PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Pasiradio kanavalta (IRC) poimittua.....  (Luettu 4991 kertaa)

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15047
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Pasiradio kanavalta (IRC) poimittua.....
« : Huhtikuu 13, 2008, 16:04:28 ip »
[15:45] <VieteriSika> kyllä se jokupäivä vielä ryssistä pamahtaa ;D
[15:45] <Juble> http://www.hs.fi/teksti/tuoreet/artikkeli/1135235537486
[15:46] * maxeullimc_pol has joined #pasiradio
[15:46] * kek1 has joined #pasiradio
[15:48] * maxeullimc_pol has left #pasiradio
[15:49] * peikkotytta` has quit IRC (Signed off)
[15:50] <Builderi> Pitäisköhän sitä lähtä lifettää
[15:50] <Nerola> Ei tartte sotii ku koht ryssät muutenki omistaa suomen jo
[15:51] <Builderi> Niil on helvetistee tontteja ja maata Suomessa
[15:51] <Builderi> Jumalattomia kesämökkejä etc
[15:52] <Hexa_> siinäpähän olkoot
[15:52] <Valdemari> http://www.tiede.fi/keskustelut/viewtopic.php?t=8851&postdays=0&postorder=asc&start=285&sid=37f09eda921835ff3ef59bfb9e63dba6
[15:54] <Valdemari> samaa mieltä Nerola
[15:56] <Valdemari> kuinka paljon jo itte punasta verta on tänne kantautunu viimeisen 63 vuoden aikana
[15:56] <Valdemari> ehkä ne yllättää ja rupee sotii sisältä :F
[15:56] <Valdemari> sehä olis jo taktista
[15:57] <Meetvursti> onneks ne on nii surkeita ampuu
[15:58] <Valdemari> nii luovuttais vapaaehtosesti koko suomen ni välttyis kylmältä sodalta?
[15:58] * Apppe has quit IRC (Ping timeout)
[15:59] <Valdemari> ei suomella ole nykypäivänä ainakaa mitää mahdollisuutta pärjätä yksinää
[16:01] <Harrastenurkka> 3 maailmansota voi olla lähempänä kuin uskommekaan
[16:02] <Valdemari> nimenomaan
[16:02] <Valdemari> :(
[16:03] <Harrastenurkka> sodat on ennenkin syttynyt suht pienistä kahnauksista ni mikä nyt olisi sen suhteen muka toisin.on vain ajan kysymys milloin tulee isompaa.
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

Nerola

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 5
  • Karma: +0/-0
    • Nerokala.com
Vs: Pasiradio kanavalta (IRC) poimittua.....
« Vastaus #1 : Huhtikuu 13, 2008, 16:28:17 ip »
Eihän tuosta maailman menosta ikinä tiedä. Toisaalta Suomi ei täällä pohjolassa ole maantieteellisesti kovinkaan strategisessa asemassa enää sotateknologian yms. ja sodankäynnin taktiikoiden kehityksen myötä. Eikä täällä mitään luonnonvarojakaan juuri ole, niin en näe että esim. Venäjä mitään intressejä näkisi hyökätä Suomeen. Venäjä onkin sotilaallisen mahdin sijasta pyrkinyt jo vuosia taloudellisella mahdilla jyräämään eurooppaan esim. energiantuonnin avulla yms.

Itse olen myös sitä mieltä, että Suomi voisi vähitellen alkaa luopumaan tuosta yleisestä asevelvollisuudesta myös. Ja seurata vaikkapa tätä mallia mikä on monissa muissa maissa käytössä eli noin 1/7 ikäluokasta vain käy asepalveluksen eli suurinpiirtein ne jotka tahtovat. Yleinen asevelvollisuus on nykyaikana vain resurssien hukkaamista ja pitäisi ennemminkin panostaa siihen laatuun. Vaikka ei mulla sinänsä mitään asepalvelusta vastaan ole, ärsyttää vaan kun tehokkaampaa olisi suoraan mennä töihin ja jatkaa opiskeluja yms. sotaleikkien sijaan. Eikä sodan syttyessä kuitenkaan joka jannulle kunnon varusteita olisi.

