PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: TVO TURVALAITTEET os1.  (Luettu 41272 kertaa)

Zäp

  • Sr. Member
  • ***
  • Viestejä: 588
  • Karma: +0/-0
Vs: TVO TURVALAITTEET os1.
« Vastaus #21 : Tammikuu 21, 2011, 17:02:35 ip »
Jaahas... Ja täällä lyödään taas perjantain kunniaksi isompaa vaihdetta silmään...

perse-erkki

  • Full Member
  • ****
  • Viestejä: 1285
  • Karma: +0/-0
Vs: TVO TURVALAITTEET os1.
« Vastaus #22 : Tammikuu 21, 2011, 17:11:41 ip »

Taidat olla muuten a i n o a koko foorumilla oleva joka EI vielä tiedä, että olen olut SUPO:n ja sisäministeriön ydinsisäpiirien palveluksessa vuosikymmenien ajan!

Tähänhän se j u u r i nykyinen keskeinen ydinturvaan liittyviin ULTRAsalaisiin osaamisiini hommat perustuu. JUURI siksi olen ollut kirjeenvaihdoissa pitkään suoraan mm. Anne hÖlmlundin kanssa. Olen allekirjoittanut paksuja pinkkoja vaitiolovelvotteita KTM, sisäministeriöön.

Olen aivan avoimesti myöntänyt, miten s a d a t  TVO:n ydinturvaraporttini TVO:lla vuosikymmenien ajan olen SUPO:lle toimittanut. Nyt nämä raporttini ovat vaan sattuneesti JO niin kullanarvokkaita uniikkeja, kulttuuriharvinaisuuksia. Ettei niitä saa nähtävilleen lisäkseni k o k o  TVO:lta kuin superluotettuna minä! 8)


Mitähän pomosi tykkää siitä että mollaat koko organisaatiota...
Tai siitä että piilottelet kotonasi "TVO:lta varastettua ultrasalaista" 1970-luvun telnologiaa?
 ;D ;D ;D

En tiedä kuinka kolmas maailmansota käydään, mutta neljäs käydään kivillä ja kepeillä.

säteilyallergikko

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 59
  • Karma: +0/-0
  • Ole valpas!
Vs: TVO TURVALAITTEET os1.
« Vastaus #23 : Tammikuu 21, 2011, 17:17:28 ip »
Arto on rohkea kun kertoo vääryyksistä vaikka Supolla on tappajia. Mietin miten artoa voitaisiin suojella ??? Apua kyllä tarvittaisiin

perse-erkki

  • Full Member
  • ****
  • Viestejä: 1285
  • Karma: +0/-0
Vs: TVO TURVALAITTEET os1.
« Vastaus #24 : Tammikuu 21, 2011, 17:23:43 ip »
Lueppa tuosta vähän ylempää....
En tiedä kuinka kolmas maailmansota käydään, mutta neljäs käydään kivillä ja kepeillä.

manoil

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 292
  • Karma: +0/-0
  • ФСБ представитель Финляндии
Vs: TVO TURVALAITTEET os1.
« Vastaus #25 : Tammikuu 21, 2011, 20:40:25 ip »
Arton ydinsadut kumpuaa siitä katkeruudesta, että hänet on potkittu pois TVO:lta. Osuutensa lienee ydinvoimalasaarella olevalla perintötilalla, jonka arvo lienee romahtanut. Poliisienkin kanssa lienee ollut kahnausta, koska silmitön viha myös poliiseja kohtaan.

Se, että Arto ei keskustele omalaatuisesta ja kotikutoisesta ydinfysiikan teorioistaan, johtuu siitä, että Artokin käsittää, ettei noissa ole mitään keskusteltavaa, vaan nuo Arton jutut on vain kokopäiväisesti keksittyjä höpöjuttuja TVO:n ja poliisin mustamaalaamiseksi. Artolle nuo potkut ovat muodostuneet loppuelämän kestäväksi traumaksi ja hän kehittelee yötäpäivää/ 365vrk vuodessa uusia kosto-höpösatuja, jotka voisi yhdistää ydinvoimaan ja toimia TVO:n, Supon, ym. vahingoksi.

Jos Arto olisi tosimielellä mukana noissa ydinhöpöjutuissaan, niin tottakai hän keskustelisi asioista. Tuo Supo-, IAEA-, Holmlund- ja muu haukkuminen on vain savuverhona sille, ettei Arton "teorioissa" ja oivalluksissa ole mitään asiallista keskusteltavaa, vaan kaikki "teoriat" ja jutut ovat kostomielessä keksittyjä huuhaajuttuja.

Luulen kuitenkin, että aika harvassa on lukijoita, jotka nielevät Arton jutut ja salaliittoepäilyt pureksimatta. Tietysti suureen lukijajoukkoon mahtuu aina salaliittohörhöjä ja muita sekopäitä, joille Arton jutut ovat kuin musiikkia korville.

Arto ei taida välittää siitä, että noilla raivoisilla ja maanisilla kostokirjoituksillaan hän leimaa itsensä vähintään kylähulluksi. Pääasia lienee tuo perusteellinen kosto siitä, että TVO ilmeisesti Supon välityksellä antoi kenkää hänen kaltaiselleen, ylisuurella egolla varustetulle "yyber"-osaajalle..

Mitä tulee Arton ylpeilemällä kirjeenvaihdolla Holmlundin kanssa, niin se on tapahtunut sen jälkeen, kuin Arto sai potkut. Eli Arto on itkenyt Holmlundille näitä potkujaan ja kiristänyt ministeriä siitä, että ellei tehdä sitä tai tätä, niin hän vuotaa "ydinsalaisuuksia".

säteilyallergikko

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 59
  • Karma: +0/-0
  • Ole valpas!
Vs: TVO TURVALAITTEET os1.
« Vastaus #26 : Tammikuu 21, 2011, 20:54:43 ip »
Ei vaan Arto on ollut SUPON töissä ja hankkinut arkaluontoisia tietoa. Nyt koko supo on arton kimpussa Kirjoittaa perättömiä nettiin. Manoil on kai zpoliisi >:(

perse-erkki

  • Full Member
  • ****
  • Viestejä: 1285
  • Karma: +0/-0
Vs: TVO TURVALAITTEET os1.
« Vastaus #27 : Tammikuu 21, 2011, 21:18:07 ip »
Ei vaan Arto on ollut SUPON töissä ja hankkinut arkaluontoisia tietoa. Nyt koko supo on arton kimpussa Kirjoittaa perättömiä nettiin. Manoil on kai zpoliisi >:(

Anna mun kaikki kestää.
Arto on TVO:n entinen sähkö-asentaja.
Nykyään sairas-eläkkeellä. Syy ei ole vielä selvinnyt.
En tiedä kuinka kolmas maailmansota käydään, mutta neljäs käydään kivillä ja kepeillä.