PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Uusiosio: mainosta huutonet kohteita  (Luettu 20830 kertaa)

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15041
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Uusiosio: mainosta huutonet kohteita
« : Heinäkuu 27, 2011, 16:21:56 ip »
Olisiko tuolle kysyntää.
Myynnissähän huutonet kamat saa olla vain huutonetissä mutta olisiko tarvesta että tänne tulisi osio jossa voit mainostaa huutonetissä olevaa kohdetta?
Mitäs mieltä muut on?

Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

Weeder

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 382
  • Karma: +0/-0
Vs: Uusiosio: mainosta huutonet kohteita
« Vastaus #1 : Heinäkuu 27, 2011, 17:05:57 ip »
Mielestäni ihan hyvä idea. Jos vanhat merkit paikkansa pitää niin kysyntääkin pitäisi olla tolle.

Warhu

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 202
  • Karma: +0/-0
Vs: Uusiosio: mainosta huutonet kohteita
« Vastaus #2 : Heinäkuu 27, 2011, 17:41:02 ip »
Vox populi, vox dei.

Jos tarpeeksi moni katsoo tarpeelliseksi niin sitten niin on tehtävä. Itse pidän ajatusta vähän kummallisena, täällä on jo niin paljon turhia osioita joissa ei käydä juuri yhtään keskustelua, mutta jos foorumilla on paljon huutonettaajia, niin toki.

atpanula

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1561
  • Karma: +0/-0
    • Omat sivut
Vs: Uusiosio: mainosta huutonet kohteita
« Vastaus #3 : Heinäkuu 27, 2011, 19:52:04 ip »
Kannatan uutta osiota.

Ennen oli huuto.netin säännöissä että ei saa muilla foorumeilla mainostaa, mutta ei sellaista sääntöä enää löydy mistään. Ovat kai huomanneet että sananvapaus koskee heitäkin.

Luulisi että business kukoistaa kun linkkejä on muillakin foorumeilla. JA ei tarvi lukea jos ei halua - kun on oma alue.

Huuto.net on kyllä sellainen kukkahattutäti paikka että ei paremmasta väliä. Mitään erikoista tuolla ei voi myydä. Sääntöjä soveltavat tämän kiltin yhteiskunnan mukaisesti. Miksi esim. tupakkatuotteita ei saa myydä? Miksi e-savukkeeni ilmoitus poistettiin vaikka kyseessä ei ole tupakkatuote? No siksi kun olin "vahingossa" laittanut e-mail-osoitteeni ilmoitukseen ja se on kielletty. E-savuke meni kuitenkin kaupaksi myöhemmin kun sain yhteydenoton tuohon edellämainittuun osoitteeseen.  :D

"Kohteen kuvauksen on oltava lakien ja hyvien tapojen mukainen."
"Huuto.netin ylläpito varaa itselleen oikeuden tulkita ja laajentaa tätä luetteloa ja myös tarvittaessa kieltää sellaisen tuotteen myyminen, jota tällä listalla ei ole mainittu."

cpukamu

  • Vieras
Vs: Uusiosio: mainosta huutonet kohteita
« Vastaus #4 : Heinäkuu 28, 2011, 01:31:49 ap »
Saako Huuto.netissä kaupata hyvin menestynyttä Viheraho.info accounttia  ;D

Fullflavor

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2781
  • Karma: +0/-0
Vs: Uusiosio: mainosta huutonet kohteita
« Vastaus #5 : Heinäkuu 28, 2011, 02:31:18 ap »
Meinasitkos pistää käyttäjäs myyntiin, onko tää jo niin saatanallinen paikka sulle?  ;D ;D

Ja itse asiaan:

Mun mielestäni se olis iha ok kunha mainostaa siellä alueella missä kuuluukin tai esimerkisi allekirjoituksessa pienin kirjaimin..