PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Vaalistartti-blogi  (Luettu 13969 kertaa)

atpanula

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1561
  • Karma: +0/-0
    • Omat sivut
Vaalistartti-blogi
« : Maaliskuu 18, 2011, 00:06:25 ap »
Ensimmäinen vaalilähetys on nyt takana, ja koitin bloggaamista myös ensimmäistä kertaa. Merkintä on luettavissa osootteella:

http://atpanula.puheenvuoro.uusisuomi.fi/65684-vaalistartti-analyysi-yle-tv1

atpanula

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1561
  • Karma: +0/-0
    • Omat sivut
Vs: Vaalistartti-blogi
« Vastaus #1 : Maaliskuu 20, 2011, 22:33:04 ip »
Lisää vettä myllyyn. Tuttua tekstiä foorumilaisille, mutta höystin vähän.

http://atpanula.puheenvuoro.uusisuomi.fi/66072-kataisen-katala-linja

LauriKelo

  • Sr. Member
  • ***
  • Viestejä: 710
  • Karma: +0/-0
  • WTF?!?
    • Lärviläpyskä
Vs: Vaalistartti-blogi
« Vastaus #2 : Maaliskuu 21, 2011, 00:20:10 ap »
Lisää vettä myllyyn. Tuttua tekstiä foorumilaisille, mutta höystin vähän.

http://atpanula.puheenvuoro.uusisuomi.fi/66072-kataisen-katala-linja

Kirjoittajan lahjoja sinulta kyllä löytyy, siitä propsit. Harmi vain että suollat sitä samaa tuubaa jota täällä ja pasiradiossa saarnataan.
Kaikki nuo mainitsemasi kohdat on eri vaalilähetyksissä moneen kertaan selvitetty. Jos kategorisesti kieltäytyy vastaanottamasta
sioita niin sillehän ei sitten mitään mahda.

Varsinkin minua nauratti kommenttisi...

"Moni asia vaan muuttuu todeksi kun riittävän monta kertaa toistetaan."

Tämä on niin totta tällä foorumilla. Näin se vaan menee.

Olen aina mieluummin onnellinen kuin oikeassa.

atpanula

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1561
  • Karma: +0/-0
    • Omat sivut
Vs: Vaalistartti-blogi
« Vastaus #3 : Maaliskuu 21, 2011, 00:28:21 ap »
Kiitoksia kommentista!

Kyllä nuo pienimmät äitiys-, isyys- ja vanhempainrahat on kuultu oikeasti niin moneen kertaan, että ihan siitä olisi leffa saatu.

Saman kaltainen kuin Jutan kuuluisa ihan aluksi haluaisin kiittää. Mutta nyt vaan jauhetaan paskaa.

Ehkä viitisen vuotta olen katsonut kaikki eduskunnan täysistunnot ja huomannut mitenkä siellä käsitellään asioita. Hallitus tekee päätökset välittämättä oppositiosta. No, nyt tulee muutos. Nimittäin se "oppositio" tulee hallitukseksi  :D

Seurailen myös politiikkaa muutenkin ja ei kovin hyvältä näytä tämä yhteisten asioitten hoito porvarihallituksella. Suoraan sanottuna on aivan perseestä.

Holkeri, Aho, Lipponen, mutta sitten tuli kohtuu järki ukko eli Vanhanen. Mutta sekin oli korruptoitunut joten nyt olisi hyvä paikka uudelle pääministerille. Kiviniemi on robotti joka ei osaa puhua kuin sen mikä hänelle on toitotettu ja hän toitottaa sen kansalle. Ei ole ihminen, vaan on joku ihme puolueohjelma-kone.

Voi kun tästä nyt tulisi kunnon voitto ja pääsisi vähän PS kavereita hallitukseen.

atpanula

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1561
  • Karma: +0/-0
    • Omat sivut
Vs: Vaalistartti-blogi
« Vastaus #4 : Maaliskuu 21, 2011, 00:48:46 ap »
Mietin tuossa vielä noita polttonesteiden veroja mistä puhuttiinkin jo aikaisemmin. Bensassa 63% ja dieselissä 43% + käyttövoimavero.

Mitenkä noista - jos vähän pudottaisi - niin lapioitaisiin rahaa öljysheikin taskuun ELÄKELÄISEN kukkarosta?

En voi itse tätä lainkaan ymmärtää.

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15055
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Vaalistartti-blogi
« Vastaus #5 : Maaliskuu 21, 2011, 06:05:57 ap »
Mietin tuossa vielä noita polttonesteiden veroja mistä puhuttiinkin jo aikaisemmin. Bensassa 63% ja dieselissä 43% + käyttövoimavero.

Mitenkä noista - jos vähän pudottaisi - niin lapioitaisiin rahaa öljysheikin taskuun ELÄKELÄISEN kukkarosta?

En voi itse tätä lainkaan ymmärtää.

Alun perinhän juttu meni niin että polttoaineeseen enemmä veroa ja diesel vero alas tai kokonaan pois.tai siis käyttövoimavero.no eipä nyt niin ole ainakaan käynyt.
Ja taitaa täällä olla kokoomuksen ääni foorumilla puhelemassa mitä eräiden tarinoita lueskelee mutta kukin voikin itse päätellä missä ja kuka on se kokoomuksen henkitorvi  ;D ;D
Mutta näin meille lupailtiin.No hinta on pompsahtanut mutta vero ei ole laskenut.Joskaan kuka sitä tosissaan edes uskoi.Sen verran nykyinen hallitus on puhunut paskaa että tiedetään että se ajaa pelkästään rikkaiden asiaa.
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

Bajari

  • Vieras
Vs: Vaalistartti-blogi
« Vastaus #6 : Maaliskuu 21, 2011, 06:34:07 ap »
Mietin tuossa vielä noita polttonesteiden veroja mistä puhuttiinkin jo aikaisemmin. Bensassa 63% ja dieselissä 43% + käyttövoimavero.

Mitenkä noista - jos vähän pudottaisi - niin lapioitaisiin rahaa öljysheikin taskuun ELÄKELÄISEN kukkarosta?

En voi itse tätä lainkaan ymmärtää.

Alun perinhän juttu meni niin että polttoaineeseen enemmä veroa ja diesel vero alas tai kokonaan pois.tai siis käyttövoimavero.no eipä nyt niin ole ainakaan käynyt.
Ja taitaa täällä olla kokoomuksen ääni foorumilla puhelemassa mitä eräiden tarinoita lueskelee mutta kukin voikin itse päätellä missä ja kuka on se kokoomuksen henkitorvi  ;D ;D
Mutta näin meille lupailtiin.No hinta on pompsahtanut mutta vero ei ole laskenut.Joskaan kuka sitä tosissaan edes uskoi.Sen verran nykyinen hallitus on puhunut paskaa että tiedetään että se ajaa pelkästään rikkaiden asiaa.

Ei oo kovin vaikee tehtävä päätellä kuka:D