PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Maista Pirkka kahvia ilmaiseksi  (Luettu 10119 kertaa)

Bajari

  • Vieras
Vs: Maista Pirkka kahvia ilmaiseksi
« Vastaus #7 : Kesäkuu 03, 2011, 13:06:30 ip »
3 pussii napsahti luukusta tänään

Keravalainen

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 14
  • Karma: +0/-0
Vs: Maista Pirkka kahvia ilmaiseksi
« Vastaus #8 : Kesäkuu 23, 2011, 23:50:26 ip »
X-tra ja Lidlin Perfetto -kahveissa on minua häiritsevä sivumaku, mutta Pirkka-kahvi oli kokeillessani myönteinen yllätys. Ehdottomasti on suosikkini halppiskahveista.

atpanula

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1561
  • Karma: +0/-0
    • Omat sivut
Vs: Maista Pirkka kahvia ilmaiseksi
« Vastaus #9 : Kesäkuu 24, 2011, 01:16:46 ap »
Pikku kyssäri tähän väliin kai sallitaan:

Miksi juotte kahvia? Onko se vaan ollut jonkunlainen siirtymäriitti että nyt tuota juodaan vai onko tarvetta pirille? Pikku pirihän tuo on.

Jos juo paljon niin saa paljon kofeiinia ja tulee myös sellainen olo. Sama kuin näissä energiajuomissa.

Voiko tuosta paskasta tulla riippuvaiseksi, itse join lähes 20 vuotta normi kahvia ja lopetin kylmä kalkkuna tyyliin. Ei minkäänlaisia refloja.

Paskaa on kahvi, kokis, zero cola jne. hyi vittu inhoon... Energiajuomaa en ole koskaan edes kokeillut, mutta siinähän on muitakin piristäviä ainesosia. Ennen oli Vita Nova, nyt sitä saa isoissa pulloissa ja Jonnet kantaa kasseilla ulos kaupasta.

Ei vittu, oon itsekin taas sekaisin kuin seinäkello, mutta pitää silti arvostella. Eipä kai tuo kumoa toista huonoa jos itsekin huonoilee...

Kommentseja...

Jame-78

  • Vieras
Vs: Maista Pirkka kahvia ilmaiseksi
« Vastaus #10 : Kesäkuu 24, 2011, 08:58:25 ap »
Paha olen mitään sanomaan. Teetä juon harvakseltaan ja yleensä talvisin. Kahvin juonnin lopetin yläasteella. Minun mielestä kahvia ei pitäisi tarjoilla ollenkaan alaikäisille. Energiajuomaa oon testannut, joskus tulee ostettua, mutta mitäpä sitten. Henkisesti voi tulla riippuvaiseksi vaikka salmiakista tai suklaasta. Riippuvuus on korvien välissä.

Horttanainen

  • Vieras
Vs: Maista Pirkka kahvia ilmaiseksi
« Vastaus #11 : Kesäkuu 24, 2011, 12:20:48 ip »
Pikku kyssäri tähän väliin kai sallitaan:

Miksi juotte kahvia? Onko se vaan ollut jonkunlainen siirtymäriitti että nyt tuota juodaan vai onko tarvetta pirille? Pikku pirihän tuo on.

Jos juo paljon niin saa paljon kofeiinia ja tulee myös sellainen olo. Sama kuin näissä energiajuomissa.

Voiko tuosta paskasta tulla riippuvaiseksi, itse join lähes 20 vuotta normi kahvia ja lopetin kylmä kalkkuna tyyliin. Ei minkäänlaisia refloja.

Paskaa on kahvi, kokis, zero cola jne. hyi vittu inhoon... Energiajuomaa en ole koskaan edes kokeillut, mutta siinähän on muitakin piristäviä ainesosia. Ennen oli Vita Nova, nyt sitä saa isoissa pulloissa ja Jonnet kantaa kasseilla ulos kaupasta.

Ei vittu, oon itsekin taas sekaisin kuin seinäkello, mutta pitää silti arvostella. Eipä kai tuo kumoa toista huonoa jos itsekin huonoilee...

Kommentseja...

Mie en ainakaan juo kahvia... tulloo maha kipiäksi ja maistuu järkyttävän pahalle.
Väitän, että kofeiini aiheuttaa riippuvuutta. Ei voimakasta, mutta lievää sellaista. Tämä siis jos juo vaikkapa 5 kuppia päivässä.
Colajuomia tulee lutkutettua n. litra päivässä, älkää kysykö miksi, en tiedä. Energiajuomia olen yrittänyt juoda kahdesti, ei pysty nielemään, maistuu väljähtyneelle lämpimälle rapakaljalle.