PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Pohdiskelua Kokoomuksen sensurointilinjasta  (Luettu 2128 kertaa)

atpanula

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1561
  • Karma: +0/-0
    • Omat sivut
Pohdiskelua Kokoomuksen sensurointilinjasta
« : Huhtikuu 01, 2011, 15:51:16 ip »
Aihe kuuluu politiikan puolelle koska vaalit on ovella, myöskin Petri itse kertoo asian poliittiseksi aiheeksi blogissaan. Siksi asiaa onkin syytä katsoa tältä kantilta eli miksi asialliset kirjoitukset sensuroidaan facebookista pois.

http://www.facebook.com/home.php#!/petri.sarvamaa/posts/215060418509864

Petrin FB-sivulle kirjoitin kai ensimmäisenä kommentin, nyt ulkomuistista näin:

- Arkussa hautaaminen ei ole kovin luonnonmukainen tapa. Luonnon omat hajoittajat eivät pääse toimimaan, koska ruumis on eristetty maasta arkulla. Näin lahoaminen kestää huomattavasti pidempään.

Jotenkin noin se meni ja tuli 2 kommenttia mutta nekin on ilmeisesti poistettu kun kommentteja ei nyt ole lainkaan näkyvissä. Täysin selvänä ja ilman mitään kiihkoa kirjoittelin ja tuntuu olevan ilmeisesti liian arka aihe julkiseen keskusteluun. Minä halusin tuoda vaan sen näkemyksen peliin, kun lisäaineita syytetään nykyään kaikesta - jopa siitä että ruumis ei hajoa arkussa - niin mahtaakohan asia olla ihan noin kuiteskaan.

"Olen kiinnostunut niistä erittäin laajassa mielessä, koko kaaresta. Siitä lähtien, mitä lehmä syö – siihen asti, miten ruumiimme eivät lahoa vielä haudassakaan." - Petri