PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Brasilian poliisi ampuu 14-vuotiasta viidesti  (Luettu 9411 kertaa)

perse-erkki

  • Full Member
  • ****
  • Viestejä: 1285
  • Karma: +0/-0
Brasilian poliisi ampuu 14-vuotiasta viidesti
« : Maaliskuu 25, 2011, 09:56:00 ap »
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2011032513432887_ul.shtml

Viisi poliisia on pidätetty Brasiliassa, kun tv-kanavat näyttivät videon 14-vuotiaan pojan ampumisesta.

Välikohtaus tapahtui jo viime elokuussa Manausin kaupungissa. Tallenne on peräisin turvakamerasta.

Videolla univormuihin pukeutuneet miehet tönivät teiniä vasten seinää, kunnes he ampuvat tätä rintaan. Poikaa ammutaan brasilialaisuutisten mukaan viisi kertaa.

Tapaus tuli julkisuuteen vasta nyt, sillä sekä uhrin perhe että videon nauhoittanut henkilö pelkäsivät syyttäjien mukaan kostoa.

Syyttäjä João Bosco Sá Valente sanoo, että poliiseja syytetään murhan yrityksestä.

- Olen taistellut järjestäytynyttä rikollisuutta vastaan 30 vuotta, mutta joka kerta kun näen nuo kuvat, tunnen tuohtumusta ja inhoa, Sá Valente sanoi.

Brasilian poliisi on tunnettu kovista ja lainvastaisista otteistaan varsinkin köyhintä kansanosaa kohtaan.

Poika selvisi tilanteesta hengissä ja on nyt todistajansuojeluohjelmassa perheensä kanssa.

http://www.youtube.com/watch?v=oUxo56BxpNY

Poistetaankohan tämä vide tubesta???
En tiedä kuinka kolmas maailmansota käydään, mutta neljäs käydään kivillä ja kepeillä.

Bajari

  • Vieras
Vs: Brasilian poliisi ampuu 14-vuotiasta viidesti
« Vastaus #1 : Maaliskuu 25, 2011, 10:34:01 ap »

perse-erkki

  • Full Member
  • ****
  • Viestejä: 1285
  • Karma: +0/-0
Vs: Brasilian poliisi ampuu 14-vuotiasta viidesti
« Vastaus #2 : Maaliskuu 25, 2011, 11:02:38 ap »
http://www.youtube.com/watch?v=wgPBXZ-jwCU&feature=related toinen pidempi versio.

Paha vaan ettei tosta kielestä tajua juuri mitään.
Aivan vitun älytöntä joka tapauksessa.
En tiedä kuinka kolmas maailmansota käydään, mutta neljäs käydään kivillä ja kepeillä.

SpiT420

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 191
  • Karma: +0/-0
Vs: Brasilian poliisi ampuu 14-vuotiasta viidesti
« Vastaus #3 : Maaliskuu 25, 2011, 11:33:37 ap »
http://www.youtube.com/watch?v=wgPBXZ-jwCU&feature=related toinen pidempi versio.

Paha vaan ettei tosta kielestä tajua juuri mitään.
Aivan vitun älytöntä joka tapauksessa.

Brasilian poliisi kieltäytyy kommentoimasta asiaa millään tavalla.

Jame-78

  • Vieras
Vs: Brasilian poliisi ampuu 14-vuotiasta viidesti
« Vastaus #4 : Maaliskuu 25, 2011, 12:18:16 ip »
Poliisit kuulusteltavaks ja pojalle ase, jos ei poliisi puhu, niin poika ampukoon. Itse alottaisin poliisin polvesta, jos ei sittenkään puhu, niin tulta munille. Tuon jälkeen pitää varmaan antaa lisähappea ja jatkaa kuulustelua sitten kun poliisi palaa tajuihinsa. Jos on vieläkin yhteistyöhaluton nii poika ihan vapaasti armahtakoon 9mm kallolävistyksellä. Tuon jälkeen kuulusteltavaks seuraava poliisi....

perse-erkki

  • Full Member
  • ****
  • Viestejä: 1285
  • Karma: +0/-0
Vs: Brasilian poliisi ampuu 14-vuotiasta viidesti
« Vastaus #5 : Maaliskuu 25, 2011, 12:21:40 ip »

Brasilian poliisi kieltäytyy kommentoimasta asiaa millään tavalla.

Ei sinänsä yllätä... ::)
Poliisit kuulusteltavaks ja pojalle ase, jos ei poliisi puhu, niin poika ampukoon. Itse alottaisin poliisin polvesta, jos ei sittenkään puhu, niin tulta munille. Tuon jälkeen pitää varmaan antaa lisähappea ja jatkaa kuulustelua sitten kun poliisi palaa tajuihinsa. Jos on vieläkin yhteistyöhaluton nii poika ihan vapaasti armahtakoon 9mm kallolävistyksellä. Tuon jälkeen kuulusteltavaks seuraava poliisi....

Ehei... Paikalliseen vankilaan yleiselle osastolle, ja mielellään joku tuntomerkki, josta käy ilmi rikos, ja että on poliisi.i
En tiedä kuinka kolmas maailmansota käydään, mutta neljäs käydään kivillä ja kepeillä.

Jame-78

  • Vieras
Vs: Brasilian poliisi ampuu 14-vuotiasta viidesti
« Vastaus #6 : Maaliskuu 25, 2011, 13:23:27 ip »
Oon kuullu että suomessakin olisi tapana vankilaan saapua mukanaan asiapaperit, josta selviää syy, minkä takia häkki heilahtanut... Raiskaajille ja muille luvassa ojennusta, jos nyt oot sattunu kääntää jonkun kassakaapin tai muuten vain talousrikollinen niin tuskin ketään siellä kauheesti kiinnostaa tai vaarallinen kannabisnisti. Mitä sitte? Rauhassa saat kakkusi varmaan lusia, mutta jos sotii hyviä tapoja vastaan niin ihan varmasti saa tehdä tuttavuutta muiden kanssa... Lähempää ja fyysistä... Itse en mistää mitää tiedä, kakolassa olen käynyt, en asiakkaana vaan vieraana. Joku voi toki oikasta tiedon jos olen väärin kuullu isoilta pahoilta pojilta.... Legendaarista läppää kuulee välillä.