PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Päihdevinkki vähävaraisille  (Luettu 59895 kertaa)

perse-erkki

  • Full Member
  • ****
  • Viestejä: 1285
  • Karma: +0/-0
Vs: Päihdevinkki vähävaraisille
« Vastaus #7 : Heinäkuu 23, 2011, 07:31:42 ap »
Just, hallusinogeenejä kansalle!!!
Ruvetkaa mielummin käyttämään viiniä, minä teen niin.

Viini maksaa ellei omista tilaa, lisäksi siitä tulee krapula. Sienet ovat täysin ilmaista kerättävää eikä niistä synny darra. Huomioi myös että tämä oli vinkki vähävaraisille, porvarit kyllä viiniä kiskovat vaikka sieniä tarjolla olisikin.       :-\

Minä kyllä teen itse viinini, 25 litraa maksaa noin kympin...
En tiedä kuinka kolmas maailmansota käydään, mutta neljäs käydään kivillä ja kepeillä.

Weeder

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 382
  • Karma: +0/-0
Vs: Päihdevinkki vähävaraisille
« Vastaus #8 : Heinäkuu 25, 2011, 09:19:21 ap »
Mites tuleeko sienien kans usein huono reissu, vai onko aina hyvä reissu...

Ensinnäkin noilla sienillä useimmiten vaikutukset eivät ole varsinaisia hallusinaatioita vaan lähinnä aistiharhoja. Eli harvemmin noista suomalaisista sienistä mitään pinkkejä elefantteja näkee. Nauru kuitenkin irtoaa lähes aina ja kivaa on muutenkin. Joskus/joillekin saattaa tulla ahdistusta tai/ja paniikkioireita, ja sen mukaan mitä olen nähnyt ja itse kokenut niin tämäkin johtuu usein siitä ettei ihminen "osaa olla sienissä". Tarkoitan että koska aistiharhoja tulee niin joidenkin psyyke ei jollain tapaa osaa yhdistää niitä sienistä johtuviksi tms. ja silloin iskee paniikki ja ahdistus. Juuri siksi suosittelen että jos "taikasieniä" meinaa kokeilla niin aloittaa varovaisesti, että "tottuu" siihen olotilaan mikä niistä tulee.

Kovinkaan epäterveellisiä sienet ei ole, "tripille" jäämistä tuskin tarvitsee näissä pahemmin pelätä ja terveydelliset haittavaikutukset ovat pieniä. Riippuvuutta sieniin on hankala saada aikaiseksi, ja jos keskittyy ainoastaan näihin suomalaisiin tatteihin niin eipä niitä löydäkään kun tiettynä aikana vuodesta. Mm. golf-kenttien ympäristö on usein hyvää aluetta löytää näitä. Lahti-Hollola- alueella ainakin Messilän golf-alueelta näitä löytää varmasti.

Warhu

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 202
  • Karma: +0/-0
Vs: Päihdevinkki vähävaraisille
« Vastaus #9 : Heinäkuu 25, 2011, 11:59:23 ap »
kyllä viinistä tulee sellaset pärinät ja euforiat et oksat pois

Kerralla 24 litraa, riittää hetkeksi...

Kotiviini viiniä herp derp

perse-erkki

  • Full Member
  • ****
  • Viestejä: 1285
  • Karma: +0/-0
Vs: Päihdevinkki vähävaraisille
« Vastaus #10 : Heinäkuu 25, 2011, 12:10:47 ip »
kyllä viinistä tulee sellaset pärinät ja euforiat et oksat pois

Kerralla 24 litraa, riittää hetkeksi...

Kotiviini viiniä herp derp

Noita valmispakkauksia saa vähän joka halpahallista
Halvin mitä oon löytäny, oli marjoineen 1.70, 5-6 kiloa sokeria päälle=alle kympin.
Käymisaika 2 viikkoa, kirkastus toiset.
Ominaispainomittarilla saanu parhaillaan 17%, maistuu mehulle ja menee päähän kuin metrinen halko.

Tai riippuu millä kukin haluaa kajauttaa...
En tiedä kuinka kolmas maailmansota käydään, mutta neljäs käydään kivillä ja kepeillä.

Horttanainen

  • Vieras
Vs: Päihdevinkki vähävaraisille
« Vastaus #11 : Heinäkuu 25, 2011, 15:43:19 ip »
Noita valmispakkauksia saa vähän joka halpahallista
Halvin mitä oon löytäny, oli marjoineen 1.70, 5-6 kiloa sokeria päälle=alle kympin.
Käymisaika 2 viikkoa, kirkastus toiset.
Ominaispainomittarilla saanu parhaillaan 17%, maistuu mehulle ja menee päähän kuin metrinen halko.

Tai riippuu millä kukin haluaa kajauttaa...

Minusta ne kotiviinit, joita muutaman kerran olen maistanut, niin ovat myöskin olleet keskimäärin paremman makuisia kuin Alkon tuotteet... Jotenkin pehmeämpi maku...

perse-erkki

  • Full Member
  • ****
  • Viestejä: 1285
  • Karma: +0/-0
Vs: Päihdevinkki vähävaraisille
« Vastaus #12 : Heinäkuu 25, 2011, 16:38:10 ip »
Noita valmispakkauksia saa vähän joka halpahallista
Halvin mitä oon löytäny, oli marjoineen 1.70, 5-6 kiloa sokeria päälle=alle kympin.
Käymisaika 2 viikkoa, kirkastus toiset.
Ominaispainomittarilla saanu parhaillaan 17%, maistuu mehulle ja menee päähän kuin metrinen halko.

Tai riippuu millä kukin haluaa kajauttaa...

Minusta ne kotiviinit, joita muutaman kerran olen maistanut, niin ovat myöskin olleet keskimäärin paremman makuisia kuin Alkon tuotteet... Jotenkin pehmeämpi maku...

Sokeriahan saa lisätä oman mielen mukaan kirkastuksen jälkeen, ei tule liian äitelää.
Oottelen että sais tutulta omppuja....
En tiedä kuinka kolmas maailmansota käydään, mutta neljäs käydään kivillä ja kepeillä.

Jame-78

  • Vieras
Vs: Päihdevinkki vähävaraisille
« Vastaus #13 : Heinäkuu 25, 2011, 20:44:26 ip »
Oottelen että sais tutulta omppuja....

Mul olis tossa puu täynnä omppuja ja toisessa paikassa vielä useempi omenapuu. Haluutko? Vastalahjaks tietty pullo pari?

Koska verottaja haluaa tällaisesta hyväveli jeesauksesta siivun niin voin antaa hänelle yhden omenan ja sinulta varmaan irtoo verottajalle snapsilasillinen valmista juomaa. Rahahan ei liiku, niin eihän sitä voi euroissa verottaa. Haluun nähdä kun verokarhu tulee kiskasee ompun ja snapsin naamariin.