PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: TVO TURVALAITTEET os1.  (Luettu 41273 kertaa)

perse-erkki

  • Full Member
  • ****
  • Viestejä: 1285
  • Karma: +0/-0
Vs: TVO TURVALAITTEET os1.
« Vastaus #14 : Tammikuu 21, 2011, 14:19:52 ip »


- Tieto löytyy kyllä v a i n  sieltä mistä minä sitä milloinkin suostun antamaan .. Kuten h y v i n  olemme tietoisia! TVO:n toimitusjohtaja Pertti Simola lähetti maamme k a i k i l l e  ydinorjille kirjalliaset uhkaukaasinsa joulukuussa 2007:"Kukaan MUU maamme tuhansista ydinosaajista k u i n  Arto. EI SAA uhkaukaasien saattelemana keskustella julkisuuteen m i s t ä ä n  ydinvoimaan liityvistä asioista

Sinähän olit "maamme ainoa ydin-osaaja", miksi niitä nyt yhtäkkiä on tuhansia?

- Saattaa tulla ihan s u u r e n a k i n yllärinä lahopäisimmille miliiseille?. . . Mutta ihan v a a n  turvallisuuden nimissä tuollaisia luokkaa 1000MW säteilyhirviöitämme täällä TVO:ssa huoltaessamme. Meilä On ihan erilliset turvamääräykset! Jos ei tuota tuskaa turnipsiin, niin voin jopa paljastaa, esim. täyshuoltoon hommatut laitteistot . . .Juu'U ihan oikeasti lakisääteisesti ON erotettava muusta voimalaverkostostaan. Metodeina esim. relekoestuksissa TVO:lla voi olla ASEA irrotushanska. Esim. Strömbergin relekoestuksissa koneikko irrotetaan kannastaan ja kannetaan kauas siihen omaan pyörällä kulkevaan koepenkkiinsä.. .


Ja väität olevasi TVO:lla edelleen töissä?
Yritä nyt edes pysyä tässä päivässä.
En tiedä kuinka kolmas maailmansota käydään, mutta neljäs käydään kivillä ja kepeillä.

TV:stä tuttu Arto

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1633
  • Karma: +0/-0
  • SäteilyIONI eroosiotaivaita by TVO/Forttum.
Vs: TVO TURVALAITTEET os1.
« Vastaus #15 : Tammikuu 21, 2011, 14:36:37 ip »
Sinähän olit "maamme ainoa ydin-osaaja", miksi niitä nyt yhtäkkiä on tuhansia?

Olkiluodossa ydinorjia on TVO:n vanhoissa paskalingoissa 750, Posivalla 70, OL-3 orjamailla mitä lie 3 000 jne.

Simolan sisäministeriön valtiorikosuhkaukaasin paperin jälkeen näistä tuhansista nyt vaan m i n ä  olen se AINOA joka olen esiintynyt ydinasiantuntijana esim. YLE:llä, Japanin TV:lle jne. Koska muista siihen EI YKSINKERTAISESTI OLE!

Kerrotaan, että on meitä "aikonut" toki olla matkan varrella muitakin. Esim. OL-3 työmaan orjat uskalsi SUPO:n tappajien pelosta YLE:lle haastateltavaksi syystä vasta Puolan rajojen sisäpuolella yms. Mutta tosiaan h e n g i s s ä  meistä totuuksia puhuvista enää lähinnä vain meikäläinen.

Helsingissä tapetaan nytkin liukuhihnalla ydinsalaisuuksien osaavia mm. autokuskeja. USA:ssa puolestaan tapetaan liukuhihnassa ydintietäviä kansanedustajia yms. kongressilaisia. Polonioummurhajat on yhä vapaalla jalalla IAEA:n suojaamina. Rankka jobi siis johon EI ihan joka ukulele uskaltaudu.

USA:n tapaus Silkwood EI tosiaankaan ole tässä kuoleman vaarallisessa ydinalassani mikään poikkeustapaus. Vaan FIN ydinvaltiorikollisuuksien IAEA:n tapa.. . "toimia".
sfnet.keskustelu.energia

16,17, 18.11.2010 mumeroisarjat 300-310 > 610-620.
+Korjattu SUPO:n jäljiltä, Päivitys 24.11.2010.
http://sfnet.fi/group.php?id=27984&newsgroup=sfnet.keskustelu.energia&sid=
Tuosta vaan eteenpäin. . .

