PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Onko järkeä?  (Luettu 6827 kertaa)

Jonze

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 72
  • Karma: +0/-0
    • Musiikkiprofiilini
Onko järkeä?
« : Marraskuu 25, 2010, 11:06:25 ap »
Kröhöm.. Mulle ja mun kihlatulleni tulee joka kuukausi KAKSI laskua koskien auton vakuutuksia.. Saimme kuulla hetki sitten että meillä on jäänyt vuonna 2009 maksamatta muutama kymppi, joka nyt on "kivasti" siellä pyörinyt ja nyt ne perii sitä jo muista vakuutuksista.. Kun maksoimme kotivakuutusta, niin tuli viikon päästä lappu: "maksu hylätty, maksamanne summa voidaan käyttää muihin velkoihinne" MITÄ!?! ei tässä muuta mutta tuo 2009 "jokuvelka" on ilmestynyt jännästi sikäli että meille ei ole kerrottu.. ja nyt näitä autovakuutusjuttuja tulee kaks kertaa kuussa about.. ja summat on semmosia vähätuloisille että päätä hirvittää.. periaatteessa ne summat on sen kokoisia että ei tarvis kun 4 semmosta paskapaperilaskua maksaa niin olis vakuutukset seuraavaks 4 vuodeks.. perseestä tää POHJOLAKIN on.

fingers

  • Full Member
  • ****
  • Viestejä: 1361
  • Karma: +0/-0
  • capox
Vs: Onko järkeä?
« Vastaus #1 : Marraskuu 25, 2010, 11:14:17 ap »
Keskittäkää ne sopimukset, jos ei toimi niin yhteyttä vakuutusasiamieheen tai -naiseen. Jos ei toimi vieläkään, niin vaihda vakuutusyhtiötä -Turvaan, siellä osataan. Lähivakuutus on kaikkeista paskin yhtiö, eivät edes antanee bonuksia vaikka auto nimelläni jo vuodesta 2002 ja puolisolla aiemmin, niin minä en saanut kertymiä ja puolisoni sai. Nyt tulee ja ottivat huomioon vuodesta 2002 lähtien. Turva turvaa autosi ja kotisi.
Jos ei mitään opittu Aatulta, niin opit uusiksi, aate on se mikä elää.

atpanula

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1561
  • Karma: +0/-0
    • Omat sivut
Vs: Onko järkeä?
« Vastaus #2 : Marraskuu 25, 2010, 13:11:39 ip »
Muistaakseni Pohjolassa tapahtui tämä 2003-2004 paikkeilla.

Halusin vaihtaa yhtiötä liikennevakuutuksessa ja marssin konttorille. Muija kyseli siinä jotain tietoja ja sitten sanoi että voisinko poistua tästä vähäksi aikaa. Minä siihen että mitä ihmettä. Oma looshi oli niinkuin nykyään on aina, mutta piti kuulemma poistua jotta voi soittaa jonnekin. No pakkohan se oli poistua odottelemaan vähän kauemmaksi ja puhelinsoiton jälkeen akka huuteli sitten että tule takaisin.

Harvemmin on noin nöyryytetty, miksi ei akka voinut itse mennä jonnekin soitteleen puhelujaan... Jälkeenpäin selvisi että se oli luottotietojen tarkistus tms. puhelu ja siinä en saanut olla paikalla.

lammassaari

  • Sr. Member
  • ***
  • Viestejä: 779
  • Karma: +0/-0
Vs: Onko järkeä?
« Vastaus #3 : Marraskuu 25, 2010, 14:34:30 ip »
Kröhöm.. Mulle ja mun kihlatulleni tulee joka kuukausi KAKSI laskua koskien auton vakuutuksia.. Saimme kuulla hetki sitten että meillä on jäänyt vuonna 2009 maksamatta muutama kymppi, joka nyt on "kivasti" siellä pyörinyt ja nyt ne perii sitä jo muista vakuutuksista.. Kun maksoimme kotivakuutusta, niin tuli viikon päästä lappu: "maksu hylätty, maksamanne summa voidaan käyttää muihin velkoihinne" MITÄ!?! ei tässä muuta mutta tuo 2009 "jokuvelka" on ilmestynyt jännästi sikäli että meille ei ole kerrottu.. ja nyt näitä autovakuutusjuttuja tulee kaks kertaa kuussa about.. ja summat on semmosia vähätuloisille että päätä hirvittää.. periaatteessa ne summat on sen kokoisia että ei tarvis kun 4 semmosta paskapaperilaskua maksaa niin olis vakuutukset seuraavaks 4 vuodeks.. perseestä tää POHJOLAKIN on.

Kyllä ne maksut aluksi on aika isot, jos ei bonuksia kertynyt. Aika outoa, jos laskuja tulee kaksi kertaa kuussa auton liikennevakuutuksesta, yleensä

niitä tulee max 4 kertaa VAKUUTUSKAUDESSA. ???
EU:n alueelta ostettavien tuotteiden hintaan ei lisätä veroja eikä tullimaksuja.

LauriKelo

  • Sr. Member
  • ***
  • Viestejä: 710
  • Karma: +0/-0
  • WTF?!?
    • Lärviläpyskä
Vs: Onko järkeä?
« Vastaus #4 : Marraskuu 25, 2010, 23:12:13 ip »
Parempi on kuin vain maksaa kiltisti...

Muuten voi saada vaikka raudat käteen, näinkin on kuulemma joskus käynyt   :D

Olen aina mieluummin onnellinen kuin oikeassa.

atpanula

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1561
  • Karma: +0/-0
    • Omat sivut
Vs: Onko järkeä?
« Vastaus #5 : Marraskuu 25, 2010, 23:18:18 ip »
Siitä saa paska-poliisi vastata. Ja vastaakin...

Ranteisiin ei pidä lyödä tuolleen jenkkityyliin rautoja esim.

Ja ylipäätänsä ei pidä lyödä rautoja, mutta tämänhän sitte selvittelee asianomainen poliisihenkilö ylempiensä kanssa...

Alkaa pikku hiljaa vituttaa tää jenkkimeno, eli "don't tase me, bro". Kohta ollaan siinä jos ei kukaan tee mitään.

Jonze

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 72
  • Karma: +0/-0
    • Musiikkiprofiilini
Vs: Onko järkeä?
« Vastaus #6 : Joulukuu 02, 2010, 01:22:38 ap »
..... poikkes vähän aiheesta. no ei ylläri..