan... Sehän on varmasti korkeakorkoisella tilillä jonka korkoa nauttii Trafi. Se on minun rahaa siihen asti kunnes saan hyödykettä, mutta he nauttivat sen rahan tuomista koroista. Korot kuuluisivat siltä ajalta minulle mutta kun saavat laittaa eräpäivän miten lystäävät niin korkopa juoksee heille. Reilu peli?

Tessu

  • Sr. Member
  • ***
  • Viestejä: 582
  • Karma: +0/-0
Vs: Trafi toimii väärin
« Vastaus #13 : Marraskuu 08, 2011, 14:11:56 ip »
Joo ja niillä moottoripyörien vakuutuksilla sitten maksaakin jo muutamat ajoneuvoverot,ja eipä saakan niitä liikennekäytöstä ees pois kuten autoja joten eipä oikee kannata eikä mun terveys ees kestäi pärrällä ajella