Vaihdoin tuossa toukokuussa laajakaista operaattoria ja vanhan operaattorini Soneran laajakaista unohtui syystä tai toisesta
irtisanoa ns. vaihtoilmoitus oli jäänyt tekemättä joka johtui ehkä siitä että entinen laajakaista Soneralta tuli puhelinverkon
kuparia pitkin kun nykyinen laajakaistani kaapelimodeemilla antenniverkon kautta Saunalahdelta.
Kuitenkin laskua Soneralta saatuani soitin asiakspalveluun jossa laajakaista asioita hoiteleva palvelu kieltäytyi perumasta
Soneran laajakaista maksuja touko-kesäkuun ajalta jolta ajalta ADSL-modeemi on ollut virrattomana tämän varmaankin
voi tarkistaa keskuksesta että liittymässä ei ole dataa kulkenut kahteen kuukauteen.
Puheluni yhdistettiin laajakaista irtisanomia vastaanottavalle palvelijalle joka suostuikin tekemään irtisanomis ilmoituksen
ja hyvittämään laajakaista maksuni touko-kesäkuun ajalta.
Kiitos Soneralle kun ymmärsitte köyhää pitkäaikaistyötöntä, varsinkin kun vaihtamalla laajakaista operaattoriani säästin
laajakaistamaksuissani 70%, eli olin tukenut TeliaSoneraa ylikalliilla laajakaista sopimuksellani.
Nykyiseen 2M/2M kaapelilaajakaistaan olen ollut erittäin tyytyväinen koska sen Upload-nopeus on kaksinkertainen
vanhaan verrattuna.