PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: PasiRadio tekee kuuntelijoista juoppoja  (Luettu 10342 kertaa)

cpukamu

  • Vieras
PasiRadio tekee kuuntelijoista juoppoja
« : Toukokuu 20, 2011, 05:24:10 ap »
 Olen seurannut Pasiradiota kuuntelemalla sitä Internetin kautta useiden vuosien ajan ja tullut siihen tulokseen että se kehoittaa
kuuntelijoitaan juomaan viinaa sekä suhtautuu myönteisesti kannabistuotteisiin.
 Onko niin että ihmisen on parempi juoda viinaa ja polttaa hamppua ovatko nämä humaltumistarkoituksessa käytettävät aineet
ihmiselle hyviä tekeviä aineita? Olen itse kokeillut olla ilman näitä aineita ja tuoda toisenlaisia kokemuksia esille, mitä minä olen
tähän saakka havainnut: Rahat eivät kulu viinaan ja hassikseen, aamuisin ei ole heräämisvaikeuksia krapulan ja kipeän kurkun takia.

 Mielestäni on väärin että kuuntelijoita kehoitetaan käyttämään päihdyttäviä aineita kun minulla on edelleen hyvä olotila ilman
mitään viinoja taikka huumeita, ja olen varsin hyvin pärjännyt ilman.
 Onko kenelläkään kokemuksia siitä mitä on elää PasiRadiossa suositeltujen elämäntapojen mukaan? haluaisitko kertoa miten PasiRadion
kuunteleminen on vaikuttanut sinun elämääsi?

Jame-78

  • Vieras
Vs: PasiRadio tekee kuuntelijoista juoppoja
« Vastaus #1 : Toukokuu 20, 2011, 12:09:59 ip »
Mitään tyhjentävää vastausta sinulle en pysty antamaan. En kertomaan reilun tuhannen muun kuuntelijan elämästä ja tilanteesta. He ovat ihmisiä joista on joka junaan ja asemille, itse olen raiteilla ajovaloissa. Minä olen pystynyt kuuntelemaan pasiradiota selvinpäin, vaikka vieressäni oli yllinkyllin viinaa. Myöskään kannabista en ole nauttinut koskaan lähetystä kuunnellessani. Ei se tarkoita sitä etteikö olisi ollut tilannetta että olisi vallan hyvin mahdollista. Viinahuuruissa olen kyllä lähetystä kuunnellut ja soitellutkin. Mitäpä sitten. En juo sen takia että pasiradio tulee.

Onhan se nyt pikkasen silleen että lähetyksen alkumetrit eivät mielestäni kannusta ketään nauttimaan viinaa tai kannabista. Lähetyksen loppumetreillä ymmärtääkseen sen kaiken sönkötyksen, niin kannattaa olla maistissa, samalla aallonpituudella. Juoda siis itsensä samaan tilaan kuin itse juontaja niin kylläpä saa lähetyksestä enemmän irti sillä hetkellä. Aamulla tuskin muista mitään, mutta se on hyvin normaalia juoda aivot narikkaan. Päihteet ovat pakollinen paha jos ei kestä tätä todellisuutta, haluaa kerrankin olla onnellinen, edes sen hetken vaikka siitä tulisi kipeäksi. Kaikesta joutuu maksamaan jonkin hinnan.

Mikäli minulta kysytään niin kieltäisin kahvin, teen, tupakan, kaikki alkoholituotteet paitsi väkevät (min60%) alkoholijuomat ja sallisin kannabiksen näiden tilalle. Kyllä olisi kivempaa katsella kaupungilla kun ihmiset tulevat "baareista" ulos, eivät rähise toisilleen, eivät kuseksi näyteikkunoille, eivät kaada liikennemerkkejä, eivät riko paikkoja eikä paini grillijonossa. Pilveä poltin viimeksi vuosi sitten. Rähinäviinasta olen yrittänyt pysyä erossa koska se saattaa sekoittaa pään ja pakottaa ihmisen tekoihin jota selvinpäin katuu. Viimeksi kun oikee lähdin radalle nii tuli baarista lähdettyä yhden tytön matkaan ja panemisekshan se meni... Ei haitannu vaikka sillä oli kuukautiset, punasii päin vaan ja ilman kumia... Ei muuta ko testeihin sen jälkeen että "nyt kävi näin"... Eipä tullu mitään positiivista vastausta testeistä, joten jotain positiivista mutta pilvipäissäänkin ja selvinpäin toi ei olis tapahtunu.

