PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Työllistymis osion perustaminen  (Luettu 23488 kertaa)

cpukamu

  • Vieras
Työllistymis osion perustaminen
« : Huhtikuu 13, 2011, 10:11:59 ap »
 Kun ei noista MOL.fi sivustoilta töitä saa ja rekrytointi firmat vetää vaan välistä niin miksei Viheraho.infolaisilla voisi
olla oma palsta jonka kautta välittää työvoimaa ja hakea työlle tekijää.
 Palkallista hommaa toki voi myös tarjota ja välittää ja miksei myös tyyliin korjaa mun tukkeutunut lavuaarini ja saat
palkaksi tietokoneen yms. Kaikki sopimukset rehellisesti näkymään foorumilaisille niin ei kukaan pääse huijaamaan.

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15046
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Työllistymis osion perustaminen
« Vastaus #1 : Huhtikuu 13, 2011, 13:12:35 ip »
Kun ei noista MOL.fi sivustoilta töitä saa ja rekrytointi firmat vetää vaan välistä niin miksei Viheraho.infolaisilla voisi
olla oma palsta jonka kautta välittää työvoimaa ja hakea työlle tekijää.
 Palkallista hommaa toki voi myös tarjota ja välittää ja miksei myös tyyliin korjaa mun tukkeutunut lavuaarini ja saat
palkaksi tietokoneen yms. Kaikki sopimukset rehellisesti näkymään foorumilaisille niin ei kukaan pääse huijaamaan.

ONgelma on ettei noi viitsi tehdä tunnuksia.Jos sallii vieraiden kirjoittamisen se automaattisesti johtaa spambottien saapumiseen ja sikailijoiden saapumiseen.
Kysellään radiosta yms. joka ei kuulu alueelle.
Modeja ei kovin paljoa tässä ole joten tuo ei välttämättä toimisi.
Ideana loistava joten kuunnellaan muidenkin mielipiteitä.
Modeksi en tänne ota jossen tunne henkilökohtaisesti ja ole tavannut joskus.
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

Jame-78

  • Vieras
Vs: Työllistymis osion perustaminen
« Vastaus #2 : Huhtikuu 13, 2011, 14:22:52 ip »
Kyllä mä näyttäisin vihreetä valoo tollaselle osiolle... Vähän nii ko palvelus palveluksesta tyyliin...

TosiPossu

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 16
  • Karma: +0/-0
Vs: Työllistymis osion perustaminen
« Vastaus #3 : Huhtikuu 13, 2011, 15:51:02 ip »
Hyvältä idealta kuulostaa, kannatetaan.

Bajari

  • Vieras
Vs: Työllistymis osion perustaminen
« Vastaus #4 : Huhtikuu 13, 2011, 16:03:18 ip »


ONgelma on ettei noi viitsi tehdä tunnuksia.Jos sallii vieraiden kirjoittamisen se automaattisesti johtaa spambottien saapumiseen ja sikailijoiden saapumiseen.
Kysellään radiosta yms. joka ei kuulu alueelle.




Tää on kyllä yks ongelma

Jame-78

  • Vieras
Vs: Työllistymis osion perustaminen
« Vastaus #5 : Huhtikuu 13, 2011, 16:15:06 ip »
Toinen ongelma on laki, jos joku huutelee että haluaa muuttaa ja toinen sanoo että hänellä on pakettiauto ja jos maksat bensat niin tulee ajamaan. Se on laitonta = tarvitsee luvat (nälkälapuiksi kutsuvat). Yks perse on verottaja joka katsoo että oot tienannut jotain tekemällä jotain. Jos keräät pulloja nii pitäis olevinaan nekin pullonpalautusrahat verotella... Seuraava ongelma on työkkäri. Jos satut esiintyy omalla nimellä ja sanot et voit jonkun vaikka kakun kaverille leipoa niin vastapalvelukseks se toinen (vaikka nyt ompelija) tekis sille toiselle villasukat... Nää molemmat vie työttömien aikaa ja ihan tiukkapipoisimmat työkkärin ämmät kuitenki puuttuis asiaan...

Sama se mulle mitä laki sanoo. Rekisteröidyille tää pitäis vaa mahdollistaa. Mitäpä sitten jos joku tän kautta löytäis oikee vaikka työpaikan itelleen...

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15046
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Työllistymis osion perustaminen
« Vastaus #6 : Huhtikuu 13, 2011, 16:29:01 ip »
Minä ainakin kannatan tälläistä mutta pelkään että onko tuolle sitten loppupeleissä kysyntää.
Jos tuon aukaisee myös vieraille niin se on varmasti ongelma alue.näitä on aikaisemmin jo ollut ja niitä on poisteltu koska ei kenenkään aika riitä vahtimaan noita botteja ja kun jo nyt botteja on 95% rekisteröytyneistä niin  se on ongelma.
Sitten luulen että täällä kun on muutama kymmen tosi aktiivista niin palveleeko se jos noin vähän on aktiivisia?
No mietiskelkääs ääneen....
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X