PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Englanti varoittaa Olkiluoto3-reaktorista  (Luettu 12648 kertaa)

kustaavaasa

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 75
  • Karma: +0/-0
Vs: Englanti varoittaa Olkiluoto3-reaktorista
« Vastaus #7 : Maaliskuu 21, 2011, 13:24:46 ip »


Virheliike oli koko Helsingin perustaminen.

Ai millä tuon perustelet?

Mitä muuta siellä tehdään kuin juonitaan diktaattorien kukistamisia?

Pahuus siellä on vallassa ja kieroilu ja moraalittomuus. Minäkun pidän paljon kukista ja sinisestä taivaasta. Helsingissä ei kukaan pidä niistä. Rahasta siellä kaikki pitävät -- ja keinottelusta.

perse-erkki

  • Full Member
  • ****
  • Viestejä: 1285
  • Karma: +0/-0
Vs: Englanti varoittaa Olkiluoto3-reaktorista
« Vastaus #8 : Maaliskuu 21, 2011, 13:34:26 ip »


Virheliike oli koko Helsingin perustaminen.

Ai millä tuon perustelet?

Mitä muuta siellä tehdään kuin juonitaan diktaattorien kukistamisia?

Pahuus siellä on vallassa ja kieroilu ja moraalittomuus. Minäkun pidän paljon kukista ja sinisestä taivaasta. Helsingissä ei kukaan pidä niistä. Rahasta siellä kaikki pitävät -- ja keinottelusta.

Ja missähän kaupungissa tuollaista ei sitten tapahtuisi?
En tiedä kuinka kolmas maailmansota käydään, mutta neljäs käydään kivillä ja kepeillä.

LauriKelo

  • Sr. Member
  • ***
  • Viestejä: 710
  • Karma: +0/-0
  • WTF?!?
    • Lärviläpyskä
Vs: Englanti varoittaa Olkiluoto3-reaktorista
« Vastaus #9 : Maaliskuu 21, 2011, 14:00:20 ip »

Virheliike oli koko Helsingin perustaminen.


Voitaisiin kai sanoa että ihmisen ei olisi koskaan pitänyt laskeutua alas puusta. Asiat on menneet koko ajan huonompaan suuntaan siitä lähtien.

Olen aina mieluummin onnellinen kuin oikeassa.

kustaavaasa

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 75
  • Karma: +0/-0
Vs: Englanti varoittaa Olkiluoto3-reaktorista
« Vastaus #10 : Maaliskuu 21, 2011, 23:48:56 ip »
Kaikissa kaupungeissa juonitaan, mutta Helsingissä eniten. Turku on persereikä ja Tampere punakaartin koti, mutta Helsinki on suomalaisen juonittelun mekka. Pahuutta koko paikka. Olen varoittanut.

Parasta olisi jos ihmiset eläisivät maaseudulla kaukana kaupungin pahuussäteilyn ulottumattomissa. Siellä missä luonto ja puut, ja kukat ja lumihanki ovat. Ei minun iso(isoiso...)isäni suomeen tulleet sen takia että saisivat viranomaiskaavakkeita täytellä. Kyllä he tulivat tänne -- kauas kaikesta -- juuri sen takia että saisi olla rauhassa ja elää omaa elämäänsä.

Tuhannen tulimaista!
Eikö miehellä ole valta elää rauhassa
ja tahtonsa mukaan omalla kannallansa,
koska ei hän seiso kenenkään tiellä,
ei loukkaa kenenkään oikeutta?
Kuka voi sen kieltää?

Puusta alastulosta olen kuitenkin eri mieltä. Uskon että ihminen on kehittynyt kalasta.

Olkiluotoon tämä ei enää liity mitenkään. Sorry että tulin ja pilasin hyvän keskustelufooruminne.

LauriKelo

  • Sr. Member
  • ***
  • Viestejä: 710
  • Karma: +0/-0
  • WTF?!?
    • Lärviläpyskä
Vs: Englanti varoittaa Olkiluoto3-reaktorista
« Vastaus #11 : Maaliskuu 22, 2011, 00:01:10 ap »


Puusta alastulosta olen kuitenkin eri mieltä. Uskon että ihminen on kehittynyt kalasta.

Olkiluotoon tämä ei enää liity mitenkään. Sorry että tulin ja pilasin hyvän keskustelufooruminne.

Ei kun tämä on mukavaa vaihtelua...

Tarkoitat siis tällä että jo puihin nouseminen oli virhe, eikä ihmisen olisi koskaan pitänyt ryömiä maan kamaralle?

 ;D


Olen aina mieluummin onnellinen kuin oikeassa.

kustaavaasa

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 75
  • Karma: +0/-0
Vs: Englanti varoittaa Olkiluoto3-reaktorista
« Vastaus #12 : Maaliskuu 22, 2011, 00:17:42 ap »

Tarkoitat siis tällä että jo puihin nouseminen oli virhe, eikä ihmisen olisi koskaan pitänyt ryömiä maan kamaralle?


Onko ihminen kukaan ihminen ikinä puissa asunutkaan? Epäilen että ei ole. Se on vain väärä uskomus. Luin Darwinin kirjaa eikä siinä puhuttu mitään puussa asumisesta. Charles kertoi vain minkälaista on pulujen (eli kesyjen kyyhkysten) kasvattajan elämä, ja miten kesyt kuperkeikkakyyhkyset muuttuvat takaisin villeiksi jo muutaman sukupolven aikana. Sitä paitsi Charlesin isoisä Erasmus oli viinaan menevä mies. En uskoo kumpaakaan. Eikä kannata uskoa teidänkään.

Maankamaralle ryömistä en ole pohtinut. Ehkä ihmiskala vain ajautui tsunamin mukana maanpäälle. En osaa sanoa oliko se virhe. Pidän myös uimisesta. Miten on herra Kelo? Onko näin?

kustaavaasa

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 75
  • Karma: +0/-0
Vs: Englanti varoittaa Olkiluoto3-reaktorista
« Vastaus #13 : Maaliskuu 22, 2011, 00:20:33 ap »
Taidan olla ajastani jäljessä tasan tunnin. Täällä kello ei ole edes puoli yhtä.