Kehoittaa jäätelömainoskin syömään jäätelöä, karkkimainos syömään karkkia, talomainos ostamaan talon... Mitä sitten jos pasiradiossa kehoitetaan juomaan VIIINNAAA. Jos ei kestä viinamainosta joka tulee pasiradiosta, alkaa klo21 ja päättyy aamun tunteina niin mikä korkeempi voima sitä pakottaa kuuntelemaan? Pitääkö pasiradio sitten muuttaa nimeä? Viinamainoksia, jokellusta ja musiikkia nimiseksi? Onhan tuolla varoitus että pasiradio vaarantaa mielenterveytesi. Kaikkien kuuntelijoiden pitäisi uskoa suurempaan voimaan ja pelastumiseen ettei nuo pasiradion saatanalliset säkeistöt vie kohti terveellisempää elämää.

Itse olen käsittänyt että uskovaiset ihannoivat kuoleman jälkeisiä asioita... Uskovaiset tuputtavat pelastusta muillekkin ja ovat epävarmoja siitä mitä sitten oikeasti tapahtuu. Pasiradio saattaa kehoittaa juomaan viinaa ja osaa sanoa kyllä mitä sen jälkeen tapahtuu, tulee krapula, jonka jälkeen elämä jatkuu. Yksikään uskovainen ei ole tullut takas kertomaan mitä sitten tapahtuu. Kaikki essua vetäneet tietää mille kuolema tuntuu, se hetki ennen kuolemaa, miksi vainajat yleensä ovat rauhallisen tyytyväisen näköisiä... Uskoisin että pasiradio ei ihannoi kuolemaa, vaan viinaa ja kannabista joilla voi olla hetken irti todellisuudesta, paskasta todellisuudesta ja nauttia hetken. Toki sen nautinnon joutuu maksamaan takaisin krapulan muodossa, mutta mitä sitte? Pääasia onkin elää hetkessä, juuri siinä hetkessä eikä elää päristen ajasta kuoleman jälkeen.

Sohvaperuna

  • Vieras
Vs: PasiRadio tekee kuuntelijoista juoppoja
« Vastaus #2 : Toukokuu 20, 2011, 13:18:42 ip »
Puolitoista kierrosta vasempaan, narks

Horttanainen

  • Vieras
Vs: PasiRadio tekee kuuntelijoista juoppoja
« Vastaus #3 : Toukokuu 20, 2011, 15:24:35 ip »
Jaa...
Itse olen ainakin juonut vähintäänkin 350 päivänä vuodessa jo ennen PasiRadiota.

atpanula

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1561
  • Karma: +0/-0
    • Omat sivut
Vs: PasiRadio tekee kuuntelijoista juoppoja
« Vastaus #4 : Toukokuu 21, 2011, 00:58:35 ap »
Passiraha ja bensat Kuopio-Kangasala tai -Helsinki (80-100 litraa), niin käyn heittämässä Markon perille ja tuon takaisin.

Mun kanssa tulee toimeen ja hoidan puheet. Passintarkastuksesta kuljetaan punaista linjaa pitkin ja hoidetaan asiat niinkuin haluavat.

Käydään vaikka stripillä hakemassa ruoat roskiksesta, tai jos ei löydy niin seven elevenistä...

On kyllä niin arvokas tilaisuus jättää käyttämättä että ei oo tosikaan. Matkalla en juopottele jos ei ole ihan 2 viikon reissu... Viikko menee kyllä ilmankin ja savukkeet vetelen piilossa...

perse-erkki

  • Full Member
  • ****
  • Viestejä: 1285
  • Karma: +0/-0
Vs: PasiRadio tekee kuuntelijoista juoppoja
« Vastaus #5 : Toukokuu 21, 2011, 08:34:35 ap »
Vegasissa selvinpäin....  ;D
En tiedä kuinka kolmas maailmansota käydään, mutta neljäs käydään kivillä ja kepeillä.

atpanula

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1561
  • Karma: +0/-0
    • Omat sivut
Vs: PasiRadio tekee kuuntelijoista juoppoja
« Vastaus #6 : Toukokuu 21, 2011, 11:22:28 ap »
En tiedä kannattaako lähteä rakakon taakse ryyppäämään, krapuloissaan joutuu kuitenkin rönöttämään hotellissa ja samat telkkariohjelmat pyörii kun täälläkin :)

Tai no se viikko menee, kun on paikat katsottu ja alkaa tylsistyä... Heh, mistä sitä tietää...