PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Italialaisministeri pakolaisista: "Lastaisin ne laivaan ja lähettäisin takaisin"  (Luettu 30230 kertaa)

SpiT420

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 191
  • Karma: +0/-0
Lähinnä call center perseilyä... sitä tässä teen itekki. Lepposaa hommaa tosin.. sen takia oliki aina aikaa katella Perse-Erkin ja kustaan välistä sotaa  ;D Nytki ne hakee suomalaisia meiän "tiimiin". ilmottautua saa  :)

Mulle on juuri tullut noita call center puheluita Portugalista ja en pidä niistä yhtään.

Kerro nyt asutko sinä nyt Portugalissa vai Suomessa ja mistä maasta teet hommia käsin? Luuletko että kukaan tulee sinne call center -hommiin kun Suomessakaan ei toimi tuo homma. Siis aivan kusetus hommaahan se on ja ihmisten huiputtamista ja pakkomyyntiä.

Voisiko olla jopa, että olet AC Nielsenillä töissä ja soittelit minulle kymmeniä kertoja?

Käsittääkseni olen sen jo tehnyt selväksi useissa threadeissa että asun tällä hetkellä Portugalissa, kyllä. Ja hommia teen myös täältä käsin. Ja luulen että tänne tulee kukaan call center hommiin koska jatkuvalla syötöllä sieltä suomesta vaan tonne TP tiloihin ihmistä lappaa.
Se ei myöskään ole kusetusta eikä pakkomyyntiä, koska en tee mitään puhelinmyyntihommaa.
Ja tosta AC Nielsenistä.. ei ne sulle soittele kymmeniä kertoja ellet ole itse jättänyt hommiasi hoitamatta.
Tämä tästä.

SpiT420

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 191
  • Karma: +0/-0
Vielä toinen neekerijuttu...
Torstai-iltana ajelin bussilla Oy Alkoholiliike Ab:n toimipisteeseen. Valitettavasti ainoa vapaa istumapaikka oli neekeriämmän vieressä. Ja kuinka ollakkaan, se kaivoi laukustaan hetken kuluttua Nokia N8:n.
Eihän se maksa kuin 500 euroa. Että sinne ne verovarat menevät. Neekereiden älypuhelimiin. >:(

http://www.mankeli.com/huumorikuvat/258/  ;D

Itse istuskelin kerran K-junassa hesaan matkalla, kun vieressäni istuva kovaäänisesti kännykkään huutava neekeri tempas laukustaan läppärin esille. Ja voin sanoa että oli uusinta huutoa molemmat.

atpanula

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1561
  • Karma: +0/-0
    • Omat sivut
Käsittääkseni olen sen jo tehnyt selväksi useissa threadeissa että asun tällä hetkellä Portugalissa, kyllä. Ja hommia teen myös täältä käsin. Ja luulen että tänne tulee kukaan call center hommiin koska jatkuvalla syötöllä sieltä suomesta vaan tonne TP tiloihin ihmistä lappaa.
Se ei myöskään ole kusetusta eikä pakkomyyntiä, koska en tee mitään puhelinmyyntihommaa.
Ja tosta AC Nielsenistä.. ei ne sulle soittele kymmeniä kertoja ellet ole itse jättänyt hommiasi hoitamatta.
Tämä tästä.

No en ole lukenut viestejäsi muista ketjuista sen kummemmin. Kuitenkin ihmetyttää toi soluasuminen satasella kuussa. Miksi Suomesta lähtisi kukaan Portugaliin jos ei ole sinne siteitä, esim. tyttöystävää tai jotain muuta asuntoa kun täällä on call center -paikkoja sadoittain auki. Kuopiossakin on useita kymmeniä jatkuvasti auki. Vilkaise paikallislehtiä tai myöskin MOLin sivut niin huomaat. Puolet avoimista työpaikoista on noita "asiakaspalvelutöitä" joissa ei tienaa mitään vaan on lähinnä orja ja toimeentulon saat sitten hakea luukulta.

Jos sinulla on aitoja töitä tarjolla, niin miksi et laittaisi omaa nimeäsi ja työpaikkoja tännekin näkyviin? Laita ainakin oma työnantajasi nyt. Mikä ihmeen salaisuus tuo on?

