PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Pienimuotoinen kysely  (Luettu 25110 kertaa)

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15041
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Pienimuotoinen kysely
« : Tammikuu 13, 2011, 20:33:41 ip »
Onko täällä mielestänne liian kova moderointi?
kertokaas nyt käyttäjän kannalta onko liian tiukkaa?
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

oikan

  • Sr. Member
  • ***
  • Viestejä: 677
  • Karma: +0/-0
Vs: Pienimuotoinen kysely
« Vastaus #1 : Tammikuu 13, 2011, 21:14:42 ip »
Onko täällä mielestänne liian kova moderointi?
kertokaas nyt käyttäjän kannalta onko liian tiukkaa?

en ole havainnut, että olisi liian tiukkaa.

viestien editointimahdollisuuden määräajaksi voisi palauttaa. niin, että viestiä voisi editoida esim. tunnin ajan lähetyksen jälkeen. mahdollisuus poistettiin ilmeisesti väärinkäytösten (poisti myöhemmin koko viestin) takia?

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15041
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Pienimuotoinen kysely
« Vastaus #2 : Tammikuu 13, 2011, 21:19:24 ip »
Onko täällä mielestänne liian kova moderointi?
kertokaas nyt käyttäjän kannalta onko liian tiukkaa?

en ole havainnut, että olisi liian tiukkaa.

viestien editointimahdollisuuden määräajaksi voisi palauttaa. niin, että viestiä voisi editoida esim. tunnin ajan lähetyksen jälkeen. mahdollisuus poistettiin ilmeisesti väärinkäytösten (poisti myöhemmin koko viestin) takia?


kun nämä alkoivat editoimaan viestejään tyhjiksi.....se ei ole hyvä asiota sekään.
samoin erään ekin takia on se ettei tunnusta poistella kun tämä em tapaus teki 5 tunnusta parin kuukauden sisään ja poisti ja tuli uudestaan ei siinäkään ollut mitään mieltä.
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

Fullflavor

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2781
  • Karma: +0/-0
Vs: Pienimuotoinen kysely
« Vastaus #3 : Tammikuu 13, 2011, 21:53:06 ip »
Sopiva moderointi.. ei liikaa natsismia tai lepsuilua..

MacGroowe

  • Sr. Member
  • ***
  • Viestejä: 721
  • Karma: +0/-0
  • Säätöä potenssiin 10
Vs: Pienimuotoinen kysely
« Vastaus #4 : Tammikuu 13, 2011, 22:49:32 ip »
Musta ok säännöt  :)
Mitä sitä toimivaa käyttöjärjestelmää uuteen<br />päivittää pelkästään uutuuden viehätyksessä.<br /><br />-Osmo A. Wiio

Jame-78

  • Vieras
Vs: Pienimuotoinen kysely
« Vastaus #5 : Tammikuu 13, 2011, 23:20:22 ip »
Onhan se mukavaa että jossain saa asioista ilmaista niiden oikeilla nimillä ja mitään säästelemättä... Silti pitää muistaa että jokainen tavallaan tai jopa toisella tavalla on vastuussa omasta kirjoittelustaan myös täälläkin ja hyvä niin. Ei täältä mitään poisteta, oikeestaan olisi kiva jos jotain wanhoja myynti ilmoituksia poistaisi, sellaisia mitkä menneet kaupaksi ja aloittaja ilmoittanut että saa poistaa, yleinen käytäntöhän on ettei mitään poisteta mutta ketä palvelee se jos oon myymässä täällä jotain ja joku sen ostaa... Sen jälkeen minulla ei ole sitä myynnissä... Noh enpä nyt niin kauheesti ole myymässä mutta kuitenkin tuollaisilla tavallaan ei ole enää mitään painoarvoa. Selkeyttäisi hieman tuota osto / myynti / lahjoitus osastoa, siellä sitte olis vaan ne joilla olis jotain painoarvoa ja aktiivisena. Tuo vain minun mielipide eikä siitäkään tule risua tai raippaa. Toimii se noinkin.

Toki pitää myöntää että hyvä sensuuri täällä silti on.. Asiattomat cccp ruski harakanvarpaat ovat saaneet aika hyvin deletenappia... Kiitos siitä, ne eivät palvele ketään = poistetaan. Kuitenkin on kiva ettei täällä ole sellasta sensuuria.. Jos erehtyy käyttämään sanaa Neekeri, huora, vittu tai vaikka nimittelemään kiskuriKataista niin mitä sitten? Sananvapaus kunniaan. Oikee suunta täällä vapaalle sanalle.

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15041
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Pienimuotoinen kysely
« Vastaus #6 : Tammikuu 13, 2011, 23:30:52 ip »
ne myyntiilmotuksen on lähinnä sen takia että vojälkikäteen katsella hintatasoja yms.
nöihin viesteihin on hyvä laittaa että myyty sinne loppuun.
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X