PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Arto muuallakin vauhdissa!  (Luettu 20376 kertaa)

cryo

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 110
  • Karma: +0/-0
Arto muuallakin vauhdissa!
« : Joulukuu 29, 2010, 21:52:20 ip »
http://www.masinistit.com/viewtopic.php?p=355458&sid=7e80c5be316321f6ec8fd8dc143334f6

Mitkäs olikaan ne loput yhdeksän muuta huipputason palstaa millä herra kirjoittelee?

Suora lainaus linkkaamaltani sivulta:
Lainaus
Hei taas, Raijatäti.

Jutuistasi en sano mitään, mutta näin tämän kaupungin sheriffinä on pakko kysyä että miksi sinua pitäisi ymmärtää jos sinäkään et selvää suomenkieltä tunnu kirjoitettuna ymmärtävän?

Annoin sinulle porttikiellon ja lupasin avata tunnuksesi uudestaan kolmen kuukauden määräajan jälkeen jos sitä pyydät.

Toimintasi tilanteessa on ollut tähän mennessä: Reksiteröidyit toisella käyttäjätunnuksella (jonka laitoin silloin myös kiinni) viikon sisällä. Kolmen kuukauden määräajan jälkeen et ottanut yhteyttä ja nyt kirjoittelet jälleen uudella nimimerkillä.

Ihan ystävällismielisenä neuvona: Jos kansainvälinen ydinenergiasalaliitto tuntuu niin ahdistavalta että totuuden julkituominen muodostuu kokopäivätoimiseksi tehtäväksi, voi vika olla aivokemiallisissa prosesseissa jotka ovat päässeet syystä tai toisesta häiriintymään (se, aiheuttaako häiriön ydinenergiatahojen katala salaliitto ei ole tässä oleellista).

Tuollaisiin aivokemiallisiin häiriötiloihin on nykylääketieteellä tarjottavana monenlaisia ratkaisuja joilla tuhannet kaltaisesi ovat pystyneet parantamaan elämänlaatuaan merkittävästi. Asiat asettuvat usein lääkityksen aloittamisen jälkeen ikäänkuin oikeisiin mittasuhteisiinsa.

Eikä tästä neuvosta kannata itseensä ottaa. Keuliihan meillä kaikilla mopo joskus. Ja välillä sitä on vaikeaa tunnistaa itse.

Voin kuitenkin vakuuttaa että sinun tapauksessasi ulkopuolisen ei tarvitse olla asiantuntija huomatakseen mistä on kyse. Tämä ei suinkaan johdu kyksinomaan kirjoituksistasi vaan siitä kiistattoman maanisesta tahdista ja laajuudesta jolla niitä eri foorumeille tehtailet.

Uskon kuitenkin kirjoittavani tämänkin viestin siinä mielessä turhaan, että kaltaisissasi "tiloissa" olevat ihmiset ovat pääsääntöisesti täysin kykenemättömiä ottamaan muiden ihmisten mielipiteet asiassa huomioon.

Katsellaan siis, kauanko nykyisen inkarnaatiosi läsnäolo masinistipalstalla kestää.

--Anssi Ahola
Fordson club Finland
Ylläpito

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15055
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Arto muuallakin vauhdissa!
« Vastaus #1 : Joulukuu 29, 2010, 22:19:18 ip »
Tuohan on osoitus siitä että tuolla foorumilla SUPO jyllää ja sensuroi.
Täällä on nyt pitkällisten neuvottelujen jälkeen kyse raha summasta jonka SUPO siirtää minun tilille niin Arto saa vuoden bannit ettei virheellistä ja erheelllistä tietoa täällä enää l evitetä.
JOs SUPO maksaa niin siivotaan ja bannataan.

Poistunkin takavasemmalle odottelemaan suoritusta tilille.
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

Jame-78

  • Vieras
Vs: Arto muuallakin vauhdissa!
« Vastaus #2 : Joulukuu 29, 2010, 22:53:22 ip »
Puskaradiosta kuulin kyseessä olevan kuusi numeroisen summan. Mulle sitte provikat käpälään tietty. Sanos toi SUPON johtoryhmän ransu mulle ettei saa kertoo muille, mutta mites nyt lipsahti... Voi olla että menetän paikkani supon palkkalistoilla, mutta katsotaan kuin käy. Ransulta viel terveisii että ei kannata sitte hyväksyy sitä ensimmäistä tarjousta, seuraavana päivänä tuplaavat sen.

kattikarvalakki

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 73
  • Karma: +0/-0
Vs: Arto muuallakin vauhdissa!
« Vastaus #3 : Joulukuu 30, 2010, 00:06:49 ap »
Voi olla muuten pojat niin että SuPo haluais koko foorumin hiljaseksi, meinaan kun täällä lauotaan muutenkin karvasta kertomaa kansan syvistä riveistä ja siitä miten Katainen kusettaa kansaa.

manoil

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 292
  • Karma: +0/-0
  • ФСБ представитель Финляндии
Vs: Arto muuallakin vauhdissa!
« Vastaus #4 : Joulukuu 30, 2010, 09:26:54 ap »
Onko SUPO kaukokaatanut taas Arton tietokoneen, pelehtiikö mies Anne Holmlundin kanssa, vai onko Arto saanut öljypoltinmuuntajasta sähköiskun?
Nimittäin vuorokauteen tämä kvanttiydinprofessori Sykerö ei ole kirjoitellut uusista tutkimustuloksistaan.

manoil

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 292
  • Karma: +0/-0
  • ФСБ представитель Финляндии
Suposalaista
« Vastaus #5 : Joulukuu 30, 2010, 10:01:39 ap »
Tässä olis Artolle suposalaista tietoa, miten itse valmistaa radio- röntgen ja "betasäteily"-putket.
Nämä videoklipit onnistuin pelastamaan siitä kuormasta, jonka Anne Holmlund määräsi tuhottaviksi.

http://www.youtube.com/watch?v=gl-QMuUQhVM

http://www.youtube.com/watch?v=9S5OwqOXen8&feature=related

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15055
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Suposalaista
« Vastaus #6 : Joulukuu 30, 2010, 10:20:27 ap »
Tässä olis Artolle suposalaista tietoa, miten itse valmistaa radio- röntgen ja "betasäteily"-putket.
Nämä videoklipit onnistuin pelastamaan siitä kuormasta, jonka Anne Holmlund määräsi tuhottaviksi.

http://www.youtube.com/watch?v=gl-QMuUQhVM

http://www.youtube.com/watch?v=9S5OwqOXen8&feature=related

Ei lity asiaan mutta olen katsellut tuon jo kauan aikaa sitten niin täytyy sanoa että hyvin on joku viitsinyt nähdä vaivaa noiden putkien eteen.
En sitten tiedä miten paljon tuolla säteilee....
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X