PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Vitun köyhät.  (Luettu 10376 kertaa)

perse-erkki

  • Full Member
  • ****
  • Viestejä: 1285
  • Karma: +0/-0
Vitun köyhät.
« : Maaliskuu 18, 2011, 16:42:25 ip »
http://www.rusgate.fi/uutiset/mihail-prohorov-osti-saaren-seychelleilta/2313

Venäläinen liikemies Mihail Prohorov on ostanut itselleen yksityisen saaren Seychelleiltä. Verkkolehti LifeNewsin mukaan miljardööri joutui pulittamaan palasesta paratiisia yhteensä 25 miljoonaa euroa.

Sijoitusyhtiö Onexim-groupin omistaja Mihail Prohorov voi nyt kertoa lastenlapsilleen, että ”vaarilla on saari”. Prohorovista tuli nimittäin Seychellien saarivaltiossa sijaitsevan pikkuisen Ile du Nord -saaren onnellinen omistaja. Kauppaan kuului myös saarella sijaitseva luksustasoinen hotellikompleksi.

Hotelliin mahtuu samanaikaisesti lomailemaan noin 30 vierasta, jota palvelee 130-henkinen henkilökunta. Suurin osa tavallisesta kansasta joutuu kuitenkin miettimään kevätlomalleen jotain edullisempaa kohdetta, koska lomailu Prohorovin hotellissa maksaa suolaiset 2500 euroa vuorokaudelta.

Mihail Prohorovin avustaja Lidia Grishina vahvistaa saarikaupat, muttei kommentoi asiaa enempää.

Mihail Prohorov ja hänen johtamansa Onexim-group ovat viime kuukausina olleet tapetilla liikemiehen uuden sähköauto-hankkeen kautta. Prohorovin yhtiö lupaa tuoda ensi vuonna markkinoille venäläisvalmisteisen, erityisesti kaupunkikäyttöön suunnitellun Ё-hybridiauton.

Venäläinen Finans-talouslehti listasi Prohorovin viime vuonna Venäjän toiseksi rikkaimmaksi henkilöksi. Miehen omaisuuden arvoksi lasketaan yhteensä 9,6 miljardia euroa.
En tiedä kuinka kolmas maailmansota käydään, mutta neljäs käydään kivillä ja kepeillä.

Horttanainen

  • Vieras
Vs: Vitun köyhät.
« Vastaus #1 : Maaliskuu 18, 2011, 16:49:33 ip »
Sanokaas mistä saan oman saaren 8,62 eurolla. Ostan heti.

Ihminen ei voi olla noin rikas laillisin keinoin.

Jame-78

  • Vieras
Vs: Vitun köyhät.
« Vastaus #2 : Maaliskuu 19, 2011, 01:20:10 ap »
Itse olen käynyt Seychelleillä... Olut on halvempaa kuin vesi. Tuo on ainut paikka jossa olen joutunut koskaan ryöstön kohteeksi. Saarella "viidakon" puolelta ilmaantui puhelinkopin kokoinen neekeri (ei grammaakaan rasvaa) rautakanki olalla iloisesti heiluen... I need some money molkotti hän... Mää mitää ymmärtäny nii kysyin vitsikkäästi how much? 20 paikallista chillinkiä oli vailla... Taiisn antaa 50 ja päästi menee... 1 eurolla saa 13paikallista rupiaa, mutta toi olikin 0,2 rupiaa vailla eli joitain senttejä. Selitti vielä että tarvitsee kipeästi jotain poltettavaa ja menee sitä ostaa. No saatana. Mää ymmärsin että tää on vihreen liiton miehii ja haluaa vaan iltasavut ennen nukkumaanmenoa. Mitäpä sitte? Sinne meni ja kaveri sai kivasti poltettavaa... Aika rohkee tapa kerjätä. Uhkaava tilanne mutta pienellä huulenheitolla keveni huomattavasti. Onhan siellä länsimainen kaveri liikkuva maalitaulu jonka kaulasta roikkuu 300 euron kamera... Vähemmästäki tappaisivat. Mä vaa halusin kuvia...

Toisaalta voin vaa todeta että vitun hieno paikka. Itsensä joutuu maksaa kipeeksi päästäkseen tonne, mutta mitäpä sitte? Jotkut syntyvät sinne paratiisiin. Köyhänä, mutta onnellisena jos tietäisivät kuinka kylmä täällä pohjolassa on.

Horttanainen

  • Vieras
Vs: Vitun köyhät.
« Vastaus #3 : Maaliskuu 19, 2011, 01:37:34 ap »
...neekeri...

Et kai ole rasisti?  :o

Suomessa jos Jamen kuvailemasta tilanteesta tekisi Suomessa rikosilmoituksen, niin olisi varmaan joutunut itse "leivättömän pöydän ääreen". ;D

Jame-78

  • Vieras
Vs: Vitun köyhät.
« Vastaus #4 : Maaliskuu 19, 2011, 01:43:39 ap »
Anteeksi. Käytän vanhankansan hyväksi havaittuja sanoja... Neekeri on neekeri ja ryssä on ryssä. En ole rasisti, tämän voi myös todistaa useat ulkomaalaiset... Valitettavasti olen laskelmoiva realisti.

Horttanainen

  • Vieras
Vs: Vitun köyhät.
« Vastaus #5 : Maaliskuu 19, 2011, 01:50:26 ap »
Anteeksi. Käytän vanhankansan hyväksi havaittuja sanoja... Neekeri on neekeri ja ryssä on ryssä. En ole rasisti, tämän voi myös todistaa useat ulkomaalaiset... Valitettavasti olen laskelmoiva realisti.

Wikipedia: "Neekeri on suomen kielen sana, jolla tarkoitetaan tavallisesti Afrikan tummaihoista väestöä ja sen jälkeläisiä muuallakin maailmassa"
Tässä on lisää neekereitä: http://zulublogi.blogspot.com/2009/02/neekeri-aiheisia-mainoksia.html

pelleeerik

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 195
  • Karma: +0/-0
  • Ajattelemme harvoin sitä mitä meillä on
Vs: Vitun köyhät.
« Vastaus #6 : Heinäkuu 23, 2011, 23:48:53 ip »
Ei sitä tarvitse kovinkaan rikas olla, jos saaren omistaa. Tosin paikka kertoo varmasti saaren arvon, mutta on minullakin saari Replotissa, Panikessa, viimenen saari ennen Ruotsia.
Ei helvetti et on vähän rahaa, mutta pitää sitä vähän ollakki ja ehkä ongelmasi ovatkin vain päässäsi, vai mitä mieltä olet? : D )