perse-erkki

  • Full Member
  • ****
  • Viestejä: 1285
  • Karma: +0/-0
Vs: TVO TURVALAITTEET os1.
« Vastaus #16 : Tammikuu 21, 2011, 14:40:28 ip »
Entäpä se, että sanoit olevasi edelleen töissä TVO:lla?
En tiedä kuinka kolmas maailmansota käydään, mutta neljäs käydään kivillä ja kepeillä.

jousa

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 9
  • Karma: +0/-0
Vs: TVO TURVALAITTEET os1.
« Vastaus #17 : Tammikuu 21, 2011, 14:59:54 ip »




No mutta jos nyt oikein ruvetaan miettimään noita supon juttuja niin taitaa ainoa supon mies olla Arto itse.Tämähän on oikein  ,alliesimekki siitä miten kritiikiltä viedään pohja  luomalla joku sellainen hahmo kuin arto on.Taitaa olla siis supon pitkäikäisin peiteoperaatio tuo arto ;D ;D ;D ;D ;D ;D

perse-erkki

  • Full Member
  • ****
  • Viestejä: 1285
  • Karma: +0/-0
Vs: TVO TURVALAITTEET os1.
« Vastaus #18 : Tammikuu 21, 2011, 15:08:15 ip »

Helsingissä tapetaan nytkin liukuhihnalla ydinsalaisuuksien osaavia mm. autokuskeja. USA:ssa puolestaan tapetaan liukuhihnassa ydintietäviä kansanedustajia yms. kongressilaisia. Polonioummurhajat on yhä vapaalla jalalla IAEA:n suojaamina. Rankka jobi siis johon EI ihan joka ukulele uskaltaudu.

USA:n tapaus Silkwood EI tosiaankaan ole tässä kuoleman vaarallisessa ydinalassani mikään poikkeustapaus. Vaan FIN ydinvaltiorikollisuuksien IAEA:n tapa.. . "toimia".

Ai nytkö ne autokuskitkin oli ydinosaajia??? Ja Suomen "ydinrikolliset" pyörittävät jo koko IAEA:ta?
Ja mitäs se sun NSA kontakti sanoo tähän?
En tiedä kuinka kolmas maailmansota käydään, mutta neljäs käydään kivillä ja kepeillä.

manoil

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 292
  • Karma: +0/-0
  • ФСБ представитель Финляндии
Vs: TVO TURVALAITTEET os1.
« Vastaus #19 : Tammikuu 21, 2011, 15:31:59 ip »
Olen ehkä kysynyt tätä aikaisemminkin, mutta kirjoitatko Arto scifiä taiteilijanimellä "Risto Isomäki"?

Eipä taida olla Arton tekosia.
http://www.kirjavideo.fi/kirjailijat/risto-isomaki/jumalan-pikkusormi/

TV:stä tuttu Arto

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1633
  • Karma: +0/-0
  • SäteilyIONI eroosiotaivaita by TVO/Forttum.
Vs: TVO TURVALAITTEET os1.
« Vastaus #20 : Tammikuu 21, 2011, 16:55:23 ip »
No mutta jos nyt oikein ruvetaan miettimään noita supon juttuja niin taitaa ainoa supon mies olla Arto itse.

Taidat olla muuten a i n o a koko foorumilla oleva joka EI vielä tiedä, että olen olut SUPO:n ja sisäministeriön ydinsisäpiirien palveluksessa vuosikymmenien ajan!

Tähänhän se j u u r i nykyinen keskeinen ydinturvaan liittyviin ULTRAsalaisiin osaamisiini hommat perustuu. JUURI siksi olen ollut kirjeenvaihdoissa pitkään suoraan mm. Anne hÖlmlundin kanssa. Olen allekirjoittanut paksuja pinkkoja vaitiolovelvotteita KTM, sisäministeriöön.

Olen aivan avoimesti myöntänyt, miten s a d a t  TVO:n ydinturvaraporttini TVO:lla vuosikymmenien ajan olen SUPO:lle toimittanut. Nyt nämä raporttini ovat vaan sattuneesti JO niin kullanarvokkaita uniikkeja, kulttuuriharvinaisuuksia. Ettei niitä saa nähtävilleen lisäkseni k o k o  TVO:lta kuin superluotettuna minä! 8)

PS. 007 on kyllä a i v a n  liian yliarvostetttu kansan keskudessa, verrattuna alan kalseaankylmäävään  t o d e l l i s u u t e e n ! 8) 8)
sfnet.keskustelu.energia

16,17, 18.11.2010 mumeroisarjat 300-310 > 610-620.
+Korjattu SUPO:n jäljiltä, Päivitys 24.11.2010.
http://sfnet.fi/group.php?id=27984&newsgroup=sfnet.keskustelu.energia&sid=
Tuosta vaan eteenpäin. . .