Viheraho.info
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Maaliskuu 24, 2019, 15:39:01 pm

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
HALUATKO EDULLISESTI LAATUA?
HALPAREGAS PALVELEE http://www.halparengas.fi/
95090 viestiä 11145 aihetta kirjoittanut 2330 jäsentä
Uusin jäsen: RiepuPaula
* Etusivu Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy

Haluatko mainostaa viheraho.info:Ssa ?
Ota yhteyttä mainostus@viheraho.com
Otan vastaan käytöstä poistuvia langattomia mikrofoneja ja korvamonitoreja. yhteydenOtot pasi@viheraho.com
Lisäksi suuri tarve UPS eli katkottomien powereiden isoista akuista
Teollisuudessa näitä käytettyjä vuoden pari ikäisi akkuja menee poistoon
Voin Noutaa useita kymmeniä kappaleita tarvittaessa
Joten jos tiedät mistä näitä voisi noutaa kerrothan siitä minulle. - Kiitos

+  Viheraho.info
|-+  Foorumista
| |-+  Palaute, ongelmat Raportoi asiattomat viestit jne
| | |-+  Uusiosio: mainosta huutonet kohteita
« edellinen seuraava »
Sivuja: [1] Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Uusiosio: mainosta huutonet kohteita  (Luettu 13955 kertaa)
Viheraho
Administrator

Minä itte :)

« : Heinäkuu 27, 2011, 15:21:56 pm »

Olisiko tuolle kysyntää.
Myynnissähän huutonet kamat saa olla vain huutonetissä mutta olisiko tarvesta että tänne tulisi osio jossa voit mainostaa huutonetissä olevaa kohdetta?
Mitäs mieltä muut on?

tallennettu

Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X
Weeder
Jr. Member
**

« Vastaus #1 : Heinäkuu 27, 2011, 16:05:57 pm »

Mielestäni ihan hyvä idea. Jos vanhat merkit paikkansa pitää niin kysyntääkin pitäisi olla tolle.
tallennettu
Warhu
Jr. Member
**

« Vastaus #2 : Heinäkuu 27, 2011, 16:41:02 pm »

Vox populi, vox dei.

Jos tarpeeksi moni katsoo tarpeelliseksi niin sitten niin on tehtävä. Itse pidän ajatusta vähän kummallisena, täällä on jo niin paljon turhia osioita joissa ei käydä juuri yhtään keskustelua, mutta jos foorumilla on paljon huutonettaajia, niin toki.
tallennettu
atpanula
Hero Member

« Vastaus #3 : Heinäkuu 27, 2011, 18:52:04 pm »

Kannatan uutta osiota.

Ennen oli huuto.netin säännöissä että ei saa muilla foorumeilla mainostaa, mutta ei sellaista sääntöä enää löydy mistään. Ovat kai huomanneet että sananvapaus koskee heitäkin.

Luulisi että business kukoistaa kun linkkejä on muillakin foorumeilla. JA ei tarvi lukea jos ei halua - kun on oma alue.

Huuto.net on kyllä sellainen kukkahattutäti paikka että ei paremmasta väliä. Mitään erikoista tuolla ei voi myydä. Sääntöjä soveltavat tämän kiltin yhteiskunnan mukaisesti. Miksi esim. tupakkatuotteita ei saa myydä? Miksi e-savukkeeni ilmoitus poistettiin vaikka kyseessä ei ole tupakkatuote? No siksi kun olin "vahingossa" laittanut e-mail-osoitteeni ilmoitukseen ja se on kielletty. E-savuke meni kuitenkin kaupaksi myöhemmin kun sain yhteydenoton tuohon edellämainittuun osoitteeseen.  Hymyilee leveästi

"Kohteen kuvauksen on oltava lakien ja hyvien tapojen mukainen."
"Huuto.netin ylläpito varaa itselleen oikeuden tulkita ja laajentaa tätä luetteloa ja myös tarvittaessa kieltää sellaisen tuotteen myyminen, jota tällä listalla ei ole mainittu."
tallennettu
cpukamu
Vieras
« Vastaus #4 : Heinäkuu 28, 2011, 00:31:49 am »

Saako Huuto.netissä kaupata hyvin menestynyttä Viheraho.info accounttia  Virnistää
tallennettu
Fullflavor
Hero Member

« Vastaus #5 : Heinäkuu 28, 2011, 01:31:18 am »

Meinasitkos pistää käyttäjäs myyntiin, onko tää jo niin saatanallinen paikka sulle?  Virnistää Virnistää

Ja itse asiaan:

Mun mielestäni se olis iha ok kunha mainostaa siellä alueella missä kuuluukin tai esimerkisi allekirjoituksessa pienin kirjaimin..
tallennettu
Sivuja: [1] Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines Validi XHTML 1.0! Validi CSS!