PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Gigantti alkanut taas särkemään tavaroita  (Luettu 22643 kertaa)

cpukamu

  • Vieras
Vs: Gigantti alkanut taas särkemään tavaroita
« Vastaus #14 : Heinäkuu 28, 2011, 20:57:18 ip »
 Tuota ei ole selvitetty vielä onko ne Gigantin takapihalla PV:n kuvaamat kodinkoneet kenen rikkomia, on hyvin
mahdollista että asiakkaat tai jokin taho on ne sinne rikkonaisina tuoneet. Vaikka nyt olisi niin että joku on
nähnyt Gigantin työntekijöiden ne sinne rahdanneet niin siltikin ne on voineet olla tuossa kunnossa jo kun
henkilökunta on ne saanut hävitettäviksi.
 Pitäisi ottaa selville asioista ennen kuin nostetaan syyttävä sormi, on hienoa että PV on tuonut epäkohtia esille
mutta tämä ilman todellisia tietoja syytteleminen voisi jäädä vähemmälle.
 On tavallista että noita kodinkoneita kuskataan kodinkonekauppojen takapihoille jos ei viitsitä tai ei ole sopivaa
ajankohtaa kuskata niitä SER-jäte asemalla esim. Nekalaan Lahdessa, on ihmisiä joiden vuorotöiden ja lasten
hoidon takia ei vain ole aikaa toimia niin kuin pitäisi, parempi sekin että ovat tuolla kun metsässä.

fingers

  • Full Member
  • ****
  • Viestejä: 1361
  • Karma: +0/-0
  • capox
Vs: Gigantti alkanut taas särkemään tavaroita
« Vastaus #15 : Heinäkuu 29, 2011, 03:55:21 ap »
Olen samaa mieltä cpukamun kanssa, sillä kun olen tuollakin käynnyt jo 2002 vuodesta asti -monessa muussakin paikassa jossa kierrätyskamaa on, laatikoita ja häkkejä joissa niitä säilytetään, mutta jotka ovat liikkeestä tuotuja ne tietenkin vain kuormattuina, mut niitä mitä asiakkaat tuo yö tai sulkemisajan jälkeen kuka niiitä valvoo ja on hoitamassa paikkaa yötäpäivää. Sinne tuodaan jos ja vaikka mitä, niin eipä tämän päivän kuormituksella kaikki voi toimia.

Vai mitä.

Sekin on selvinnyt miksi jääkaapeista tai pakastimista on putket poikki - kiitos venäläisten tai niidrn kusipäiden penkojien jotka heittelee ja hajoittaa kaikki, mitä ei itse tarvi, paskaksi vaan kaikki on nyt vaan yleistynyt
Jos ei mitään opittu Aatulta, niin opit uusiksi, aate on se mikä elää.

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15046
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Gigantti alkanut taas särkemään tavaroita
« Vastaus #16 : Heinäkuu 29, 2011, 04:38:23 ap »
Totuushan asiassa on se että kun joskus aloin pitämään meteliä tuolla gigantissa niin tavaroiden hajottamista rajoitettiin.
alunperin käsky on tullut käsittääkseni norjasta jossa työntekijäitä on käsketty pistämään kaikki paskaksi mutta kun siitä nousi meteli niin se väheni.
nyt se on taas näköjään alkanut.
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

Warhu

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 202
  • Karma: +0/-0
Vs: Gigantti alkanut taas särkemään tavaroita
« Vastaus #17 : Heinäkuu 29, 2011, 15:40:40 ip »
Totuushan asiassa on se että kun joskus aloin pitämään meteliä tuolla gigantissa niin tavaroiden hajottamista rajoitettiin.
alunperin käsky on tullut käsittääkseni norjasta jossa työntekijäitä on käsketty pistämään kaikki paskaksi mutta kun siitä nousi meteli niin se väheni.
nyt se on taas näköjään alkanut.


Lisää meteliä sitten saatana.

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15046
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Gigantti alkanut taas särkemään tavaroita
« Vastaus #18 : Heinäkuu 29, 2011, 18:01:22 ip »
Olen samaa mieltä cpukamun kanssa, sillä kun olen tuollakin käynnyt jo 2002 vuodesta asti -monessa muussakin paikassa jossa kierrätyskamaa on, laatikoita ja häkkejä joissa niitä säilytetään, mutta jotka ovat liikkeestä tuotuja ne tietenkin vain kuormattuina, mut niitä mitä asiakkaat tuo yö tai sulkemisajan jälkeen kuka niiitä valvoo ja on hoitamassa paikkaa yötäpäivää. Sinne tuodaan jos ja vaikka mitä, niin eipä tämän päivän kuormituksella kaikki voi toimia.

Vai mitä.

Sekin on selvinnyt miksi jääkaapeista tai pakastimista on putket poikki - kiitos venäläisten tai niidrn kusipäiden penkojien jotka heittelee ja hajoittaa kaikki, mitä ei itse tarvi, paskaksi vaan kaikki on nyt vaan yleistynyt


Osa toki on näitä tapauksia muta nämä yleensä vievät kompurat sun muut mennessään ei ne yleensä noi virolaiset ole rikkoneet ne vie ne kompurat.
näissä tapauksissa ei ole kelvannut vaan on pelkästään rikottu.
Joskin asia on hoidossa jo viranomaistasolla.
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

Kuuvalon Jussi

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 198
  • Karma: +0/-0
Vs: Gigantti alkanut taas särkemään tavaroita
« Vastaus #19 : Lokakuu 22, 2011, 20:41:41 ip »
Siten että tuuri ei säre tavaroita.

Sori vain...

Bajari

  • Vieras
Vs: Gigantti alkanut taas särkemään tavaroita
« Vastaus #20 : Lokakuu 22, 2011, 21:23:16 ip »
Siten että tuuri ei säre tavaroita.

Sori vain...

Miten se silti liittyy giganttiin?  ::)