PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Pienimuotoinen kysely  (Luettu 27119 kertaa)

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15055
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Pienimuotoinen kysely
« Vastaus #28 : Helmikuu 08, 2011, 12:28:21 ip »
No jätetään ne munakuvat kuitenkin muualle.
kaippa siihen jokin syy on ollut.
en muista tarkemmin annetaan asian olla.
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

Bajari

  • Vieras
Vs: Pienimuotoinen kysely
« Vastaus #29 : Helmikuu 08, 2011, 12:53:34 ip »
Lainaus
Virhe!
Hankkija, sinulta on estetty keskustelualueen käyttö.
jätetään noi homo kuvat ihan omalle koneelle 

Joo, vähän kummalta tuntuu, että sain saunakuvasta 10 päivän bannin, kuva on julkaistu esim sanomalehdessä ja useilla muillakin foorumeilla olen siihen törmännyt, eikä siitä ole laittajalle mitään seuraamuksia tullut. Olen viettänyt tällä foorumilla Viherahon jälkeen toiseksi eniten aikaa ja postauksiakin on toiseksi eniten Pasin jälkeen. Viheraho kirjoittaa politiikka osiossa kuinka hänet potkittiiin Vapauspuolueesta pihalle yhden videon takia jossa näkyy muna, niin siihen nähdenkin on ihmeellistä että yhden huumorimielessä perjantai illan ratoksi laittamani kuvan jossa yksi muna pikkuisen yhdeltä saunassa oliajalta pilkistää, niin aiheuttaa 10 päivän bannin. Niiin ja siitä kuvasta on kyllä homous kaukana, joka tuossa banni perustelussa oli: "jätetään noi homo kuvat ihan omalle koneelle". Haluaisin muuten vielä tietää, että kuka on ollut se henkilö joka sen bannin laittoi? Nyt pystyn suhtautumaan asiaan jo aivan rennosti, mutta kyllä tuossa muutama ekapäivä vitutti aikalailla, että mitä helvettiä ;D 

Minä ne bannit sulle laitoin, Liittyykö supon saunailta jotenkin ydinvoimaan? Ja minä en sitä katso onko jollain miten paljon postauksia yms muuta foorumilla. Bannii tulee jos on aihetta. Kannattas noi huumorimielessä olevat kuvat laittaa sinne ketjuun mihin ne kuuluu eli "päivän piristykseksi" mikä löytyy Yleistä keskustelua alueelta. Vieläkö jäi jotain epäselvää tai valittamista.

Hankkija

  • Vieras
Vs: Pienimuotoinen kysely
« Vastaus #30 : Helmikuu 08, 2011, 13:15:45 ip »
No myönnätkai Bajari sen ettei se mikään homokuva ole, kuten bannien perustelussa kirjoitit? :D

Bajari

  • Vieras
Vs: Pienimuotoinen kysely
« Vastaus #31 : Helmikuu 08, 2011, 13:22:04 ip »
No myönnätkai Bajari sen ettei se mikään homokuva ole, kuten bannien perustelussa kirjoitit? :D

Myönnät kai ettei se kuulu alueelle, en rupea nyt siitä kuvasta tästä vääntämään. Bannit tuli ja kärsi seuraukset kun mies. Ja ole alueesta seuraavan kerran tarkempi jos haluat hilpeyttä foorumille, niille jutuille on ihan oma ketju.

Hankkija

  • Vieras
Vs: Pienimuotoinen kysely
« Vastaus #32 : Helmikuu 08, 2011, 13:24:02 ip »
No myönnätkai Bajari sen ettei se mikään homokuva ole, kuten bannien perustelussa kirjoitit? :D

Myönnät kai ettei se kuulu alueelle, en rupea nyt siitä kuvasta tästä vääntämään. Bannit tuli ja kärsi seuraukset kun mies. Ja ole alueesta seuraavan kerran tarkempi jos haluat hilpeyttä foorumille, niille jutuille on ihan oma ketju.

Joo, ei täs mitään. Jatketaan harjoituksia ;)

Jame-78

  • Vieras
Vs: Pienimuotoinen kysely
« Vastaus #33 : Maaliskuu 06, 2011, 14:59:13 ip »
Kyllä tuolla ostetaan ja myydään osastolla on mun mielestä pikkasen liian tiukkaa. Jos nyt joku sattuu huutelemaan joidenkin osien perään ja sattumalta joku ystävällisesti auttaa ja pikkasen myös googlettaa ja ehdottaa vaihtoehtoja mistä sattuu EHKÄ apua löytymään ongelmaan ja jopa linkittelee vaihtoehtoja, niin johan on joku mode pärisemässä kun ei ilmeisesti apua kannata yrittää tarjota. Asiallinen vastaus kyseisellä palstalla on että minulta löytyy hyllystä tollaisia x kpl ja hinta on tämä...

Mitä sitten jos joku erehtyy kommentoimaan minun auton myynti ilmoitusta että saattas ehkä kiinnostaa, mutta kun autollani on ajettu liian lähellä Turkua, niin ei siksi kiinnostaisi. En minäkään halua ostaa autoa, jolla on ajettu 200 000 helsingissä. Parempia autoja löytyy pohjoisessa, jossa teitä ei suolata ja autoilla ajetaan tasaisesti pitkää matkaa. 100 000 km helsingissä vastaa 600 000 km lapissa. Mielestäni ihan asiallinen kommentti oli jonka sain ja sille kommentoijalle kilahtaa 5päivän banni. Mielestäni väärin.

