Viheraho.info
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Heinäkuu 07, 2020, 17:03:09 pm

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
HALUATKO EDULLISESTI LAATUA?
HALPAREGAS PALVELEE http://www.halparengas.fi/
95916 viestiä 11230 aihetta kirjoittanut 2374 jäsentä
Uusin jäsen: Erkki1
* Etusivu Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy

Haluatko mainostaa viheraho.info:Ssa ?
Ota yhteyttä mainostus@viheraho.com
Otan vastaan käytöstä poistuvia langattomia mikrofoneja ja korvamonitoreja. yhteydenOtot pasi@viheraho.com
Lisäksi suuri tarve UPS eli katkottomien powereiden isoista akuista
Teollisuudessa näitä käytettyjä vuoden pari ikäisi akkuja menee poistoon
Voin Noutaa useita kymmeniä kappaleita tarvittaessa
Joten jos tiedät mistä näitä voisi noutaa kerrothan siitä minulle. - Kiitos

+  Viheraho.info
|-+  Käyttäjäkohtaiset keskustelut
| |-+  Viheraho
| | |-+  Eiliset dyykkaukset...
« edellinen seuraava »
Sivuja: 1 2 [3] Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Eiliset dyykkaukset...  (Luettu 7386 kertaa)
Viheraho
Administrator

Minä itte :)

« Vastaus #14 : Heinäkuu 23, 2007, 21:48:33 pm »

Mistäspäin Viheraho on tehnyt parhaat dyykkaukset?

Kerran eräs työkaverini (vuoden 2006 kesällä) löysi Heinolan Robin Hoodin roskiksesta 10 uutta kahvinkeitintä, jokaisessa oli sama vika, yksi liitin oli vain irti, jonka kiinnittämällä alkoi keitin pelaamaan. Veivät sitten paikalliseen kirppikselle keittimet ja todennäköisesti vielä tänäänkin porisee jonkun henkilön keittiössä kirpputorihintaan ostettu tuliterä keitin. Ilmeisesti takuuvaihdettuja keittimiä, jotka heitetty vain roskikseen.

Samasta roskiksesta löytyi uusia nauhahiomakoneita, porakoneita jne. Niitä ei ole vielä jaksettu katsoa mikä on vialla, mutta eiköhän nekin jossain vaiheessa kunnosteta.

Ei ole yhtä parasta roskista.
Noita tulee sieltä täältä.
Yleensä etsimällä löytyy.
tallennettu

Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X
JohnDoe
Hero Member

« Vastaus #15 : Heinäkuu 23, 2007, 22:14:05 pm »

Onko muuten Suomen kuuluisin Upo Lahtiska myös roskiksesta kotoisin ja jos on, niin mikä siinä oli vikana alunperin?
tallennettu
Viheraho
Administrator

« Vastaus #16 : Heinäkuu 23, 2007, 22:29:46 pm »

Onko muuten Suomen kuuluisin Upo Lahtiska myös roskiksesta kotoisin ja jos on, niin mikä siinä oli vikana alunperin?

Jos tarkoitat minun Lahtiskaa ni on se roskiksesta kotosin.
Poistopumpun seassa oli muovilusikka  Virnistää Virnistää Virnistää Virnistää Virnistää
tallennettu

JohnDoe
Hero Member

« Vastaus #17 : Heinäkuu 23, 2007, 22:36:44 pm »

Poistopumpun seassa oli muovilusikka  Virnistää Virnistää Virnistää Virnistää Virnistää

Sitäpä sitä, youtubessahan se on näkynyt ja kehuttu moneen kertaan. Hymyilee leveästi

Mistähän itsellenikin löytyisi moinen... Tosin Lahtiska on kyllä tuohon keittiöön aivan liian iso, sellainen tosi paljon pienempi malli pitäisi olla. Metallinkeräyksessä näin vanhan Electroluxin, mutta en viitsinyt kokeiluun ottaa, sen verran pahasti hapettuneenkin näköinen oli.
tallennettu
Sambes
ON IHANA
Newbie
*

« Vastaus #18 : Heinäkuu 23, 2007, 23:37:29 pm »

Sitäpä sitä, youtubessahan se on näkynyt ja kehuttu moneen kertaan. Hymyilee leveästi

Mistähän itsellenikin löytyisi moinen... Tosin Lahtiska on kyllä tuohon keittiöön aivan liian iso, sellainen tosi paljon pienempi malli pitäisi olla. Metallinkeräyksessä näin vanhan Electroluxin, mutta en viitsinyt kokeiluun ottaa, sen verran pahasti hapettuneenkin näköinen oli.

Tässä allolandian kupeessa olisi yksi ylimääräinen lahtiska. Samanlainen kun pasilla. Ihan toimivana pelinä on varastoon laitettu
tallennettu
Viheraho
Administrator

« Vastaus #19 : Heinäkuu 23, 2007, 23:39:38 pm »

Tässä allolandian kupeessa olisi yksi ylimääräinen lahtiska. Samanlainen kun pasilla. Ihan toimivana pelinä on varastoon laitettu

Se on hyvä pesukone...
tallennettu

Sivuja: 1 2 [3] Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines Validi XHTML 1.0! Validi CSS!