SpiT420

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 191
  • Karma: +0/-0
Käsittääkseni olen sen jo tehnyt selväksi useissa threadeissa että asun tällä hetkellä Portugalissa, kyllä. Ja hommia teen myös täältä käsin. Ja luulen että tänne tulee kukaan call center hommiin koska jatkuvalla syötöllä sieltä suomesta vaan tonne TP tiloihin ihmistä lappaa.
Se ei myöskään ole kusetusta eikä pakkomyyntiä, koska en tee mitään puhelinmyyntihommaa.
Ja tosta AC Nielsenistä.. ei ne sulle soittele kymmeniä kertoja ellet ole itse jättänyt hommiasi hoitamatta.
Tämä tästä.

No en ole lukenut viestejäsi muista ketjuista sen kummemmin. Kuitenkin ihmetyttää toi soluasuminen satasella kuussa. Miksi Suomesta lähtisi kukaan Portugaliin jos ei ole sinne siteitä, esim. tyttöystävää tai jotain muuta asuntoa kun täällä on call center -paikkoja sadoittain auki. Kuopiossakin on useita kymmeniä jatkuvasti auki. Vilkaise paikallislehtiä tai myöskin MOLin sivut niin huomaat. Puolet avoimista työpaikoista on noita "asiakaspalvelutöitä" joissa ei tienaa mitään vaan on lähinnä orja ja toimeentulon saat sitten hakea luukulta.

Jos sinulla on aitoja töitä tarjolla, niin miksi et laittaisi omaa nimeäsi ja työpaikkoja tännekin näkyviin? Laita ainakin oma työnantajasi nyt. Mikä ihmeen salaisuus tuo on?

Ei minulla ole mitään töitä tarjolla, ja nämäkin paikat ovat olleet jo pitkän aikaa MOL.fi EURES osastolla esillä. Työnantaja on Teleperformance. Mikä tässä nyt niin ihmeellistä on? Ei minulla ole mitään salattavaa tässä.

atpanula

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1561
  • Karma: +0/-0
    • Omat sivut
OK. Mitenkä minä löydän nuo call center -paikat EURESista?

Laitapa sinne mitä tahansa niin eipä oikein onnistu. Välillä tulee TCP-erroria ja useimmiten että ei löydy mitään.

Hakusanat olisi poikaa. Call center ei toimi, ei puhelin ei mikään.

SpiT420

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 191
  • Karma: +0/-0
OK. Mitenkä minä löydän nuo call center -paikat EURESista?

Laitapa sinne mitä tahansa niin eipä oikein onnistu. Välillä tulee TCP-erroria ja useimmiten että ei löydy mitään.

Hakusanat olisi poikaa. Call center ei toimi, ei puhelin ei mikään.

Voin sanoa että en tiedä. Itse en sieltä paikkaa löytänyt vaan kävin haastattelussa ihan täällä paikan päällä. Muut meidän Suomalaiset olivat sen kuitenkin sieltä bonganneet. En tiedä onko se enää siellä, en ole katsonut.
Mutta mitään sen kummempia salaliittoja tähän nyt ei liity, vastasin vaan Perse-Erkille kun hän kysyi.

atpanula

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1561
  • Karma: +0/-0
    • Omat sivut
Asia on ihan kunnossa.

Kuitenkin tuo satasen solu mietityttää. Että jotain työtä siellä on ilmeisesti tarjolla. Suomalaiset on hyvää porukkaa, varmaan parempaa kun neekerit siitä salmen yli tulleet...

Mietiskelen näitä asioita siltä kantilta, että kun suomalaiset tarvii näitä call center -palveluita (joista ei koskaan saa mitään apua) niin miksi ne pitää kierrättää jostain 3000km kautta. Ja lennätetään suomalaiset asumaan johonkin helvetin slummeihin, niin onko mitään järkeä.

Joku voi tietysti onnistua ja päästä hyvään ja asiantuntevaan paikkaan kuten Microsoftille tai johonkin Applen päivystykseen, eihän siinä mitään. Mutta onhan se helvetinmoinen poukkoilu jos lähtee jonkun puhelintyön perässä maapallon toiselle puolelle...

Kun puhelut ei nimittäin maksa täältä puolen palloa yhtään sen enempää kuin sieltäkään, oli asiakas sitten missä tahansa...