PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Keskustellaan Artosta  (Luettu 24959 kertaa)

Fullflavor

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2781
  • Karma: +0/-0
Vs: Keskustellaan Artosta
« Vastaus #7 : Tammikuu 22, 2011, 22:15:39 ip »
Ilmeisesti avohoitopotilas, kun ei ole TVO haastanut mustamaalaamisesta ja kunnian loukkausesta oikeuteen.. Meinaan todistusaineistoa on ympäri nettiä..

webspy-FIN

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 91
  • Karma: +0/-0
  • Netissä 24/7 tykittävä salaliittoaktivisti
    • Havaintoja uudesta maailmanjärjestyksestä
Vs: Keskustellaan Artosta
« Vastaus #8 : Tammikuu 23, 2011, 01:04:39 ap »
Keskustellaan täällä Artosta ja muista hörhöistä, tänne ei ydinmiliisisupofloodia kaivata, joten olisi Arto ja pojat oikein mukavaa jos pysyisitte itse poissa tästä ketjusta ;)

Eikö olisi parempi keskustella noiden juttujen sisällöstä? Vaikka itsellänikin on välillä pinna pettänyt, niin Arton henkilökohtaiset ongelmat ovat mielestäni hänen yksityisasiansa.

Niin koska sä olit se SUPO:n nakittama ydinfysiikan lukion jatkokurssin reputtanut opiskelija, jonka tehtävänä on debunkata Arton väitteet teknisesti.  ;D
Suurin sota on sinun mieltäsi vastaan ja se on asia mitä illujen (illuminati) maailman rosvoeliitti ei haluaisi sinun ikipäivänä tietävän.

Zäp

  • Sr. Member
  • ***
  • Viestejä: 588
  • Karma: +0/-0
Vs: Keskustellaan Artosta
« Vastaus #9 : Tammikuu 23, 2011, 01:16:07 ap »
Keskustellaan täällä Artosta ja muista hörhöistä, tänne ei ydinmiliisisupofloodia kaivata, joten olisi Arto ja pojat oikein mukavaa jos pysyisitte itse poissa tästä ketjusta ;)

Eikö olisi parempi keskustella noiden juttujen sisällöstä? Vaikka itsellänikin on välillä pinna pettänyt, niin Arton henkilökohtaiset ongelmat ovat mielestäni hänen yksityisasiansa.

Niin koska sä olit se SUPO:n nakittama ydinfysiikan lukion jatkokurssin reputtanut opiskelija, jonka tehtävänä on debunkata Arton väitteet teknisesti.  ;D

No tekeekös se sinun mielestäsi asiasta uskottavampaa että ei osaa vastata lukion ydinfysiikankurssin reputtaneen opiskelijan esittämiin kysymyksiin?

webspy-FIN

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 91
  • Karma: +0/-0
  • Netissä 24/7 tykittävä salaliittoaktivisti
    • Havaintoja uudesta maailmanjärjestyksestä
Vs: Keskustellaan Artosta
« Vastaus #10 : Tammikuu 23, 2011, 01:27:48 ap »
Keskustellaan täällä Artosta ja muista hörhöistä, tänne ei ydinmiliisisupofloodia kaivata, joten olisi Arto ja pojat oikein mukavaa jos pysyisitte itse poissa tästä ketjusta ;)

Eikö olisi parempi keskustella noiden juttujen sisällöstä? Vaikka itsellänikin on välillä pinna pettänyt, niin Arton henkilökohtaiset ongelmat ovat mielestäni hänen yksityisasiansa.

Niin koska sä olit se SUPO:n nakittama ydinfysiikan lukion jatkokurssin reputtanut opiskelija, jonka tehtävänä on debunkata Arton väitteet teknisesti.  ;D

No tekeekös se sinun mielestäsi asiasta uskottavampaa että ei osaa vastata lukion ydinfysiikankurssin reputtaneen opiskelijan esittämiin kysymyksiin?

Kysyt kyllä nyt asiaa väärältä henkilöltä.

Oisko susta rakentamaan vesivoimalaa? Luulen kyllä, että ei yksikään turbiini toimis.
Suurin sota on sinun mieltäsi vastaan ja se on asia mitä illujen (illuminati) maailman rosvoeliitti ei haluaisi sinun ikipäivänä tietävän.

kattikarvalakki

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 73
  • Karma: +0/-0
Vs: Keskustellaan Artosta
« Vastaus #11 : Tammikuu 23, 2011, 02:12:43 ap »
En muuta osaa sanoa näihin Arton juttuihin, ku oon nähny ITTE punasen taivaan Olkiluodon atomivoimalan päällä 8-tieltä ja ei ollu mikään aamurusko. Kyytissä olleet muutki oli samaa mieltä. Voimalan päällä oli se valkonen lentokone. Sit oon lähellä Vuojokea käyny kivilouhimolla ja siellä oli ihan haistapaskaa perseestä revittyä paskakiveä jonka uskon myös ulottuvan Olkiluotoon. Nää on sellasii havaintoja, jokka oon tehny. Muuta psyyken toimintaan vaikuttaavaa valmistetta kuin etanoli en käytä. Saa nähä kuinka paljon paskaa saan tästäkn lausunnosta niskaani.

Zäp

  • Sr. Member
  • ***
  • Viestejä: 588
  • Karma: +0/-0
Vs: Keskustellaan Artosta
« Vastaus #12 : Tammikuu 23, 2011, 02:35:11 ap »
Keskustellaan täällä Artosta ja muista hörhöistä, tänne ei ydinmiliisisupofloodia kaivata, joten olisi Arto ja pojat oikein mukavaa jos pysyisitte itse poissa tästä ketjusta ;)

Eikö olisi parempi keskustella noiden juttujen sisällöstä? Vaikka itsellänikin on välillä pinna pettänyt, niin Arton henkilökohtaiset ongelmat ovat mielestäni hänen yksityisasiansa.

Niin koska sä olit se SUPO:n nakittama ydinfysiikan lukion jatkokurssin reputtanut opiskelija, jonka tehtävänä on debunkata Arton väitteet teknisesti.  ;D

No tekeekös se sinun mielestäsi asiasta uskottavampaa että ei osaa vastata lukion ydinfysiikankurssin reputtaneen opiskelijan esittämiin kysymyksiin?

Kysyt kyllä nyt asiaa väärältä henkilöltä.

Oisko susta rakentamaan vesivoimalaa? Luulen kyllä, että ei yksikään turbiini toimis.

Okei... Sovitaan että olen lukion ydinfysiikankurssin repuuttanut opiskelija joka ei osaa rakentaa toimivaa vesiturbiinia. Arto ei edelleenkään osaa vastata esittämiini kysymyksiin. Millä tavalla minun huonompi osaamiseni tekee hänen asiastaan uskottavampaa?

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15055
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Keskustellaan Artosta
« Vastaus #13 : Tammikuu 23, 2011, 07:57:32 ap »
Ilmeisesti avohoitopotilas, kun ei ole TVO haastanut mustamaalaamisesta ja kunnian loukkausesta oikeuteen.. Meinaan todistusaineistoa on ympäri nettiä..

Ei yrityksen kunniaa voi loukata.
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X