PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Kelo voisitko lahjoittaa?  (Luettu 6260 kertaa)

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15055
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Kelo voisitko lahjoittaa?
« : Huhtikuu 09, 2011, 08:26:21 ap »
Jossain kritisoit sitä että juontaja huutaa muiden päälle....
voisitko lahjoittaa kamoja joiissa ei olisi tuota autovoice toiminnetta.
olisi mielenkiintoista saada lähetys niin että voisimme pistää neuvottelua silleen että kaikki kuulisivat toisensa vaikka ne huutaisivat.
on aika paskaa tehdä näitä harrasteita tälläisellä kalustolla ja kun kerran tuosta arvostelit niin olet lienee valmis tuohonkin asiaan tarjoamaan ratkaisua.,
Olisiko kokoomuksen kannattajalla mahdollisuutta tuohon pikkusen pistää jeesiä.
pasiradiota voisit tukea kun selkeästi tätä kuunelet.
mutta miten on.
Löytyisikö teknistä ratkaisua tähän jos et halua tulea mitenkään?
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

LauriKelo

  • Sr. Member
  • ***
  • Viestejä: 710
  • Karma: +0/-0
  • WTF?!?
    • Lärviläpyskä
Vs: Kelo voisitko lahjoittaa?
« Vastaus #1 : Huhtikuu 09, 2011, 21:59:07 ip »
Jossain kritisoit sitä että juontaja huutaa muiden päälle....
voisitko lahjoittaa kamoja joiissa ei olisi tuota autovoice toiminnetta.
olisi mielenkiintoista saada lähetys niin että voisimme pistää neuvottelua silleen että kaikki kuulisivat toisensa vaikka ne huutaisivat.
on aika paskaa tehdä näitä harrasteita tälläisellä kalustolla ja kun kerran tuosta arvostelit niin olet lienee valmis tuohonkin asiaan tarjoamaan ratkaisua.,
Olisiko kokoomuksen kannattajalla mahdollisuutta tuohon pikkusen pistää jeesiä.
pasiradiota voisit tukea kun selkeästi tätä kuunelet.
mutta miten on.
Löytyisikö teknistä ratkaisua tähän jos et halua tulea mitenkään?

Tässä simppeli ratkaisu...

Joka kerta kun meinaat sanoa legendaarisen

KUUN-TELE-NYT-VIT-TU!!!

Imaisetkin sen takaisin sisään ja kuuntelet itse mitä soittajalla on sanottavaa.

Mutta toivottavasti et ota tätäkin kritiikkiä nyt liian jyrkästi. Kaiken kaikkiaan teet hienoa työtä showssasi.
Ja kyllä, kuuntelen joka lähetyksen. Joskus siinä kyllä menee koko viikko nieleskellessä paksuja juttujasi.
Onneksi lähetyksiä on vain kerran viikossa niin ehtii kuunnella. Livenähän en koskaan ehdi Pasiradiota
kuunnella.

Mutta niinkuin olen jo aiemmin sanonut, hyvää viihdettä. Jatka vain samaan malliin.  :)

Olen aina mieluummin onnellinen kuin oikeassa.

SpiT420

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 191
  • Karma: +0/-0
Vs: Kelo voisitko lahjoittaa?
« Vastaus #2 : Huhtikuu 09, 2011, 22:06:52 ip »

Tässä simppeli ratkaisu...

Joka kerta kun meinaat sanoa legendaarisen

KUUN-TELE-NYT-VIT-TU!!!

Imaisetkin sen takaisin sisään ja kuuntelet itse mitä soittajalla on sanottavaa.

Mutta toivottavasti et ota tätäkin kritiikkiä nyt liian jyrkästi. Kaiken kaikkiaan teet hienoa työtä showssasi.
Ja kyllä, kuuntelen joka lähetyksen. Joskus siinä kyllä menee koko viikko nieleskellessä paksuja juttujasi.
Onneksi lähetyksiä on vain kerran viikossa niin ehtii kuunnella. Livenähän en koskaan ehdi Pasiradiota
kuunnella.

Mutta niinkuin olen jo aiemmin sanonut, hyvää viihdettä. Jatka vain samaan malliin.  :)



Soita Kelo itse sinne radioon ja kerro siellä mielipiteesi. Eihän Pasiradiota ole kenenkään pakko kuunnella, tai sinne soittaa.
Eli jos ei pihiys vaivaa, ota puhelin käteen ja kerro asiasi suorassa lähetyksessä. Miten olisi?

Horttanainen

  • Vieras
Vs: Kelo voisitko lahjoittaa?
« Vastaus #3 : Huhtikuu 09, 2011, 22:10:05 ip »
Tässä simppeli ratkaisu...

Joka kerta kun meinaat sanoa legendaarisen
KUUN-TELE-NYT-VIT-TU!!!

Imaisetkin sen takaisin sisään ja kuuntelet itse mitä soittajalla on sanottavaa.

YM-MÄR-RÄ-NYT-VIT-TU!!!

Systeemi on sellainen, että samaan aikaan kun puhuu, ei voi kuulla sitä kun toinen puhuu. Eli ääni kulkee vain yhteen suuntaan kerrallaan.
Tämä aiheuttaa sen, että päällepuhumisia saattaa tulla. Ja se ei ole Pasin vika.

