PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Jame-78 arvostelee elokuvan: SOVINTO  (Luettu 1479 kertaa)

Jame-78

  • Vieras
Jame-78 arvostelee elokuvan: SOVINTO
« : Maaliskuu 17, 2011, 21:11:44 ip »
Kävinpä elokuvissa katsomassa elokuvan SOVINTO ja päätinpä arvostella sitä hieman. Elokuvan speksit ja traileri nähtävissä linkistä

http://www.nordiskfilm.fi/valkokangas/minisite.php?id=2189

En copypastee linkin sisältöä tänne näyttelijöistä yms, jos kiinnostaa niin linkistä löytyy.

Suosittelen tätä leffaa varsinkin ensi treffeille. Tämä sisältää sen verran ryyppäämistä ja perheväkivaltaa että jos nyt olet vaihtoehtoisia päihteitä nauttiva hihittelyyn taipuva mies niin nainen näkee sinussa tämän jälkeen ihannekumppanin koska et lyö. En suosittele tätä herkille katsojille, heillä nousee tunteet pintaan. Itse elokiva on melko ahdistava ja loikkii ajasta toiseen, suurimmaksi osaksi taitaa olla jopa jotain pirun takaumia. Itse en ihan täysin kyennyt kokoajan pysymään juonessa mukana mutta se ei ole harvinaista. En ala antamaan tähtiä, mutta koska olen taipuvainen nukkumaan elokuvissa... Elokuva on huono tai hyvä riippuen siitä nukahdinko vai en. Tähän indikaattoriin tukien kyseessä oli hereillä pitävä leffa, en nukkunut, joten hyvä. Ahdistavuudesta saa lisää plussaa...

Mikäli sinulla menee huonosti, käy toki katsomassa, voit tulla lahkeeseen tajuessasi ettei sinulla menekkään niin huonosti.