PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Rock'n'Roll  (Luettu 14563 kertaa)

Randy

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 237
  • Karma: +0/-0
Vs: Rock'n'Roll
« Vastaus #7 : Huhtikuu 13, 2008, 08:27:02 ap »
Itse olen oikein tyytyväinen Pasiradion nykyiseen musiikkiin ja tyylilaji ja linja on juuri sopiva lähetyksiin.
Mutta eipä siinä mitään, minä kun olen musiikin suhteen lähes täysin kaikkiruokainen, kuuntelen
sujuvasti vanhoista iskelmistä black metalliin kaikkea mahdollista, oikeastaan ainoat
musiikkilajit joista en pidä on joku jazzi ja räppi.


PeTeZZL

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 107
  • Karma: +0/-0
Vs: Rock'n'Roll
« Vastaus #8 : Huhtikuu 13, 2008, 18:35:12 ip »
No jos kansalaisia kiinnostaa joku metal niin miksi ei lahjoita vaikka niitä levyjään pasille että niitä soitettaisiin..
Jos Pasilla olisi vaikka tarpeeksi sitä rääkymis musiikkia lahjoitus vyöryn jälkeen niin voisi pitää rääkymis lähetyksen :D
Ei vittu mikä pässi se on !

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15041
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Rock'n'Roll
« Vastaus #9 : Huhtikuu 13, 2008, 18:56:42 ip »
No jos kansalaisia kiinnostaa joku metal niin miksi ei lahjoita vaikka niitä levyjään pasille että niitä soitettaisiin..
Jos Pasilla olisi vaikka tarpeeksi sitä rääkymis musiikkia lahjoitus vyöryn jälkeen niin voisi pitää rääkymis lähetyksen :D

Rehellisesti sanottuna mä en jaksa itse edes semmosta musaa soittaa mutta jos joku haluaa sellasen ohjelman tehdä ni tervetuloa pitämään lähetys missä on raskasta musaa.
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

pave

  • Vieras
Vs: Rock'n'Roll
« Vastaus #10 : Huhtikuu 13, 2008, 19:07:20 ip »
No jos kansalaisia kiinnostaa joku metal niin miksi ei lahjoita vaikka niitä levyjään pasille että niitä soitettaisiin..
Jos Pasilla olisi vaikka tarpeeksi sitä rääkymis musiikkia lahjoitus vyöryn jälkeen niin voisi pitää rääkymis lähetyksen :D

Rehellisesti sanottuna mä en jaksa itse edes semmosta musaa soittaa mutta jos joku haluaa sellasen ohjelman tehdä ni tervetuloa pitämään lähetys missä on raskasta musaa.

...
joo ja ilmoittakaat sit ajoissa jos joku sit vetää sen, niin tietää tehdä "jotain" asian eteen,... joko sit vetästä savut tai jotain muuta "raskaampaa" mömmöö,...  8)      Kyllähän sitä biisin kaks kuuntelee kännipäissään, mut ei kyllä yhtään enempää,...

Roope

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 495
  • Karma: +0/-0
Vs: Rock'n'Roll
« Vastaus #11 : Huhtikuu 13, 2008, 19:08:32 ip »
Joo, olinhan aiheesta yhteydessä Pasiin ja haluja moisen lähetyksen tekoon olisi. Nyt on vaan toi terveyspuoli vähän heikko (joutuu periaatteessa yhdellä silmällä toimimaan) ja menee noita silmätippoja ihan vitusti. Eli pelkona on, että ei kunnolla nää kaikkia monitoireita, mitä pitäis lähetyksen aikana katella.
Materiaalia kyllä olis. Ja rokki soikoon.

Roope

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 495
  • Karma: +0/-0
Vs: Rock'n'Roll
« Vastaus #12 : Huhtikuu 13, 2008, 19:12:23 ip »
Mutta joa Pasi on paikalla "monitorivastaavana", niin sitten ok. Mä hoidan levyt ja spiikin, Pasi katsoo, että tasot ja muut striimit kohdillaan :D

Tertzi

  • Full Member
  • ****
  • Viestejä: 1256
  • Karma: +0/-0
Vs: Rock'n'Roll
« Vastaus #13 : Huhtikuu 13, 2008, 21:49:23 ip »
Olisiko mahdollista saada Pasiradioon ihan tavallista rokkia, siis ei heviä. Vai jakautuuko porukka nykyisin hevareihin ja hiphipmusiikin kuuntelijoihin. Kai tavallista rokkiakin vielä tehdään, ja löytyyhän vanhoilta levyiltä vaikka mitä aarteita.
On paljon vaikeampaa iskeä toisen päähän ajatus kuin kirves.