Eilisessä lähetyksessä en ainakaan kello 3:40 mennessä kuullut kertaakaan Kuuntelenytvittu:a

LauriKelo

  • Sr. Member
  • ***
  • Viestejä: 710
  • Karma: +0/-0
  • WTF?!?
    • Lärviläpyskä
Vs: Kelo voisitko lahjoittaa?
« Vastaus #4 : Huhtikuu 09, 2011, 22:36:40 ip »
Tässä simppeli ratkaisu...

Joka kerta kun meinaat sanoa legendaarisen
KUUN-TELE-NYT-VIT-TU!!!

Imaisetkin sen takaisin sisään ja kuuntelet itse mitä soittajalla on sanottavaa.

YM-MÄR-RÄ-NYT-VIT-TU!!!

Systeemi on sellainen, että samaan aikaan kun puhuu, ei voi kuulla sitä kun toinen puhuu. Eli ääni kulkee vain yhteen suuntaan kerrallaan.
Tämä aiheuttaa sen, että päällepuhumisia saattaa tulla. Ja se ei ole Pasin vika.

Eilisessä lähetyksessä en ainakaan kello 3:40 mennessä kuullut kertaakaan Kuuntelenytvittu:a

Viime perjantain lähetystä en vielä ole ehtinyt kuunnella, ja jos noin on niin hyvä.

Sen verran tuosta systeemistä, että kun kerran Pasi sanoo tuon "kuuntelenytvitun" niin eikö se ole merkki siitä että Pasi kyllä kuulee puhelimen päästä ääntä mutta ei halua kuunnella vaan päästä itse ääneen. Tämä on nimenomaan Pasin vika, ja juuri tätä kritisoin. Jos VIP-soittajalla on jotakin sanottavaa, niin eikö puheenvuoro pitäisi olla ensisijaisesti hänellä?

Pasi pääsee asiaa kommentoimaan varmasti, jollei ennen niin sitten puhelun jälkeen.

Olen aina mieluummin onnellinen kuin oikeassa.

LauriKelo

  • Sr. Member
  • ***
  • Viestejä: 710
  • Karma: +0/-0
  • WTF?!?
    • Lärviläpyskä
Vs: Kelo voisitko lahjoittaa?
« Vastaus #5 : Huhtikuu 09, 2011, 22:52:18 ip »

Tässä simppeli ratkaisu...

Joka kerta kun meinaat sanoa legendaarisen

KUUN-TELE-NYT-VIT-TU!!!

Imaisetkin sen takaisin sisään ja kuuntelet itse mitä soittajalla on sanottavaa.

Mutta toivottavasti et ota tätäkin kritiikkiä nyt liian jyrkästi. Kaiken kaikkiaan teet hienoa työtä showssasi.
Ja kyllä, kuuntelen joka lähetyksen. Joskus siinä kyllä menee koko viikko nieleskellessä paksuja juttujasi.
Onneksi lähetyksiä on vain kerran viikossa niin ehtii kuunnella. Livenähän en koskaan ehdi Pasiradiota
kuunnella.

Mutta niinkuin olen jo aiemmin sanonut, hyvää viihdettä. Jatka vain samaan malliin.  :)



Soita Kelo itse sinne radioon ja kerro siellä mielipiteesi. Eihän Pasiradiota ole kenenkään pakko kuunnella, tai sinne soittaa.
Eli jos ei pihiys vaivaa, ota puhelin käteen ja kerro asiasi suorassa lähetyksessä. Miten olisi?

Kuten jo sanoin en juurikaan kuuntele lähetyksiä livenä, enkä muutenkaan oikein usko että mielipiteitäni siellä arvostettaisiin.
Saan ihan riittävästi sontaa silmille tällä foorumilla.

Ja toisaalta, miksi lähetystä ei saisi jälkeenpäin tällä foorumilla käsitellä. Minusta olisi oikeastaan paikallaan avata tänne joka perjantain lähetystä varten uusi ketju Pasin toimesta. Aloitus viesti voisi pitää sisällään mainoksen illan ohjelman sisällöstä.

Lähetyksen aikanakin voisi keskustelua käydä, ja varsinkin jälkeenpäin voisimme koko viikon keskustella Pasiradion aiheista. Pasi voisi ottaa lähetyksen aikana pari kolme pikasilmäystä keskusteluun, josko sieltä löytyisi lisää syvyyttä käsiteltyyn asiaan.

Onhan tällainen sähköinen jatke YLEnkin asiaohjelmissa nykyään.

Olen aina mieluummin onnellinen kuin oikeassa.

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15055
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Kelo voisitko lahjoittaa?
« Vastaus #6 : Huhtikuu 10, 2011, 09:06:56 ap »
Toki saat käsitellä mutta ihan voisit lahjoittaa tänne pikkusen kalustoa että tuosta ilmiöstä päästäään eroon.
Kun se kerran sinua häiritsee olet varmasti valmis tekemään tämän ilmiön poistamiseksi myös jotain tekemään.
Vai olikos se niin että se vain häiritsee mutta sillä ei ole väliä.
Silti pitää täällä kritisoida tuota.Tiedän ratkaisun asiaan mutta se maksaa.
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X