Ymmärrän kyllä että asiaton kommentointi ja muu solvaaminen johtaa toimenpiteisiin, mutta itse en ainakaan kokenut tulleeni väärin kohdelluksi saadessani asiallista kommentointia ilmoitukseeni banaani tässä pikkasen ihmetyttää joka siitä seurasi. Myös kun tein parhaani yrittäessäni jeesata kysyjää löytämään itselleen tarvitsemiaan osia, niin modelta tulee huomautusta sääntöihin. Ei se minulta pois ole jos jollain vehkeet paskana. Jos siitä aletaan kitisemään niin minun puolesta saatte pitää tunkkinne. Asiallista tuo meno on tuolla ollu ja näyttäs turhan herkästi banaania viuhuvan.

Missään muualla ei ole ollut liian tiukka moderointi kuin ostetaan ja myydään osastolla. Ihan jokanen voi lueskella mitä siellä tapahtuu...

Bajari

  • Vieras
Vs: Pienimuotoinen kysely
« Vastaus #34 : Maaliskuu 06, 2011, 16:46:20 ip »
Kyllä tuolla ostetaan ja myydään osastolla on mun mielestä pikkasen liian tiukkaa. Jos nyt joku sattuu huutelemaan joidenkin osien perään ja sattumalta joku ystävällisesti auttaa ja pikkasen myös googlettaa ja ehdottaa vaihtoehtoja mistä sattuu EHKÄ apua löytymään ongelmaan ja jopa linkittelee vaihtoehtoja, niin johan on joku mode pärisemässä kun ei ilmeisesti apua kannata yrittää tarjota. Asiallinen vastaus kyseisellä palstalla on että minulta löytyy hyllystä tollaisia x kpl ja hinta on tämä...

Mitä sitten jos joku erehtyy kommentoimaan minun auton myynti ilmoitusta että saattas ehkä kiinnostaa, mutta kun autollani on ajettu liian lähellä Turkua, niin ei siksi kiinnostaisi. En minäkään halua ostaa autoa, jolla on ajettu 200 000 helsingissä. Parempia autoja löytyy pohjoisessa, jossa teitä ei suolata ja autoilla ajetaan tasaisesti pitkää matkaa. 100 000 km helsingissä vastaa 600 000 km lapissa. Mielestäni ihan asiallinen kommentti oli jonka sain ja sille kommentoijalle kilahtaa 5päivän banni. Mielestäni väärin.

Ymmärrän kyllä että asiaton kommentointi ja muu solvaaminen johtaa toimenpiteisiin, mutta itse en ainakaan kokenut tulleeni väärin kohdelluksi saadessani asiallista kommentointia ilmoitukseeni banaani tässä pikkasen ihmetyttää joka siitä seurasi. Myös kun tein parhaani yrittäessäni jeesata kysyjää löytämään itselleen tarvitsemiaan osia, niin modelta tulee huomautusta sääntöihin. Ei se minulta pois ole jos jollain vehkeet paskana. Jos siitä aletaan kitisemään niin minun puolesta saatte pitää tunkkinne. Asiallista tuo meno on tuolla ollu ja näyttäs turhan herkästi banaania viuhuvan.

Missään muualla ei ole ollut liian tiukka moderointi kuin ostetaan ja myydään osastolla. Ihan jokanen voi lueskella mitä siellä tapahtuu...

----
Jotenkin tuosta saan sellaisen kuvan että joku on oivaltanut laittaa kiinan mopon koneen tarakalle ko aina ylämäki, vastauuli ja koti-ikävä... Eräs vaihtoehto olisi mennä sinne tiimariin, jossa noita rimpuloita myydään, sitte kysyy myyjältä et kuka näillä nurkilla noita huoltaa, jos tollaseen jotain tulee. Ite joskus ostin kiinalaisen imurin (moposkootterin) kitumarketista ja siellä sanoivat että merkkihuolto on sitte tuo, jos haluut takuun pysyvän. Merkkiliike korjas kaikkii mahdollisia pienkoneita...

Eli tuo osat mukaan ja pienkoneremppaajalle ei todellakaan ollut huono idea, et tainnut toteuttaa. Hassu juttu jos ei apuu löydy. Yleensä jos eivät osaa / kykene auttamaan niin tietävät mistä kannattaa lähtee koittamaan onneaan. Jos et saa millää mistää mitää nii osta multa siihen tarakalle 2litranen auton moottori... Siihen saa tutusta ja palvelevasta motonetistä osaa ja jos ei motonetistä niin veholta löytyy...


Ei paljo auta tollanen paska ostetaan ilmoitusta, jokainen voi perustaa erikseen topicin asiasta jos on jotain muuta asiaa, tai laitaa sitä yyveetä. Rauhoitetaan noi osto/myydään topicit pelkästään niille kuuluviin asioihin, ja Jame-78, mietiskelee pari pvää.