PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: PasiRadion uutta ja ihmeellistä tekniikkaa tulossa  (Luettu 57062 kertaa)

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15046
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: PasiRadion uutta ja ihmeellistä tekniikkaa tulossa
« Vastaus #35 : Kesäkuu 25, 2013, 14:24:09 ip »
Oisko kuitenkin kuvattu Radio Rockin studiolla? ;D

olittepas te epäileväinen.
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15046
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: PasiRadion uutta ja ihmeellistä tekniikkaa tulossa
« Vastaus #36 : Elokuu 02, 2013, 20:23:51 ip »
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

sähkäri

  • Member
  • *
  • Viestejä: 34
  • Karma: +0/-0
Vs: PasiRadion uutta ja ihmeellistä tekniikkaa tulossa
« Vastaus #37 : Tammikuu 17, 2017, 02:59:06 ap »
Tuossa eilisessä videossa kyselit halpaa etäkäyttö yhteyttä johonkin radioaseman buuttaukseen ja sanot että semmoinen systeemi kustantaa tonnin, no joo maksaapa tietysti jos ei itse viitsi vaivatua ohjelmoimaan arduinolla, ja muutamalla siihen kuuluvalla lisälaitteella, tuommoisella kiinan arduinon kopiolla ja siihen liitetyllä etäkäyttö välikapulalla esim kännykkään, homma ei kustanna kuin muutaman kympin.

Sen lisäksi ainakin vanhemmissa kännyköissä oli sellainen pikku rele jolla saa ohjattua jotain ulkopuolista toimilaitetta, niinkuin päälle ja pois, kun soitti siihen kännykkään, pistä sellainen kännykkä sinne miehittämättömään radiolähettimen laitetilaan ja resetoi sillä se asema etänä, prepaid liittymä vaan ja se kännykkä, mitä maksaa?  ei ainakaan tonnia, sulla on varmaan tullu lahjotuksinakin sellaisia Nokian kännyköitä joissa kyseinen rele on olisko 6150 mallissa?

Sitä kutsutaan jatkohälyttimen relelähdöksi, tätä kyseistä toiminnetta ei ollut rakennettu niihin kännyköihin jotka myytiin tonne arabimaihin, ihan hyvästä syystä.

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15046
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: PasiRadion uutta ja ihmeellistä tekniikkaa tulossa
« Vastaus #38 : Tammikuu 17, 2017, 12:24:23 ip »
unohdat että en osaa koodata.
mutta vaihtoehtoja kyllä on ja olen mä kokeillutkin.
mutta varmaa toimivaa juttua en ole vielä keksinyt
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

Eki

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 86
  • Karma: +0/-0
Vs: PasiRadion uutta ja ihmeellistä tekniikkaa tulossa
« Vastaus #39 : Helmikuu 06, 2017, 14:36:18 ip »
No kyllä täytyy olla jo suht ihmeellistä tekniikkaa kun olet saanut huiputettua Arto Laurille että laitteittesi arvot on satoja tuhansia euroja, en nyt oikein käsitä mikä pelle olet mikäli väite pitää paikkansa kun vähän väliä kerjäät milloin mitäkin, lahjoituksia, bitcoineja, antenneita ym sälää, Arto pitää sinua miljonäärinä, hei haloo, miljonääri tonkimassa paskalavoja .... :) :) :)
Jonkinasteinen radioharrastaja, la-pmr: zero ham: oh2eki

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15046
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: PasiRadion uutta ja ihmeellistä tekniikkaa tulossa
« Vastaus #40 : Helmikuu 06, 2017, 14:48:48 ip »
No kyllä täytyy olla jo suht ihmeellistä tekniikkaa kun olet saanut huiputettua Arto Laurille että laitteittesi arvot on satoja tuhansia euroja, en nyt oikein käsitä mikä pelle olet mikäli väite pitää paikkansa kun vähän väliä kerjäät milloin mitäkin, lahjoituksia, bitcoineja, antenneita ym sälää, Arto pitää sinua miljonäärinä, hei haloo, miljonääri tonkimassa paskalavoja .... :) :) :)


Tosiasiassa SUPo rahoittaa toimintaa.
Mielestäni se on arvokasta.
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

Eki

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 86
  • Karma: +0/-0
Vs: PasiRadion uutta ja ihmeellistä tekniikkaa tulossa
« Vastaus #41 : Helmikuu 06, 2017, 18:37:13 ip »
Supo rahoittaa toimintaa millä ei ole minkäänlaista järkevää tilausta, elikä ei ainakaan mitään hyötyä supolle, jos radiota kuuntelee lähinnä tietty pieni piiri samanmielisiä sinun kanssasi. Itse en jaksa kuunnella edes yhtäkään radioasemaa, sitä mölinää ja täysin turhia näkemyksiä, musiikit kuulen esim spotivysta halutesani, elikä senkään takia ei tarvitse pitää näitä paikalllis tai muita asemia päällä koskaan. En varmaan jaksaisi muutamaa minuuttia pitempään kuunnella asemasi örinää ja näkemyksiäsi, saatikka vähiten niitä mahdollisia juoppolähetyksiä, itsellä ikää jo sen verran että omat elämän suunnat, mielipiteet ym niin hallussa etten tarvi muitten tyrkyttämiä näkökantoja elämääni. Koet näemmä itsesi tarpeelliseksi radioinesi, tai sitten sitä on mielestäsi vaan mukava tehdä, mikäpäs siinä jos ja kun on tietty piiri ken niitä kuuntelee, mutta epäilen vahvasti että laajemmalti hommasi ei tule kannattamaan, täytyisi saada bonssaavia tahoja joilla olisi oikeasti annettavaa, tämä etenee hiukan samaan tapaan kuin MV lehti, kerjätään rahaa ja julkaistaan provolehteä minkä jutut ovat täysin perseestä, kohteena aina mamut ja niistäkin jutuista liki puolet täysin valheellisia. Eipä enää puutu muuta kuin julistaa itsensä pressaehdokkaaksi kuten tämä pöhlö ns "päätoimittaja"! Menestystä sinulle ja SUPOLLE kauttasi (Pasi SUPON tuettavien listalla, tätä en tule äkkiseltään uskomaan en sitten millään, tai sitten uskottelen että minä olen voittanut vuonna 2016 lotosta 1.9miljoonan voiton, uskotko, et, mutta en minäkään ... :)
Jonkinasteinen radioharrastaja, la-pmr: zero ham: oh2eki