PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Idän hylättyjä rakennuksia  (Luettu 3251 kertaa)

cpukamu

  • Vieras
Idän hylättyjä rakennuksia
« : Helmikuu 17, 2011, 22:56:55 ip »
Kovin paljon tuntuu olevan kyrillisillä kirjaimilla kirjoitettuja autioiden rakennusten videoita joista en ainakaan itse ota selvää mistä ne ovat.
Kohde 1. Todella iso teollisuus/konttorirakennus ilmeisen pitkään tyhjillään jo kun katolla kasvaa 3 metrin koivuja.
Kohde 2. Tapauksesta 1 selvittävä video jossa paljon tekstiä liittyen tapaukseen.
Kohde 3. Järkyttävää materiaalia jostain siperialaisesta rangaistus työleiriltä, kuvissa näkyy luita ja ruumis.
Kohde 4.Ilmeisesti jokin entinen neuvostoaikainen kommuuni joka jäänyt tyhjilleen ankarien ilmastoolosuhteiden takia.
Kohde 5. Hylätty kemian alan laitos jossa vielä paljon kemikaaleja lasipulloissa.
Kohde 6. Samoin paljon kemikaaleja sisältävä pommisuoja jossa kävijät tekevät reagointikokeita nesteillä ja pulvereilla. Todella vaarallisen näköistä kun jos ei tiedä mitä aineita nuo ovat.
Kohde 7. Osittain vedenvaltaama maanalainen tila, varasto tai bunkkeri?
Kohde 8. Toiminnassa oleva hiilikaivos jossa hommia paiskotaan hiukan eri turvanormien vallitessa kuin Suomalaisissa kaivoksissa.
 Ihan kun tässä naapurissa vain asustellaan niin melko retuperällä on ympäristöasiat naapurissa ja voi niitä liemiä
kulkeutua rajan yli Suomeenkin. Hiukan sellaisen hälläväliä meiningin noista kuvista saa ja epäilyttää onko Suomenlahdella kulkevien
Venäläisten kauppa-alusten työnormit yhtään sen paremmin, että onnettomuus voipi olla ihan lähellä.

Buzzaldrin

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 203
  • Karma: +0/-0
Vs: Idän hylättyjä rakennuksia
« Vastaus #1 : Helmikuu 17, 2011, 23:26:05 ip »
English russia.com siellä on kans jos jonkinlaista mielenkiintoista nähtävää

cpukamu

  • Vieras
Vs: Idän hylättyjä rakennuksia
« Vastaus #2 : Helmikuu 18, 2011, 07:17:30 ap »
Lainaus
Rahtilaiva karilla Etelä-Norjan vesillä, Oslonvuonon suun itäpuolella Ytre Hvalerin kansallispuiston tuntumassa.
julkaistu 18.2.2011 klo 00:41 Yle

Rahtialus on ajanut karille eteläisen Norjan vesillä Hvalerin saarten edustalla. Aluksen polttoainetankeista vuotaa mereen öljyä.
Norjalaismedian haastattelema pelastusaluksen kapteeni Pål Bustgaard sanoo kuitenkin, että öljyä vuotaa aluksesta jatkuvasti ja suuria määriä.

Bustgaard kuvaa tilannetta öljykatastrofiksi.
Rahtialuksella arvioidaan olevan 800 tonnia öljyä. Se on saanut vuodon molempiin polttoainesäiliöihinsä.

Godafoss-niminen alus on 165 metriä pitkä, 28 metriä leveä ja painaa yli 17 000 tonnia.
Sattuipas sopivasti kun kerroin vaaroista vilkastuvalla Suomenlahdella, niin jo rysähtää alle 6-tunnissa.
Vieläpä liikkumattomaan kariin rysähti tällä kertaa, siis kuinka paljon helpompaa onkaan törmätä jos molemmat kohteet
ovat liikkeellä kun ei voida välttää törmäystä vuosimiljoonia paikoillaan olleisiin kohteisiin.
 Edes öljyvaroilla rikastuneella Norjalla ei ole pimeään vuorokauden aikaan mahdollista tehdä tarkkoja ilmatiedusteluja
rannikollaan, ja mikähän mahtaa olla syynä? Eikö olisi mahdollista miinottaa rannikko radiomajakoilla niin tiheään
että ilmavalvonta onnistuisi vaikka sokkona lennettäessä, mutta ei koska ei oltu varauduttu.
 Aivan varmasti tullee olemaan onnettomuuden tapahduttuessa Suomenlahdellakin aivan toiset säät joita
pääsee ihailemaan auringonpaisteisista postikorteista.
 Miten on oikeasti varauduttu Suomenlahdella ja Itämerellä vastaavien onnettomuuksien varalle?