PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Sinnemäen salatut tilastot  (Luettu 6621 kertaa)

Buzzaldrin

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 203
  • Karma: +0/-0
Vs: Sinnemäen salatut tilastot
« Vastaus #7 : Helmikuu 17, 2011, 23:38:26 ip »
enpä tiä siittä sanotuksestakaan, enkä tiä kenen teksti mutta ultra bra "sä kävelit kadulla sulla oli kädessä leipälauta se vedettävä malli" vrt juice leskinen valssaaja konepajalla niin juicehan on tullut ulko avaruudesta

atpanula

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1561
  • Karma: +0/-0
    • Omat sivut
Vs: Sinnemäen salatut tilastot
« Vastaus #8 : Helmikuu 17, 2011, 23:52:46 ip »
En tiedä tosta, mutta Juice oli hyvä jätkä. Tässä vielä eräs taidonnäyte Annilta (saattaisi kiinnostaa Artoakin):

Kahdeksanvuotiaana tiesin, että maailma tuhoutuu kaksintaistelussa suurvaltojen.

Kahdeksanvuotiaana tiesin, että ihminen murskautuu silmänräpäyksessä historiaan.

Kävikin niin, että sodat ovat monimutkaisia kansallisia konflikteja joissa ammutaan,
ja joissa kuolee aina vähän ihmisiä kerrallaan, joissa kuolee aina vähän ihmisiä kerrallaan.

Kahdeksanvuotiaana tiesin, että maailma tuhoutuu, kaksintaistelussa suurvaltojen.

Kahdeksanvuotiaana etsin kartalta kaukaista paikkaa, joka välttäisi laskeuman.

Kävikin niin, että sodat ovat monimutkaisia kansallisia konflikteja joissa ammutaan,
ja joissa kuolee aina vähän ihmisiä kerrallaan, joissa kuolee aina vähän ihmisiä kerrallaan.

Kumitossut ja huppari päällä niin, otsa kurtussa, löysin Pääsiäissaaret Tyyneltämereltä,
myöhemmin tuli ilmi, että juuri sillä merellä tehdään ydinkokeita, missä on Pääsiäissaaret.

Kahdeksanvuotiaana tiesin, että maailma tuhoutuu, kaksintaistelussa suurvaltojen,
kahdeksanvuotiaana etsin kartalta kaukaista paikkaa, joka välttäisi laskeuman, laskeuman. laskeuman.



Miksi, oi MIKSI ei voinut tätä jatkaa sen sijaan että työministeriksi siirtyi - jää ikuisiksi aijoiksi hämärän peittoon. Ehkä ministeri saa paremmin rahaa. Mistä minä sen voin tietää.

Kuunnelkaa jostain tuo biisi ja miettikää, eikä ole aika hyvin sanoitettu ja myöskin ajateltu.

jonez.fielding

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 10
  • Karma: +0/-0
  • I can see you...
    • Juutuupikanavani
Vs: Sinnemäen salatut tilastot
« Vastaus #9 : Helmikuu 18, 2011, 03:21:32 ap »
Olen seurannut tätä forumia jo jonniin aikaa ja yhden huomion haluan saattaa tähän keskusteluun... Vaikkei se ookaan mitään tähän liittyvää (ehkei ole työttömällä / työhaluttomalla) sanottavaa sisältöön kuitenkaan.... Mutta kysymyksen muodossa atpanulalle...
Onko sulla niin hirvee halu päästä hero-jäseneksi, kun joka jumalan - ja jopa perkeleenkin asiaan tunnut vastaavan.
Ei sillä, etteikö ole hyvä, jotta on keskustelua, mutta jotenkin tulee väkisinkin mieleen, jotta onkohan elämää ulkopuolella viherahon keskustelupalstojen..

Kaikella kunnioituksella ja jatka postaamista ihmeessä


Jonez
Todellisuus on vain psilosybiinin puutteesta johtuva illuusio. (sieni.us)

Bajari

  • Vieras
Vs: Sinnemäen salatut tilastot
« Vastaus #10 : Helmikuu 18, 2011, 06:25:55 ap »
Olen seurannut tätä forumia jo jonniin aikaa ja yhden huomion haluan saattaa tähän keskusteluun... Vaikkei se ookaan mitään tähän liittyvää (ehkei ole työttömällä / työhaluttomalla) sanottavaa sisältöön kuitenkaan.... Mutta kysymyksen muodossa atpanulalle...
Onko sulla niin hirvee halu päästä hero-jäseneksi, kun joka jumalan - ja jopa perkeleenkin asiaan tunnut vastaavan.
Ei sillä, etteikö ole hyvä, jotta on keskustelua, mutta jotenkin tulee väkisinkin mieleen, jotta onkohan elämää ulkopuolella viherahon keskustelupalstojen..

Kaikella kunnioituksella ja jatka postaamista ihmeessä


Jonez

Huolet ne on sullakin..

cpukamu

  • Vieras
Vs: Sinnemäen salatut tilastot
« Vastaus #11 : Helmikuu 18, 2011, 07:34:30 ap »
 Yksi syy miksei työvoima kohtaa avaimia paikkoja voisi olla työttömän työnhakijan asuinpaikka.
Kun työpaikat nyt yleensä etupäässä ovat siellä kehä-III:n sisäpuolella ei monella ole mahdollisuutta hakea paikkaa jonnekka ei pääse kulkemaan
vähävaraisuuden takia. Itse ainakin olen jämähtänyt tänne Kangasalle jonnekka muutin työpaikan perässä ja täällähän sitten olen kun varaa
ei ole edes bussimatkaan Tampereelle.
 Onneksi tulee taas kevät ja pääsee huristelemaan sähkömopolla halpoja kilometrejä.

 Yli 17-vuoteen ei ole yhteistyöhön Suomalaiset alkaneet että töitä oltaisiin yhdessä paiskottu, oliskohan tuossa perää että syrjäytyminen
on syy pitkäaikaistyöttömyyteen vai seuraako vuosikymmenien työttömyydestä syrjäytymistä?

atpanula

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1561
  • Karma: +0/-0
    • Omat sivut
Vs: Sinnemäen salatut tilastot
« Vastaus #12 : Helmikuu 18, 2011, 11:39:22 ap »
Onhan se kiva huomata että ihmiset eli Jonez tulee pitämään huolta mun keskusteluista. Jotenkin hellyttävää :)

Olin siinä käsityksessä että foorumilla keskustellaan asioista ja se on vähän kun homman nimi.

Sullakin näköjään tarve päästä mukaan kun nyt tulit jo seurattuasi ensin menoa vähän aikaa :)

Tosta hero member asiasta en oikein ymmärtänyt, se tulee kaikille ajan kanssa kun postaa kai sen 500 viestiä.

Mutta jatketaan harjoituksia ja tervetuloa Jonezille mukaan.