PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Peräkärryn vakuutukset.Missä halvin?  (Luettu 25419 kertaa)

Horttanainen

  • Vieras
Vs: Peräkärryn vakuutukset.Missä halvin?
« Vastaus #7 : Toukokuu 07, 2011, 02:49:58 ap »
Onko siis tulkittavissa niin, että polkupyörän vetokärrystäkin pitäisi maksaa vakuutuksia?

Siis tällainen: http://www.irent.fi/uploads/2581/big/1_image.jpg

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15041
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Peräkärryn vakuutukset.Missä halvin?
« Vastaus #8 : Toukokuu 07, 2011, 14:45:01 ip »
Taas on muuten lainlaatija tehnyt ihan vitun epäselviä lakeja.Pitää sulatella tuota asiaa.
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

Jame-78

  • Vieras
Vs: Peräkärryn vakuutukset.Missä halvin?
« Vastaus #9 : Toukokuu 08, 2011, 12:02:49 ip »
Tämäkin ihmisen oikeus vetää rekisteröimisvapaata hinattavaa laitetta riistetään pian. Siinäpä lisää sulateltavaa.

http://www.ake.fi/AKE/Katsastus_ja_ajoneuvotekniikka/Ajoneuvoluokat/Hinattava+laite.htm

31.12.2014 siis pitää olla kaikki liikenteessä rekisteröityjä. Käsittää siis liikennevakuutuksen ja kilvet ja katsastuksessa hyväksynnän hinattavaksi laitteeksi. Sitten säädellään vielä määräyksiä aisasta. Nyt ko nopeesti keksii jonkun viritelmän niin huoletta vaan vetelee tuohon päivään asti. Jos asian sulattamiseen menee reilusti aikaa, jää sekin ilo kokematta. Kuka tällaisia lakeja säätelee ja muuttelee? Katainen perkele? Nyt on puhunut raha. Lisää rahaa katsastuskonttoreille. Ensin vaikeuttivat peräkärryn rakentelua ja nyt iskevät hinattavien laitteiden kimppuun. Torikojut on olleet kautta aikojen hinattavia laitteita, myös grillivaunut. Olenkin ihmetellyt miksi jossain torikojussa olen nähnyt rekisterikilven. Asia selkeni. Hän aikoo vetää kojuaan 1.1.2015 jälkeenkin.

Hauska juttu että minun peräkärryssä -83 itsetehdyssä... Jonka toinen omistaja olen niin papereissa ei paljon tietoja kärrystä ole. Hauska yksityiskohta että tuohon aikaan ei kärryihin laitettu iskareita. Lehtijouset kyllä... Tuota saan vedellä vielä 1.1.2015 jälkeen ja voin luvata ettei siinä ole alkuperäistä kuin kilvet.

Tessu

  • Sr. Member
  • ***
  • Viestejä: 582
  • Karma: +0/-0
Vs: Peräkärryn vakuutukset.Missä halvin?
« Vastaus #10 : Huhtikuu 24, 2012, 22:56:31 ip »
Ompa se tuo pasin kärry tehty 1976 ja iskarit ne on siinäkin,on jääny katsurilla huomaamatta että iskarit puuttuu sun kärrystä!
Tiedän tapauksen -80 luvulta että joku oli menny kärryä ensileimaamaan ILMAN JOUSIA eli akseli vaan lavan pohjaan no ei menny todellakaan läpi!
Yksi jo nyt kuollut tuttavani teki kans itte kärryn ja alusta oikein rosterista,no katsuri sano et tuo pitää maalata ja massata ettei ruostu,EIKÄ uskonu kun tuttu sano et rosteri ei ruostu,no maalas ja massas niin läpi meni!
Et semmosta kirjoa se on ollu ennen vanhaan,keneltä puuttu pituus merkinnät kokonaan,keneltä rekistri valo ym ym niin on monta kärryä kun on katsastajaakin ollu!

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15041
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Peräkärryn vakuutukset.Missä halvin?
« Vastaus #11 : Huhtikuu 24, 2012, 23:06:55 ip »
Ompa se tuo pasin kärry tehty 1976 ja iskarit ne on siinäkin,on jääny katsurilla huomaamatta että iskarit puuttuu sun kärrystä!
Tiedän tapauksen -80 luvulta että joku oli menny kärryä ensileimaamaan ILMAN JOUSIA eli akseli vaan lavan pohjaan no ei menny todellakaan läpi!
Yksi jo nyt kuollut tuttavani teki kans itte kärryn ja alusta oikein rosterista,no katsuri sano et tuo pitää maalata ja massata ettei ruostu,EIKÄ uskonu kun tuttu sano et rosteri ei ruostu,no maalas ja massas niin läpi meni!
Et semmosta kirjoa se on ollu ennen vanhaan,keneltä puuttu pituus merkinnät kokonaan,keneltä rekistri valo ym ym niin on monta kärryä kun on katsastajaakin ollu!

mutta ei pompi vai temmot 40 korokkeen yli.et ei niitä sitten siellä kait tarvita.
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

Päätrolli

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2206
  • Karma: +0/-0
  • Ei vika suur tarvi ol jos se o pääs.
Vs: Peräkärryn vakuutukset.Missä halvin?
« Vastaus #12 : Huhtikuu 25, 2012, 00:43:48 ap »
Eipä munkaan -83 tee se itse eli omavalmistekärryssä ollu iskareita. Iskarit se sai vuonna 2011. Kaverilta löyty lyhkäset iskarit. Hyvin se toimi ilmanki mutta nyt silmä lepää. Ei niitä iskareita siellä tartte jos on lehtijouset. Nii ja minkä tahansa kärryn saa pomppaamaan, oli iskarit tai ei.
Rikon pyhältä tuntuvan hiljaisuuden, koska olen kapinallinen luonne. Kysyn sinulta, missä olet. Sinä siirrät katsettasi ja lasket kätesi omani päälle, lepäämään reidellesi. Kotona, vastaat, eikä sinun tarvitse kertoa enempää.