Nykyäänhän myös laajamittainen hyökkäys rajalla on erittäin epätodennäköistä ja siksihän puolustusvoimat keskittyy nytkin lähinnä alueelliseen puolustukseen. Eli jos esim. ryssät nyt päättäisi tänne hyökätä, niin ei ne tuolla rajalla paukuttele juurikaan. Vaan ne pyrkii lamauttamaan tärkeitä ydinalueita esim. maihinnousulla Helsinkiin yms. Tällaisen torjuntaan tarvitaan modernia kalustoa ja laadukkaita joukkoja. Ei olisi esim. taisteluhekot yhtään turhia Suomessakaan.

Olen myös aika nato-myönteinen. Naton myötä häviäisi aika olemattomiin tuo venäjä-skenaariokin ellei nyt aivan sitä kolmatta maailmansotaa syttyisi. Natossa kun oltaisiin, niin suurin uhkakuva olisi lähinnä tuo terrorismi.


Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15047
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Pasiradio kanavalta (IRC) poimittua.....
« Vastaus #2 : Huhtikuu 13, 2008, 16:37:31 ip »
Eihän tuosta maailman menosta ikinä tiedä. Toisaalta Suomi ei täällä pohjolassa ole maantieteellisesti kovinkaan strategisessa asemassa enää sotateknologian yms. ja sodankäynnin taktiikoiden kehityksen myötä. Eikä täällä mitään luonnonvarojakaan juuri ole, niin en näe että esim. Venäjä mitään intressejä näkisi hyökätä Suomeen. Venäjä onkin sotilaallisen mahdin sijasta pyrkinyt jo vuosia taloudellisella mahdilla jyräämään eurooppaan esim. energiantuonnin avulla yms.

Itse olen myös sitä mieltä, että Suomi voisi vähitellen alkaa luopumaan tuosta yleisestä asevelvollisuudesta myös. Ja seurata vaikkapa tätä mallia mikä on monissa muissa maissa käytössä eli noin 1/7 ikäluokasta vain käy asepalveluksen eli suurinpiirtein ne jotka tahtovat. Yleinen asevelvollisuus on nykyaikana vain resurssien hukkaamista ja pitäisi ennemminkin panostaa siihen laatuun. Vaikka ei mulla sinänsä mitään asepalvelusta vastaan ole, ärsyttää vaan kun tehokkaampaa olisi suoraan mennä töihin ja jatkaa opiskeluja yms. sotaleikkien sijaan. Eikä sodan syttyessä kuitenkaan joka jannulle kunnon varusteita olisi.

Nykyäänhän myös laajamittainen hyökkäys rajalla on erittäin epätodennäköistä ja siksihän puolustusvoimat keskittyy nytkin lähinnä alueelliseen puolustukseen. Eli jos esim. ryssät nyt päättäisi tänne hyökätä, niin ei ne tuolla rajalla paukuttele juurikaan. Vaan ne pyrkii lamauttamaan tärkeitä ydinalueita esim. maihinnousulla Helsinkiin yms. Tällaisen torjuntaan tarvitaan modernia kalustoa ja laadukkaita joukkoja. Ei olisi esim. taisteluhekot yhtään turhia Suomessakaan.

Olen myös aika nato-myönteinen. Naton myötä häviäisi aika olemattomiin tuo venäjä-skenaariokin ellei nyt aivan sitä kolmatta maailmansotaa syttyisi. Natossa kun oltaisiin, niin suurin uhkakuva olisi lähinnä tuo terrorismi.



Ei ole suomessa mitään ihmeellistä houkuttelevaa mutta norjassa on ja se on kuitenkin suht lähellä tässä ja moskova on naapurissa että jos joku isompi kahnaus tulee niin vaarana on että tahtomattamme joiudumme selkkauksiin mukaan.
Itse taas olen kyllä natovastainen mutta voipi olla että sekin voi joku päivä olla sellainen ei toivottu paha johon on vaan pakko liittyä.
En sitten tiedä.
Viime pressan vaaleissa kantani käänsi natomyönteisyys toiselle ehdokkaalle mutta en sitten tiedä.
On siinä tietysti hyviäkin puolia niin kuin kaikissa asiossa.
Mikään kun ei ole yksiselitteistä.

Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

IsoPahaMies

  • Member
  • *
  • Viestejä: 32
  • Karma: +0/-0
Vs: Pasiradio kanavalta (IRC) poimittua.....
« Vastaus #3 : Huhtikuu 13, 2008, 16:51:13 ip »
Mielestäni suurimmissa sodissa ja maailmantapahtumissa on aina ollut kyse maailmanlaajuisen eliitin maailmanlaajuisten suunnitelmien toteutuksesta. Näennäiset viholliset voivat todellisuudessa olla yhtä porukkaa eliitin suhteen ja pyrkimykset yhteiset. Eliitti voi sytyttää tulevaisuudessakin millaisen sodan vain, missä vain ja milloin vain. Ja tulee sytyttämään. Lisäksi aiheuttavat pienempiä kahnauksia rahoittaen ja ohjaten osapuolia kahnauksiin ja aiheuttavat ja toteuttavat erilaisia tempauksia eli esim voivat valloittaa minkä vaan vain tahtovat ja aiheuttavat ja toteuttavat erilaisia iskuja terroristien ja muslimien nimiin ympäri maailman toteuttaakseen laajoja suunnitelmiaan maailman muuttamiseksi ja hallitsemiseksi. Talousmaailassa toteuttavat myös erilaisia iskuja. Maailma on eliitin hallinnassa, on ollut aina. Mielestäni on aivan selvää että eliitti valmistelee uutta maailmansotaa jossa kaikki viholliset eivät olekaan vihollisia ja jossa maailmaa muutetaan rajusti eliitin suunnitelmien mukaiseksi, tämä on selvästi havaittavissa maailmanpolitiikassa ja -tapahtumissa. Valtioita hallintoineen sekä yhteiskuntia normikansalaisineen valmistellaan rajuun muutokseen. Eliitti on maailmanlaajuinen ja voittaa kaikessa oli valtioiden, yhteiskuntien ja normikansalaisten osa mikä vain. Kaikki on huolellisesti suunniteltua ja kaikki merkittävät osapuolet ennakkoon lujasti eliitin hallinnassa ja ohjauksessa, muut yksinkertaisesti vain otetaan hallintaan. Maailman muuttamiseen eliitillä on paljon motiiveja, mutta myös maapallon vähenevät resurssit sekä huolestuttavat eliittiä että auttavat eliittiä suunnitelmien toteuttamisessa. Normikansalaisia vähennetään monin erilaisin menetelmin rajusti ja lopuista tulee eliitin orjia joilla ei ole oikeuksia juuri mihinkään, eliitin ja orjien väliin tulee eliitin hallitsema ja palkitsema keskiluokka joka vastaa orjien orjuuttamisesta.

Tähän eliitin maailmanhallinnan uudenlaiseen vaiheeseen uudenlaisine maailmansotineen ja muineen ei voi vaikuttaa. Ihan yhdentekevää esim puolustaa Suomea asein tai liittyä tai olla liittymättä eliitin järjestöihin joita esim YK, EU ja NATO ovat.  Suomikin on varmasti menetetty maa eliitin suunnitelmissa ja ne ovat suunnitelmia joiden toteutuminen ei ole estettävissä. Omaisia ja lähimmäisiä pitää suojella parhaansa mukaan, muu on merkityksetöntä.

Roope

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 495
  • Karma: +0/-0
Vs: Pasiradio kanavalta (IRC) poimittua.....
« Vastaus #4 : Huhtikuu 13, 2008, 18:15:18 ip »
Oliko nuo sun omia mielipiteitäsi, vai jostain kopioitua kommunismipaskaa. Eliitti=USA, voithan sen sanoa, kun sitä mieltä kerran olet.
Joo, eihän nuo muslimit mitään pahaa tee :D