Viheraho.info
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Marraskuu 22, 2017, 18:33:33 pm

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
Löytyykö flipperi?
Tiedätkö tarpeettoman tai viallisen flipperin?
Kerro siitä meille,etsimme flipperille uuden omistajan.
Sähköpostia osoitteeseen flipperit@viheraho.com
94151 viestiä 10999 aihetta kirjoittanut 2291 jäsentä
Uusin jäsen: Suffeli
* Etusivu Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy

Haluatko mainostaa viheraho.info:Ssa ?
Ota yhteyttä mainostus@viheraho.com
Otan vastaan käytöstä poistuvia langattomia mikrofoneja ja korvamonitoreja. yhteydenOtot pasi@viheraho.com
Lisäksi suuri tarve UPS eli katkottomien powereiden isoista akuista
Teollisuudessa näitä käytettyjä vuoden pari ikäisi akkuja menee poistoon
Voin Noutaa useita kymmeniä kappaleita tarvittaessa
Joten jos tiedät mistä näitä voisi noutaa kerrothan siitä minulle. - Kiitos

+  Viheraho.info
|-+  Yleinen keskustelu
| |-+  PasiRadio (Valvoja: Harrastenurkka)
| | |-+  PasiRadion uutta ja ihmeellistä tekniikkaa tulossa
« edellinen seuraava »
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 7 Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: PasiRadion uutta ja ihmeellistä tekniikkaa tulossa  (Luettu 26267 kertaa)
Tiisselimies
Jr. Member
**

« Vastaus #14 : Helmikuu 23, 2011, 22:09:15 pm »

tätä on hauska seurata kuinka tämmönen harratelija radio on kehittyny näinä vuosina kun vertaa sitä ekaa mikserilautaa tähän pöytään ja viel kaikenlisäksi hyvin pienellä budjetilla... luo haastetta mukavasti tähän toimintaan.
muistan vieläkin kun eräässä lähetyksessä joskus parivuotta sitten pasi haaveili isosta mikseripöydästä jossa on paaaaaaaljon nappuloita... ja nyt sillä sitten se on.. haave on toteutunut   Virnistää 
nythän tuo kannattaa laittaa siihen vasemmalle pöydälle niin että oma naama on puhelinkeskukseen päin niin pääsee johtoja vaihtaa mikserin taakse ilman että sitä tarvii nostaa.. samalla näkee vähän vieraitakin.. tai sitten koko nurkka uusiks..
tallennettu
shaminy
Member
*

« Vastaus #15 : Helmikuu 24, 2011, 00:10:59 am »

Kanavien määrä != Lähetyksen laatu.
Mihin ihmeeseen tarvit 32 kanavaa. Aivan turhan iso ja kömeplö laite kotistudion tarpeisiin. Yli puolet kanavista jää tyhjänpantiksi.
Itse veikaan että lähetyksen laatu laskee, kun on nappulat hukassa koko ajan. Kännissä tule lähtyksestä enää yhtään mitään. Mahtuuko mieskään enää studioon.
tallennettu
Viheraho
Administrator

Minä itte :)

« Vastaus #16 : Helmikuu 24, 2011, 00:15:31 am »

Kanavien määrä != Lähetyksen laatu.
Mihin ihmeeseen tarvit 32 kanavaa. Aivan turhan iso ja kömeplö laite kotistudion tarpeisiin. Yli puolet kanavista jää tyhjänpantiksi.
Itse veikaan että lähetyksen laatu laskee, kun on nappulat hukassa koko ajan. Kännissä tule lähtyksestä enää yhtään mitään. Mahtuuko mieskään enää studioon.

Niin.Nyt on kanavia joskin rakennettu kolmeen eri pöytään 30 eli 2 kanavaa jää sikailukäyttöön sitten tuossa.
helpompi se on yhdestä tiskistä nosstaa loukuylös kun katsella miten ketjutettuna saan äänen jostain takavintturista lähetykseen.
mutta ihan miten vain.minulle passaa kaikki.
tallennettu

Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X
Viheraho
Administrator

« Vastaus #17 : Toukokuu 30, 2011, 08:17:43 am »

Osa on poistuvasta koneesta mutta suurin osa uutta kalustoa jota säädetään lähetys kuntoon.

tallennettu

Viheraho
Administrator

« Vastaus #18 : Toukokuu 30, 2011, 09:01:42 am »

tallennettu

fingers
Full Member

capox

« Vastaus #19 : Toukokuu 30, 2011, 09:59:28 am »

HUUHH ...
Kovasti on tavaraa ja mihin ihmeeseen sitä tuollaisella määrällä koneita, mitä se radio ja video vaatii.

(itselläni on pari räkkipalvelinta, pari työasemaa, neljä kameraa ja pari läppäriä, riittää hyvin tuottamaan videoa ja uskokaan että tuon radion pitämiseen montaa konetta).
No, tosiaan en tuota ajatellut että kaikki olisi valmiina -rakenna ja soita. Kierrätyskamastahan se sinä tätä teet. OK.

Tosiaan neuvomaan, mutta katsele tai pummaa 1-2u räkkipalvelimia niin vääntyy ja kääntyy kuva, kuin äänikin. Siihen levyräkki viereen, niin tarvine senkään vuoksi hirveitä tiloja. VAIN ajatus ... sillä kuvista päätellen on ahasta, tai ainakin tiukkaa  Virnistää
tallennettu

Jos ei mitään opittu Aatulta, niin opit uusiksi, aate on se mikä elää.
Viheraho
Administrator

« Vastaus #20 : Toukokuu 30, 2011, 11:56:29 am »

HUUHH ...
Kovasti on tavaraa ja mihin ihmeeseen sitä tuollaisella määrällä koneita, mitä se radio ja video vaatii.

(itselläni on pari räkkipalvelinta, pari työasemaa, neljä kameraa ja pari läppäriä, riittää hyvin tuottamaan videoa ja uskokaan että tuon radion pitämiseen montaa konetta).
No, tosiaan en tuota ajatellut että kaikki olisi valmiina -rakenna ja soita. Kierrätyskamastahan se sinä tätä teet. OK.

Tosiaan neuvomaan, mutta katsele tai pummaa 1-2u räkkipalvelimia niin vääntyy ja kääntyy kuva, kuin äänikin. Siihen levyräkki viereen, niin tarvine senkään vuoksi hirveitä tiloja. VAIN ajatus ... sillä kuvista päätellen on ahasta, tai ainakin tiukkaa  Virnistää

no noi on varmennettu nuo kaikki.
on soitto varasoitto vara stream vara video.ei tässä muusta ole kyse.
nyt kun sai kunnon rautaa niin pitää pistää kaikki uusiksi.
tallennettu

Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 7 Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines Validi XHTML 1.0! Validi CSS!