PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Italialaisministeri pakolaisista: "Lastaisin ne laivaan ja lähettäisin takaisin"  (Luettu 30229 kertaa)

perse-erkki

  • Full Member
  • ****
  • Viestejä: 1285
  • Karma: +0/-0
Niin uskomattomalta kuin se tuntuukin, minä näin tänään neekerin tekevän töitä. :o

Nimittäin keräämässä cittarin aulassa rahaa. Sillä oli yllään liivit, joissa luki: "Rahaa Afrikan vähäosaisille lapsille".
Eli oli keräämässä lajitovereilleen pyssyrahaa, jotta nämä vähäosaiset lapset saadaan työllistettyä lapsisotilaiksi. >:(


Afrikan vähäosaisille lapsille.. Pyh.
Lyödäänkö vetoa, että ne massit ei mene kontulaa etelämmäksi?
En tiedä kuinka kolmas maailmansota käydään, mutta neljäs käydään kivillä ja kepeillä.

atpanula

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1561
  • Karma: +0/-0
    • Omat sivut

Minähän niitä töitä kyselin. Ja siellä on kesällä sen verta lämmin, et asuu vaik teltassa, jos on tarvis.

Laittaa sitte työn nimen edes näkyviin ja palkan ja missä se tehdään - työehtosopimus jne. kunnossa. Toissapäivänä näyttää rekisteröityneen ja kirjoitelleen lähes sata viestiä. En ole ehtinyt lukea noin paljon, mutta aika jännältä vaikuttaa.

Ihan jees postauksia mutta hiukan ihmettelen tuota Portugali-statusta ja että olis töitä. Kun ei niitä töitä ole ja jos on, niin parilla eurolla ja mitä edellä muutenkin mainitsin...

SpiT420

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 191
  • Karma: +0/-0

Kyl kelpais mulle, mitä hommia on?

Lähinnä call center perseilyä... sitä tässä teen itekki. Lepposaa hommaa tosin.. sen takia oliki aina aikaa katella Perse-Erkin ja kustaan välistä sotaa  ;D Nytki ne hakee suomalaisia meiän "tiimiin". ilmottautua saa  :)

perse-erkki

  • Full Member
  • ****
  • Viestejä: 1285
  • Karma: +0/-0

Kyl kelpais mulle, mitä hommia on?

Lähinnä call center perseilyä... sitä tässä teen itekki. Lepposaa hommaa tosin.. sen takia oliki aina aikaa katella Perse-Erkin ja kustaan välistä sotaa  ;D Nytki ne hakee suomalaisia meiän "tiimiin". ilmottautua saa  :)

Laita YV:llä enämpi tietoa. Minä seurustelen hetken herra Grantsin kanssa.
En tiedä kuinka kolmas maailmansota käydään, mutta neljäs käydään kivillä ja kepeillä.

SpiT420

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 191
  • Karma: +0/-0

Minähän niitä töitä kyselin. Ja siellä on kesällä sen verta lämmin, et asuu vaik teltassa, jos on tarvis.

Laittaa sitte työn nimen edes näkyviin ja palkan ja missä se tehdään - työehtosopimus jne. kunnossa. Toissapäivänä näyttää rekisteröityneen ja kirjoitelleen lähes sata viestiä. En ole ehtinyt lukea noin paljon, mutta aika jännältä vaikuttaa.

Ihan jees postauksia mutta hiukan ihmettelen tuota Portugali-statusta ja että olis töitä. Kun ei niitä töitä ole ja jos on, niin parilla eurolla ja mitä edellä muutenkin mainitsin...

Siis Panu... en minä ole täällä kellekkään tarjoamassa töitä tai parakkeja. Vastasin vain kun Erkki sitä kysyi. En ole täällä ketään kusettamassa mihinkään. Rauhoitu nyt hieman.

atpanula

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1561
  • Karma: +0/-0
    • Omat sivut
Lähinnä call center perseilyä... sitä tässä teen itekki. Lepposaa hommaa tosin.. sen takia oliki aina aikaa katella Perse-Erkin ja kustaan välistä sotaa  ;D Nytki ne hakee suomalaisia meiän "tiimiin". ilmottautua saa  :)

Mulle on juuri tullut noita call center puheluita Portugalista ja en pidä niistä yhtään.

Kerro nyt asutko sinä nyt Portugalissa vai Suomessa ja mistä maasta teet hommia käsin? Luuletko että kukaan tulee sinne call center -hommiin kun Suomessakaan ei toimi tuo homma. Siis aivan kusetus hommaahan se on ja ihmisten huiputtamista ja pakkomyyntiä.

Voisiko olla jopa, että olet AC Nielsenillä töissä ja soittelit minulle kymmeniä kertoja?

Horttanainen

  • Vieras
Vielä toinen neekerijuttu...
Torstai-iltana ajelin bussilla Oy Alkoholiliike Ab:n toimipisteeseen. Valitettavasti ainoa vapaa istumapaikka oli neekeriämmän vieressä. Ja kuinka ollakkaan, se kaivoi laukustaan hetken kuluttua Nokia N8:n.
Eihän se maksa kuin 500 euroa. Että sinne ne verovarat menevät. Neekereiden älypuhelimiin. >:(

http://www.mankeli.com/huumorikuvat/258/  ;D