PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: hyviä löytojä  (Luettu 6434 kertaa)

mackaiveri

  • Member
  • *
  • Viestejä: 29
  • Karma: +0/-0
hyviä löytojä
« : Tammikuu 31, 2011, 07:17:52 ap »
tuli taas säästettyä ku kierteli roskiksia ym. eilen löytyi philipsin 23 tuumainen taulutv joka konkkien vaihdolla alkoi skulaamaa, expertin takapihalta lumikasasta, minkä ihmeen takia näitä ei edes viitsitä korjata kun noinkin yksinkertaisia vikoja? no parempi mulle :). yhden digiboksin löysin kierrätyskeskuksesta (sanoivat että mitään ei saa viedä tai ilmoitus poliisille, ei estäny mua). tässäkin tapauksessa normaali konkka vika. ja näitä on paljon lisää ;)

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15055
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: hyviä löytojä
« Vastaus #1 : Tammikuu 31, 2011, 07:54:01 ap »
tuli taas säästettyä ku kierteli roskiksia ym. eilen löytyi philipsin 23 tuumainen taulutv joka konkkien vaihdolla alkoi skulaamaa, expertin takapihalta lumikasasta, minkä ihmeen takia näitä ei edes viitsitä korjata kun noinkin yksinkertaisia vikoja? no parempi mulle :). yhden digiboksin löysin kierrätyskeskuksesta (sanoivat että mitään ei saa viedä tai ilmoitus poliisille, ei estäny mua). tässäkin tapauksessa normaali konkka vika. ja näitä on paljon lisää ;)

Hyvä löytö.
Älkääpä kertoko sitten ainakaan omalla nimellä nimittäin TUKES tulee ja kieltää teitä korjaamasta näitä laitteita.
Minä sen sijaan kehoitan että korjaatte itse Tukesista välittämättä.
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

fingers

  • Full Member
  • ****
  • Viestejä: 1361
  • Karma: +0/-0
  • capox
Vs: hyviä löytojä
« Vastaus #2 : Tammikuu 31, 2011, 08:04:59 ap »
Mistäs hitosta sä tuollaisen oot kaivanut, että TUKES mitään puuttumaan ja korjauksiin vai?

Itse ainakin olen koulut käynnyt (amis ja teku) sekä työssäni toiminut parikymmenen vuoden aikana. Tosin nyt työttömänä kun ei ole mitään korjaamo-huoltojakaan enää olemassa, kun aina ostetaan vain uutta ja UUTTA ja vanhat kierrätettäväksi.
Itse en rupea enää yrittäjäksi.

 
Jos ei mitään opittu Aatulta, niin opit uusiksi, aate on se mikä elää.

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15055
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: hyviä löytojä
« Vastaus #3 : Tammikuu 31, 2011, 08:15:04 ap »
Mistäs hitosta sä tuollaisen oot kaivanut, että TUKES mitään puuttumaan ja korjauksiin vai?

Itse ainakin olen koulut käynnyt (amis ja teku) sekä työssäni toiminut parikymmenen vuoden aikana. Tosin nyt työttömänä kun ei ole mitään korjaamo-huoltojakaan enää olemassa, kun aina ostetaan vain uutta ja UUTTA ja vanhat kierrätettäväksi.
Itse en rupea enää yrittäjäksi.

 

Nooh...Joku paikallinen Nissilä lienee tehnyt pienen paperin jonnekkin.
Evvk.
Hoitaisi nyt ensin ne paperit joihin minulla on laillinen oikeus.
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

mackaiveri

  • Member
  • *
  • Viestejä: 29
  • Karma: +0/-0
Vs: hyviä löytojä
« Vastaus #4 : Helmikuu 09, 2011, 23:22:13 ip »
vittu mitä paskaa. kaikki kielletää ym ym. vittu mä kaivan ainaki kamani roskita ja kierrätyksestä. säästää huomattavasti. luulis et ees ittellee sais korjata vaikka ny niitä vähä hämärästi myisinki