PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Gramex/Teosto  (Luettu 3171 kertaa)

SpiT420

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 191
  • Karma: +0/-0
Gramex/Teosto
« : Huhtikuu 09, 2011, 17:33:52 ip »
Ehkä tähän nyt ei ois uutta aihetta tarvinut, mutta halusin kysyä Pasilta, tai muulta asiasta tietävältä että kun minulla on tapana tallentaa pasiradion lähetykset ihan sen varalta etten koko hommaa ehdi/pysty kuuntelemaan uskomattoman humalan takia.. niin rikonko siinä jotain Teostolakia tai muuta, tai voinko sillä jotenkin aiheuttaa Pasiradiolle hallaa? Ois vaan kiva tietää mikä on lainsäädäntö tässä, kun Pasi kuitenkin noita Teostomaksuja joutuu makselemaan.

oikan

  • Sr. Member
  • ***
  • Viestejä: 677
  • Karma: +0/-0
Vs: Gramex/Teosto
« Vastaus #1 : Huhtikuu 09, 2011, 18:04:23 ip »
Ehkä tähän nyt ei ois uutta aihetta tarvinut, mutta halusin kysyä Pasilta, tai muulta asiasta tietävältä että kun minulla on tapana tallentaa pasiradion lähetykset ihan sen varalta etten koko hommaa ehdi/pysty kuuntelemaan uskomattoman humalan takia.. niin rikonko siinä jotain Teostolakia tai muuta, tai voinko sillä jotenkin aiheuttaa Pasiradiolle hallaa? Ois vaan kiva tietää mikä on lainsäädäntö tässä, kun Pasi kuitenkin noita Teostomaksuja joutuu makselemaan.

omaan käyttöön tallentamnen on laillista. eteenpäin jakelu ei.

SpiT420

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 191
  • Karma: +0/-0
Vs: Gramex/Teosto
« Vastaus #2 : Huhtikuu 09, 2011, 18:12:19 ip »
Ihan itelle nää menee, mutta kiitos tiedosta  :)

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15046
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Gramex/Teosto
« Vastaus #3 : Huhtikuu 09, 2011, 19:31:06 ip »
Juu ei siinä mitään laitonta ole jos tallentaa.senkun vaan vapaasti tallentelee.
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X