PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Keskustellaan Artosta  (Luettu 24975 kertaa)

manoil

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 292
  • Karma: +0/-0
  • ФСБ представитель Финляндии
Vs: Keskustellaan Artosta
« Vastaus #49 : Tammikuu 24, 2011, 11:08:18 ap »
Lainaus käyttäjältä: perse-erkki
Väitätkö nyt tosissasi että Viheraho.infoa pyörittää NSA?
Ja jos tämä palsta on joku NSA:n skannaus serveri, niin minä olen Jeesus Kristus, ihmisten vapahtaja, ja kaiken hyvän lisäksi jumalan poika.

Olen kyllä taipuvainen uskomaan tuohon, että olet Jeesus. Kun katsoo tuota avatarta, niin muuhun tuloksen ei voi tulla. Paitsi jos olet naamioasussa ja oikeasti Supo-poliisi ja antikristus?  :-\

Mutta minun täytyy nyt tästä lähteä Viipuriin. On nimittäin Supo/ FSB-miitinki. Siellä nyt käsitellään tämän foorumin tulevaisuutta. FSB on myös varannut Viipurin kauneimmat naiset sekä kaviaaria + vodkaa!

Joten parin päivän päästä taas nähdään, jos en pestaudu FSB-joukkoihin.

perse-erkki

  • Full Member
  • ****
  • Viestejä: 1285
  • Karma: +0/-0
Vs: Keskustellaan Artosta
« Vastaus #50 : Tammikuu 24, 2011, 11:10:11 ap »
Lainaus käyttäjältä: perse-erkki
Väitätkö nyt tosissasi että Viheraho.infoa pyörittää NSA?
Ja jos tämä palsta on joku NSA:n skannaus serveri, niin minä olen Jeesus Kristus, ihmisten vapahtaja, ja kaiken hyvän lisäksi jumalan poika.

Olen kyllä taipuvainen uskomaan tuohon, että olet Jeesus. Kun katsoo tuota avatarta, niin muuhun tuloksen ei voi tulla. Paitsi jos olet naamioasussa ja oikeasti Supo-poliisi ja antikristus?  :-\

Mutta minun täytyy nyt tästä lähteä Viipuriin. On nimittäin Supo/ FSB-miitinki. Siellä nyt käsitellään tämän foorumin tulevaisuutta. FSB on myös varannut Viipurin kauneimmat naiset sekä kaviaaria + vodkaa!

Joten parin päivän päästä taas nähdään, jos en pestaudu FSB-joukkoihin.

Älä sitten ihmettele, jos teen "super-salaisen ilmestyksen" chemtrailaamalla itseni sinne kokoukseen... ;)
En tiedä kuinka kolmas maailmansota käydään, mutta neljäs käydään kivillä ja kepeillä.

atomiritari

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 12
  • Karma: +0/-0
  • isovehkeinen tyhjäpää absolutisti
Vs: Keskustellaan Artosta
« Vastaus #51 : Tammikuu 24, 2011, 11:12:58 ap »
Pääsenkö mukaan?

Voidaan juonia miten saataisiin siru istutettua säteilyallergikonkin päähän?

Menisköhän se silmästä sisään jos chemtrailauskoneesta pudottaisi, taivaalle se kuitenkin tuijottelee :D

jousa

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 9
  • Karma: +0/-0
Vs: Keskustellaan Artosta
« Vastaus #52 : Tammikuu 24, 2011, 15:45:59 ip »
Voihan sitä noin väittää. MITÄ te saavutatte hulluksi haukkumisella?????? En minäkään hauku vastaan tulevia tuntemattomia ihmisiä :'( :'( Siihen pitää olla jokin syy Ja se on juuri tuo mitä Webspy sanoo. Te olette Illuminatin kätyreitä. Säälin teitä koska teillä on aivo istute :'(

Ensinäkin emme ole minkäänillun kätyreitä koska sellaista ei edes ole oikeasti olemassa.

webspy-FIN

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 91
  • Karma: +0/-0
  • Netissä 24/7 tykittävä salaliittoaktivisti
    • Havaintoja uudesta maailmanjärjestyksestä
Vs: Keskustellaan Artosta
« Vastaus #53 : Tammikuu 24, 2011, 15:53:40 ip »
Onks muuten reptiliaanit käyneet asentamassa teille poliiseille sen aivoistutteen?
Suurin sota on sinun mieltäsi vastaan ja se on asia mitä illujen (illuminati) maailman rosvoeliitti ei haluaisi sinun ikipäivänä tietävän.

Zäp

  • Sr. Member
  • ***
  • Viestejä: 588
  • Karma: +0/-0
Vs: Keskustellaan Artosta
« Vastaus #54 : Tammikuu 24, 2011, 16:03:09 ip »
Haluaisin olla paikalla silloin kun tämä porukka kasvaa joskus aikuiseksi ja tajuaa miten typerään huuhaaseen on haaskannut kuukausikaupalla elämästään. Jotain reptiliaaneja... come on...

Zuhna

  • Vieras
Vs: Keskustellaan Artosta
« Vastaus #55 : Tammikuu 24, 2011, 16:37:06 ip »
Jätkät jankkaa niinkuin natsit aikoinaan, nyt vain juutalaisten osassa ovat tvo, supo ja muut poliisiviranomaiset. Jos et ole meidän puolella niin olet supolainen agentti-poliisi, vähintään komisario ;)
Kuka on teän hitleri ja kuka pullea kynsiäänlakkaava göring ??