PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Viikonlopun eväät Atrialta  (Luettu 7951 kertaa)

atpanula

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1561
  • Karma: +0/-0
    • Omat sivut
Viikonlopun eväät Atrialta
« : Huhtikuu 08, 2011, 15:57:09 ip »
Kiitoksia vaan Atrialle asiallisesta toiminnasta. Taitaa olla samanlainen pakkauskone kuin Snellmanilla (hyvitys muistaakseni samansuuruinen  :D).

Mun ostoskoriin vaan nyt tarttuu ihan sattumalta näitä viallisia tuotteita - silloin tällöin...




Jame-78

  • Vieras
Vs: Viikonlopun eväät Atrialta
« Vastaus #1 : Huhtikuu 08, 2011, 17:11:34 ip »
Vitun asiallista toimintaa että jaksat nähdä vaivaa, koska ketään ei ole jaksanut, kiinnostanut ja muuten viitsinyt vaivautua... Taas on suomi parempi paikka elää... Ei sittenkään parempi, mutta karvan verran turvallisempi...

perse-erkki

  • Full Member
  • ****
  • Viestejä: 1285
  • Karma: +0/-0
Vs: Viikonlopun eväät Atrialta
« Vastaus #2 : Huhtikuu 08, 2011, 17:14:14 ip »

Mun ostoskoriin vaan nyt tarttuu ihan sattumalta näitä viallisia tuotteita - silloin tällöin...


Ihan sattumalta....
Ei siinä mitään, hyvä että joku jaksaa vaivautua.
Pitänee itsekkin ruveta kalastelemaan noita.
En tiedä kuinka kolmas maailmansota käydään, mutta neljäs käydään kivillä ja kepeillä.

atpanula

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1561
  • Karma: +0/-0
    • Omat sivut
Vs: Viikonlopun eväät Atrialta
« Vastaus #3 : Huhtikuu 08, 2011, 18:20:35 ip »
Myönnän että olen ollut vähän laiskana näissä viime aikoina.

Mutta kun kävin BaJari74:n kanavalla katsoon videoita niin heräsi taas tämä oma sisäinen kuluttaja-asiamies.

Tätä työtähän olen tehnyt vuosikausia. Minusta ihan hyvä homma työttömälle - kaikki on tyytyväisiä! Myös tuottajat, koska laadunvalvonta maksaa enempi kuin viallisen tuotteen toimittaminen vähittäismyyntiin.

Kaikista suurista elintarviketaloista olen vastaavan palautteen saanut ja useista pienemmistäkin.

Saarioiseltakin on myös tulossa tuotehyvitys, mutta ei ehtinyt tälle kauppareissulle. Jos valkosipulikermaperunat painaa 297g ja lootassa lukee 320g niin se on minusta liian vähän. Tätä mieltä oli myös Saarioinen.

Äitien laittamaa ruokaahan se on.

Bajari

  • Vieras
Vs: Viikonlopun eväät Atrialta
« Vastaus #4 : Huhtikuu 08, 2011, 19:33:25 ip »
Ite sain muistaakseni atrialta 20 tai 30€ lahjakortin. Ja nyt oli tullu tilille 6€ Valiolta. Ostin purkin piimää, päiväystä jäljellä reilusti mutta koostumus oli kun kokkareista maitoa ja makukaan ei ollu niin kun normi piimässä. Kyllä näistä kannattaa reklamoida niin saa niistä jotain pientä hyvitystä.  Vuosia sitten valitin kessupussista löytyneistä "risuista" niin hyvitykseksi postissa tuli 3 massii kessuja ja filsut ja paperit. Nykyisin en ole muuten törmänny kessuihin jossa ois noita risuja.

Horttanainen

  • Vieras
Vs: Viikonlopun eväät Atrialta
« Vastaus #5 : Huhtikuu 08, 2011, 19:38:15 ip »
Valio laittoi noin vuosi sitten mustikkasoppapurkkiin (oli alennuksessa, muuten hyi helevetti) mansikkasoppaa. Tuli 3x10€ lahjakortit. :D

atpanula

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1561
  • Karma: +0/-0
    • Omat sivut
Vs: Viikonlopun eväät Atrialta
« Vastaus #6 : Huhtikuu 08, 2011, 20:22:18 ip »
Sain kerran R-kioskille tupakka-lahjakortit. Pari toppaa sai sillä. Syynä oli karrelle palanut savuke, eli oksa oli siinä savukkeessa. Sattui kamera käteen vielä eli otin kuvan siintä savukkeesta...

Valiolta tuli kerran tuotehyvityslahjakortti. Voipaketissa oli päiväys kulunut (nyt ovat muuttaneet sen päiväyksen sijaintia).

Eli kyllä noilla saa vaikutusta. Joskus menee jopa rahastuksen puolelle kun ei homma sitten ala sujua. Esim. merellinen pata (Jalostaja) tai liimatölkit (useita yhtiöitä). Voi siis kestää jopa vuosia noiden asioiden korjaaminen.