PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: [:] Japani INES 7 - Vaihtoehtoisia uutisia aiheesta [:]  (Luettu 20063 kertaa)

perse-erkki

  • Full Member
  • ****
  • Viestejä: 1285
  • Karma: +0/-0
Vs: Japani INES 7 - Vaihtoehtoisia uutisia aiheesta
« Vastaus #7 : Maaliskuu 30, 2011, 20:38:42 ip »
Jos joku jaksaa käydä noi kaikki Suomenkieliset linkit läpi, niin kertokaa ihmeessä
Kuinka moni on Arton teksitiä....
Arto muuten ei ole enää tulossa tänne, on antanut ymmärtää näin.

ei helvetti, lähdettä tuohon :D

Käy katsomassa

http://raijasivu.puheenvuoro.uusisuomi.fi/

Vittuillessani kirjaudui Olli Mäkikohona, Arto/Raija on poistanut yli puolet mun kommenteista.
Olen vissiin viikon yrittänyt selittää, että täällä on karsina, mihin saa laukoa niin paljon kuin haluaa, kukaan ei sano vastaan.
Ainoa kommentti mitä olen saanut:

 "Käyttäjä Rija Sivu on poistanut kommenttisi".

Ymmärtäisin ettei ole halukas tulemaan tänne.

En tiedä kuinka kolmas maailmansota käydään, mutta neljäs käydään kivillä ja kepeillä.

SpiT420

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 191
  • Karma: +0/-0
Vs: Japani INES 7 - Vaihtoehtoisia uutisia aiheesta
« Vastaus #8 : Maaliskuu 30, 2011, 20:42:35 ip »
Perse-Erkkiin voi aina luottaa  ;D Kustaaki on tainnu lopettaa jo pelleilynsä jopa omilla uusilla sivuillaan  :)

perse-erkki

  • Full Member
  • ****
  • Viestejä: 1285
  • Karma: +0/-0
Vs: Japani INES 7 - Vaihtoehtoisia uutisia aiheesta
« Vastaus #9 : Maaliskuu 30, 2011, 20:45:59 ip »
Tässä viimeinen vastaus:

Lainaus
Kuuleppas Zäp- poliisiterroristi.

Siinä vaiheessa kun sisäministeriönne alkoi systemaattisesti pidättää ja uhkailla niitä maamme foorumien pitäjiä jotka vielä u s k a l t a v a t juklkaista juttujani. Ja uititte ko. foorumiinkin 7 ihmistä vastaan 14 disinfopelleänne. Lienee ainakin y k s i selvä.

Miksi tuhlaisin rajallista aikaani kirjoitellen poliiseillenne? Koska neteissä hei siis o i k e e s t i on tällaisiakin kansainvälisten lehtidemokratialiittojen suojaamia US-blogien ja vastaavien kaltaisia foorumeita. Joihin edes t e i d ä n k ä ä n raivohullu SUPO-poliisiterrorinne EI PURE!)
_____________________________________

Totta kai minä varsin tarkoin taustoineen tiedän magaaberit tapanne painostaa foorumia, jos toistakin. Toiset teille osaa panna kampoihin. Liinan monet ainakaan nyt EI.


Päätelkää nyt siitä...
En tiedä kuinka kolmas maailmansota käydään, mutta neljäs käydään kivillä ja kepeillä.

perse-erkki

  • Full Member
  • ****
  • Viestejä: 1285
  • Karma: +0/-0
Vs: Japani INES 7 - Vaihtoehtoisia uutisia aiheesta
« Vastaus #10 : Maaliskuu 30, 2011, 20:51:25 ip »
Perse-Erkkiin voi aina luottaa  ;D Kustaaki on tainnu lopettaa jo pelleilynsä jopa omilla uusilla sivuillaan  :)

En nyt noinkaan sanoisi, luen vain rivien välistä.
Mutta voin luvata että Arto ei kehtaa tänne enää tulla.
Ja Spit420, olen tulossa portugaliin.
En tiedä kuinka kolmas maailmansota käydään, mutta neljäs käydään kivillä ja kepeillä.

Archaikum

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 90
  • Karma: +0/-0
Vs: Japani INES 7 - Vaihtoehtoisia uutisia aiheesta
« Vastaus #11 : Maaliskuu 30, 2011, 23:14:03 ip »
Aijaa... olli.mäkikoho löytyi siis täältä. Mitä pitäisi päätellä? Se oli julma ja paha teksti. Ihminen joka sen kirjoitti, on kadottanut sielunsa. Ja Arto ei saisi edes poistaa kommentteja, kun kaadatte paskaa niskaan.
nuke supporters: fuck you

perse-erkki

  • Full Member
  • ****
  • Viestejä: 1285
  • Karma: +0/-0
Vs: Japani INES 7 - Vaihtoehtoisia uutisia aiheesta
« Vastaus #12 : Maaliskuu 30, 2011, 23:36:38 ip »
Aijaa... olli.mäkikoho löytyi siis täältä. Mitä pitäisi päätellä? Se oli julma ja paha teksti. Ihminen joka sen kirjoitti, on kadottanut sielunsa. Ja Arto ei saisi edes poistaa kommentteja, kun kaadatte paskaa niskaan.

En ole kaatanut paskaa niskaan, vaan kysynyt perusteita Arton väitteisiin.
Onko niitä?
En tiedä kuinka kolmas maailmansota käydään, mutta neljäs käydään kivillä ja kepeillä.

Archaikum

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 90
  • Karma: +0/-0
Vs: Japani INES 7 - Vaihtoehtoisia uutisia aiheesta
« Vastaus #13 : Maaliskuu 30, 2011, 23:42:33 ip »
En ole kaatanut paskaa niskaan, vaan kysynyt perusteita Arton väitteisiin.
Onko niitä?

On niitä. Arto on aika omantunnontarkka ihminen. Sinä taas etsit yksityiskohtia, haluat jotain ihme "faktoja", ja "laskelmia", et ole edes kiinnostunut kuuntelemaan. Arton jutut ovat enemmän jutustelua, intuitiota, aavisteluja, hakemista, totuuden lähestymistä.

Tällainen ei sinulle käy, koska istut jo valmiiksi totuuden ytimessä, ja koet että sinulla on yksinoikeus totuuteen, jonka olet alentanut epämääräiseksi "faktojen" joukoksi. Faktojen, joita ei ole, sillä vaikka vaadit faktoja muilta, et itse esitä mitään faktoja.
nuke supporters: fuck you