PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Koira yrittää tappaa - uhria epäillään rikoksesta  (Luettu 11438 kertaa)

Horttanainen

  • Vieras
Vs: Koira yrittää tappaa - uhria epäillään rikoksesta
« Vastaus #7 : Kesäkuu 29, 2011, 12:51:16 ip »
Minä olen sitä mieltä että jos koira pääsee vapaaksi, kulkee vapaana tai on muutenvain irti niin ei siinä mitään ongelmaa ole. Omalla pihallakin useamman kerran olen nähnyt suomen pystykorvan vapaana, en tiedä kenen on. Saa tulla ja leikkiä minun koirien kanssa. Ei anna rapsuttaa / silittää, mutta kovin kiltille vaikuttaa. Ei siitä harmia ole. Veikkaanpa että jos olisi harmia niin harmi poistetaan. Minun tai koirien kimppuun jos käy niin surutta henki pois. Jos agressiivisen koiran joku päästää irti niin linnaan sellanen koiran omistaja ja koira piikille tai 9mm armon lävistys.

Siis mitä tästä opimme? Kiltti koira saa minun puolesta tulla ja mennä niin kuin tykkää. Jos puremaan aletaan niin saunan taakse vain.

Aivan.
Ja suomenpystykorva on hieno eläin. (olen omistanut 2 sellaista) Varmasti kiltti lällykkä kun tulee pihallesi hortoilemaan. Mutta kun Hän on omalla pihallaan niin tuntemattomille tulee lähtö :D
Metsästyskoiranakin viiskauttaviis. Kerrostaloon ei viitsi ottaa.

Nyt kyllä täytyy alkaa kulkemaan sirppi kainalossa noissa koirarakkaissa kortteleissa.

Ja vasara toiseen käteen...