PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Jame-78 hakee sitä oikeaa  (Luettu 6286 kertaa)

Jame-78

  • Vieras
Jame-78 hakee sitä oikeaa
« : Tammikuu 30, 2011, 18:23:13 ip »
Olen kulkenut kivikkoisia teitä, eikä jalkani menneet siitä rikki. Seilannut useissa merissä, eikä paattini ole ollut karilla. Elämää olen tarkastellut monesta näkökulmasta, minulla on siis historiani, toivon että sinäkin olet elänyt oikeaa elämää. Elämä kanssani ei sovi ihan kaikille. Jos olet syntynyt kultalusikka suussa, sinun ei kannata ottaa yhteyttä. Minulla ei ole tarjota sinulle kuuta taivaalta eikä kultaa maasta, on vain tämä kivikkoinen tie kuljettavana. Äläkä kulje edelläni, minä en seuraa. Älä kulje perässäni, minä en johdata. Paikkasi on vierelläni. Vieressäni on tilaa vain yhdelle.

En ole ulkonäkörasisti, enkä ikärasisti. Pääasia että pääasiasi ovat kunnossa. Jos etsit elättäjää ja maksajaa, en ole hakemasi, en tule palkallani toimeen. Rahani menevät työn tekemiseen. Paremmasta huomisesta ja rikkauksista voimme haaveilla yhdessä, toisinaan pitää varoa mitä toivoo, koska toiveet saattavat toteutua. Päämääräni ei ole se että tililläni olisi paljon hilloa. Tärkeämpää on että asiat ovat kunnossa ja on se mitä oikeasti tarvitsee.

Jame-78

  • Vieras
Vs: Jame-78 hakee sitä oikeaa
« Vastaus #1 : Tammikuu 30, 2011, 18:24:47 ip »
Nii ja asialliset yhteydenotot saa laittaa yv:nä... Vittuilla voi suoraan tänne kaikkien nähtäväksi.

Jame-78

  • Vieras
Vs: Jame-78 hakee sitä oikeaa
« Vastaus #2 : Helmikuu 22, 2011, 18:23:36 ip »
Vaviskaa eukot, eipä mitään yv:tä ole tullut. Tänään kävin kaupassa ja minulle alkaa selvitä syy miksi olen yksin. Minä olen julma mulkku. Kaupassa se selvisi minulle kun siellä kaverin kanssa kävin. Mulla oli liki 38 astetta kuumetta ja 4cl olin ottanut jegeriä yskään ja 0,5l olutta vitutukseen, kaveri kuskiks ja kauppaan... Kaupassa sitten näin tapauksen, jossa erään pariskunnan vapaankasvatuksen kyrvänsiemen mitä ilmeisimmin halusi suosikkileipäänsä, en katsonut mitä laatua sillä siinä käsissään oli, kuitenkin kontallaan lattialla surkeen näkösenä... Kaverille siinä tokasin että katoppa ko klonkku haluaa leipää...