PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Suomen kauneimmat nähtävyydet voit nähdä telkkarista  (Luettu 11831 kertaa)

atpanula

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1561
  • Karma: +0/-0
    • Omat sivut
Suomen kauneimmat nähtävyydet voit nähdä telkkarista
« : Heinäkuu 28, 2011, 02:11:35 ap »
Mitenkä nämä voikaan olla kaikki täällä - telkussa? Onko se ihan sattumaa että törky hyvän näköiset nuoret ja vähän vanhemmatkin neidit on tuolla aina vaan?

Mutta eipä tuo nyt varsinaisesti haittaa. Haittaa vaan niitä jotka hakee töihin mutta ei pääse. Kun joku on vain syntynyt kauniimmaksi kuin sinä.

Heidiä en laita tänne ollenkaan, se on kansio erikseen minulla.


















Fullflavor

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2781
  • Karma: +0/-0
Vs: Suomen kauneimmat nähtävyydet voit nähdä telkkarista
« Vastaus #1 : Heinäkuu 28, 2011, 02:28:24 ap »
Oletteko muuten pistäneet merkille vierailessanne esimerkiksi Hesburgerissa.

Ei siellä ole kuin melkein muutaku kauniita parikymppisiä naisia töissä  ;D. Tai aina kun itse olen asioinut, ilmeisesti sinnekkin on jonkunäkönen naamaraja?

atpanula

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1561
  • Karma: +0/-0
    • Omat sivut
Vs: Suomen kauneimmat nähtävyydet voit nähdä telkkarista
« Vastaus #2 : Heinäkuu 28, 2011, 02:33:50 ap »
Marjo Rein
Marja Sannikka
Petra Manner
Hannamari Hoikkala
Minna Knus-Galan
Sari Aro
Hanna Visala
Marjo Lehikoinen & Liisa Peltonen

Hyvät immeiset nyt - mistä saisi kainaloon tällaisia! Pitäiskö olla paperit.

atpanula

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1561
  • Karma: +0/-0
    • Omat sivut
Vs: Suomen kauneimmat nähtävyydet voit nähdä telkkarista
« Vastaus #3 : Heinäkuu 28, 2011, 02:40:34 ap »
Oletteko muuten pistäneet merkille vierailessanne esimerkiksi Hesburgerissa.

Ei siellä ole kuin melkein muutaku kauniita parikymppisiä naisia töissä  ;D. Tai aina kun itse olen asioinut, ilmeisesti sinnekkin on jonkunäkönen naamaraja?

Kirjoittelin tästäkin vähän aikaa sitten. Ei mäkkärissä ole lainkaan poikatarjoilijoita, vain poika-esimiehiä. Sen sijaan tosi nuoria ja tosi nättejä tyttöjä tarjoilemassa. Minusta se on väärin.

Tavallaanhan se on ihan oikein meitä yksinäisiä poikia kohtaan, kun ei naista ole saatukaan, mutta on se jotenkin sairasta että pitää mennä McDonaldsiin katsomaan sitä nättiä naamaa. Mutta ei saa halata.

Tähän ketjuun ei sitten yhtään Norjan juttua please? Ei ole nyt siintä kysymys.

atpanula

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1561
  • Karma: +0/-0
    • Omat sivut
Vs: Suomen kauneimmat nähtävyydet voit nähdä telkkarista
« Vastaus #4 : Heinäkuu 28, 2011, 03:09:38 ap »
Ja jotta ei jää epäselvyyttä, niin telkkua on kyllä tosi kiva katsoa kun on nämä kauniit kasvot aina siellä.

Harmittaa, jos ei ole. Esim. jos aamu-tv:ssä on Nicholas Wancker niin se on pois niistä naisjuontajista (chilin hiljentämä mies, sic). Ei ollut loukkaustarkoituksessa lähetetty viesti tämä...


Jame-78

  • Vieras
Vs: Suomen kauneimmat nähtävyydet voit nähdä telkkarista
« Vastaus #5 : Heinäkuu 28, 2011, 10:23:42 ap »
Itse olen havainnut hesellä käydessä että siellä tiskin takana pyörii myös pidemmän aikaa hesessä työssä olleita, jotka ovat leikkineet hesen biojäteastiaa ja saaneet takataskujen väliin metrin kangasta.

Horttanainen

  • Vieras
Vs: Suomen kauneimmat nähtävyydet voit nähdä telkkarista
« Vastaus #6 : Heinäkuu 28, 2011, 13:46:00 ip »
Itse olen havainnut hesellä käydessä että siellä tiskin takana pyörii myös pidemmän aikaa hesessä työssä olleita, jotka ovat leikkineet hesen biojäteastiaa ja saaneet takataskujen väliin metrin kangasta.

Kyllä.
TaNpereen keskustorin Hesburgerissa on töissä eräs sen näköinen yli 50v. matami, että ruokahalu lähtee...