PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Zooplus-lemmikkikauppa  (Luettu 8241 kertaa)

Niiskutti

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 499
  • Karma: +0/-0
Zooplus-lemmikkikauppa
« : Joulukuu 12, 2010, 23:02:19 ip »
Tietoisuuteni noista marketin murkinoista kun lisääntyi, loppui myös niiden ostaminen, paitsi jos nyt ihan pakkorako tulee. Silloinkin sitten katson tarkkaan mitä ostan. Tässä köyhänä päivänä piti ostaa joku raksupussi ja ajattelin kokeilla Rainbow Senioria. Ihan uus tuote, jota en ollut aiemmin nähny. Ei uponnu, ja sitten kerran ihmettelin mikä ****** keittiössä haisee ja nuuhkin roskikset ja kaikki ja ei löytyny mitään. No tuo pussihan se oli avonaisena kaapissa ja haisi sieltä. Roskiin lensi.

Olen aivan vallan siirtynyt hankkimaan murkinat elukoille http://www.zooplus.fi/stä.

Laadukkaamman ruuan lisäksi usein löytyy ihan rahanarvoisia tarjouksia ja koska yli 39e:n ostoksista ei edes postimaksua mene, niin olen tullut siihen tulokseen, että kannattaa tilata sitten useamman kuukauden satsi kerralla, jotta ei tarvitse kaupasta kantaa.

Kissanruuista olen kokeillut mm. seuraavia merkkejä:
Acana oli pitkään suht edullista ja maistuvaa.
Applaws kuivamuona uppos erittäin hyvin.
Almo Nature kuivamuonaa menee parhaillaan.

Iamsia ja Purina Onea olen aiemmin ostanut eläinkaupasta, joten niitäkin saattaa joskus ostoskoriin livahtaa jos on hyviä tarjouksia.

Märkäruuan puolelta sitten on vähän huonompia kokemuksia. Jotkin laaturuuat ovat erittäin pienissä purkeissa (jopa 70g) joka ei paljoa sano kun 3 jellonaa hyökkää nälkäisenä syömään, joten menee useita purkkeja kerralla ja hintaa enemmän kuin lihatiskin tuotteilla täällä Suomessa.

Mixed Grau Gourmet on esittelytekstinsä (Grau kissanruokavalmistaja välttää purkkiruoissaan säilöntäaineiden, kuten väri- tai makuaineiden käyttämistä tuotannossaan, sekä raaka-aineksien valinnassaan.) mukaan ihan ensiluokkaista, vaan tuo kokojyväriisi ei kyllä meillä oikein saanut kannatusta.
Catessy Smooth Taste kissanruoka – lihapaloja kermakastikkeessa 4 purkkia kanaa valkokastikkeessa ja 4 purkkia vasikanlihaa yrttikastikkeessa oli myös ehkä liian erikoista meidän maalaiskissoille ja aika pitkälle jäi syömättä.

Perus Whiskassit, Kitekatit ja Latz (Felix) kelpaa kyllä hyvin, mutta sitähän ne on syöny lähes koko elämänsä.

Onneksi täällä on kodittomien kissojen yhdistys, jonne sitten voi nämä hazardiostokset köörätä, ettei ne nyt syömättä jää kuitenkaan.

Pidän erittäin hyvänä asiana noita 10kg:n kissanruokasäkkejä, meillä kun ruokakulhoon menee kerralla 1-2 kg, josta sitten saa käydä vähän väliä tankkaamassa. Eikä muuten enää maistu edes noi marketin latz- tai kitekat-raksut kun on paremman makuun päästy.

Maksukin tuolla hoituu ihan Visa Electron-kortilla, jos vaan on verkkomaksumahdollisuus. Muutama tilaus on peruuntunut, kun ei ole ehtinyt tehdä katevarausta jos saldo on muuttunut, eli pari päivää kannattaa seurata onko jo katevaraus tehty.

Jame-78

  • Vieras
Vs: Zooplus-lemmikkikauppa
« Vastaus #1 : Joulukuu 13, 2010, 00:42:50 ap »
Tuosta Zooplussasta ei juurikaan ole kokemuksia ja tolleen nopeella vilkaisulla ei tule. Täällä westille (Kata 8v) annetaan Bento Kronen lammas&riisiä. Saa se välillä sian korvia, luita (myös lähimetsän peuran luuta), palvikinkkua, lihapullaa ja vaikka perunamuusia ja läskisoosia. Ja nyt se pahin juttu: jopa pullaa tai ranskanleipää. Eipä oo mitää ongelmia niistä tullu = ei niille allerginen niin en näe syytä olla antamatta. Cockerspanieli (Petu 7kk) taas nauttii ANF:n koiranruokaa. Mitää ihmeellistä tuo nyt ei vielä ole saanut perunamuusia ja läskisoosia lukuunottamatta mutta erään havainnon olen tehnyt. Koska Petu ja Kata käyvät samaan aikaan ulkona lenkillä alueella jossa liikkuu myös muitakin koiria...

Petua kiinnostaa eniten Katan paska, se pitää syödä. Oma paska tai jonkun muun koiran paska ei ole niin hyvää kuin Katan paska. Lämpimänä se ei ole niin hyvää, mutta jäätyneenä se on ilmeisesti jäätävän hyvää shittii. Anna siis herkkuja vain yhdelle koiralle niin sen paska on äärimmäisen hyvää toiselle koiralle. Koirakin lähtee mielellään ulos kun tietää että sieltä tien varresta saattaa löytyä nami palkinto.

Jos nyt joku luulee että olisin kovin tyytyväinen ja ylpeä siitä että Petu herkuttelee Katan paskalla niin hutiin menee. Ei se ole kivaa ja olen yrittänyt estää, kieltää ja opettaa että EI, NIIN EI TEHDÄ, mutta näin voi vahingossa käydä että Katan herkkupaskaa on jäänyt tien poskeen...

Sitte on vielä kolme kissaa, nehä vetää friskies kissan nappuloita ja vettä. Joskus nekin saa jotain, liki mitä tahansa märkämuonaa nii murinalla se menee hotkien. Palvikinkkuakin saavat joskus ja usein lintuja ja hiiriä mitä nyt niitä sattuu kiinni saamaan. Matojaki on kyl niillä ollu ja matolääkettä maksamakkarassa nii syövät sitäkin ihan kiltisti nii ei kauaa madot perseessä juhli. Sisälle ja ulos pääsevät itse ihan vapaasti liikkumaan...

Nasse

  • Sr. Member
  • ***
  • Viestejä: 703
  • Karma: +0/-0
Vs: Zooplus-lemmikkikauppa
« Vastaus #2 : Joulukuu 13, 2010, 17:25:07 ip »
Itse käyn aina omalle lemmikkilleni ostamassa murkinat eläinkaupasta joka sijaitsee tuossa kahden kilsan päässä....
Ei meilläkään näitä marketruokia niin enää käytetä....
Ollaan nääs siirrytty eläinkaupan murkinoihin....
periksi ei anneta!!!!!

Olutukko

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 53
  • Karma: +0/-0
Vs: Zooplus-lemmikkikauppa
« Vastaus #3 : Tammikuu 22, 2011, 11:28:51 ap »
Tässä on yksi nopea ja halpa lemmikintarvikkeiden internet-kauppa: http://petsfriends.shop.wosbee.com/PublishedService?frontpage=true
"VIINAAAA!" -Pasi Viheraho