PASIRADIO

Äänestys

Käytätkö sinä ES:ää

Kyllä
4 (25%)
Joskus
4 (25%)
En
7 (43.8%)
Mikä ES?
1 (6.3%)

Äänestäjiä yhteensä: 15

Kirjoittaja Aihe: Jame-78 testaa ES:ää  (Luettu 11572 kertaa)

Jame-78

  • Vieras
Jame-78 testaa ES:ää
« : Marraskuu 22, 2010, 20:54:47 ip »
Nyt testissä ES eli Euroshopper energy drink (salama x 3)



Surkeen kuuluisa ES ollu kaikenlaisten höpöttelijöiden huulilla, joten tätähän pitää testata ja tämähän on ollu itelle täysin pimennossa oleva tuote koska se löytyy Kesko ryhmän kaupan hyllyiltä. Itse olen sunistanut vain kalliimmassa, prosentteja tyrkyttävässä Ääs marketeissa eli Prismoissa. Nyt piti rohkasta mieli ja sunistaa K kauppaan. Sieltä löytyi hyllystä ja hintaa 95cnt. Mukaan tarttui 5kpl.

Nyt on tunti testattu ja 2 tölkkiä juotu. Maku lähentelee normaalia alkuperäistä batteryä.

1 tölkin jälkeen olo oli suhteellisen hedelmäinen
2 tölkin jälkeen jopa pikkasen kupliva olo.

Mitään erikoista energiaa ei ole havaittavissa tässä vaiheessa testiä. Lisää tätä naamariin.

Jame-78

  • Vieras
Vs: Jame-78 testaa ES:ää
« Vastaus #1 : Marraskuu 22, 2010, 20:59:51 ip »
Lisätään tähän vielä sen verran että pahoittelen kuvassa ilmeneviä varjoja koska minulla ei kuvaus studiossa ole oikeaoppisia valoja pullojen tai tölkkien kuvaamiseen. Salamasta tuleva heijastus on ihan hyvä asia. LISÄÄ ES:ää.

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15061
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Jame-78 testaa ES:ää
« Vastaus #2 : Marraskuu 22, 2010, 21:33:52 ip »
Lisätään tähän vielä sen verran että pahoittelen kuvassa ilmeneviä varjoja koska minulla ei kuvaus studiossa ole oikeaoppisia valoja pullojen tai tölkkien kuvaamiseen. Salamasta tuleva heijastus on ihan hyvä asia. LISÄÄ ES:ää.

Sinun tulee hankkia oikeaoppiset 500w halogeenivalot jotta voit kuvata ilman varjoja....
päivät pitkät...
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

Fullflavor

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2781
  • Karma: +0/-0
Vs: Jame-78 testaa ES:ää
« Vastaus #3 : Marraskuu 22, 2010, 21:52:36 ip »
Kyllä ES vie hinta/laatusuhteella kyllä kaikki energiajuomat 100-0

Mielestäni jopa parempaa, kun battery..

Jame-78

  • Vieras
Vs: Jame-78 testaa ES:ää
« Vastaus #4 : Marraskuu 22, 2010, 22:43:39 ip »
Nyt on 3 tölkkiä nielty... Olo on pullee... En mä tiedä onko se tää kofeiini vai tauriini vai E-säätösotkut mutta tökkii aika pahasti. Ehkä tää olis parasta Jeegerin kanssa tai 80vol Saaremaan kanssa. Kahvii oon viimeks juonu -90 luvulla ja tämä ES sisältää kofeiinia suhteellisen runsaasti. Tölkissä lukee suosituksena että max 2 tölkkiä päivässä, mutta nehän on vaa suosituksia. Korkataas uhri numero 4 ja katotaan mitä tapahtuu.

Jame-78

  • Vieras
Vs: Jame-78 testaa ES:ää
« Vastaus #5 : Marraskuu 23, 2010, 01:17:07 ap »
Kiitän siirrosta testi osastolta tänne yleisen kaavotuksen keskelle.... Oikeesti tää kuuluu tänne vaikka onkin testi. Nyt on 4 tölkkiä tyhjennetty kurkusta alas ja eukko sanoo että olet sen oloinen kuin olisit päissäsi ja jonkinlaisia ADHD taipumuksia on havaittavissa? Ei saatana. Paskanvitut sanon minä. Tässä oo mitään päihdyttävää mutta olo on pikkasen kuin duracell pupulla. Ei siis sen virran suhteen vaan että oon pehmee päältä ja vattas tuntuu kovalle. Viel kiskon ton viimisen naamariin... Se korkataan nyt. Sitte ku oon sen kiskonu ja käyny koittaa tuleeko se kova sieltä kolisten kaakeliastiaan niin meen nukkumaan todistaakseni itselleni ettei ole mitään piristävää vaikutusta. Saa nähdä millainen liskojen yö tulee.... Näenkö painajaisia ES:stä? Miten tässä vielä käy?

Jame-78

  • Vieras
Vs: Jame-78 testaa ES:ää
« Vastaus #6 : Marraskuu 23, 2010, 02:04:12 ap »
Nyt on kaikki 5 kumottu. Olo melko pöhöttyny ylenpalttisesta litkimisestä... Kaakeliastia otti vastaan boan ja seuraavaksi menen nukkumaan. Jos nukkuminenkin onnistuu ongelmitta niin tässä energiasysteemissä ei oo mitään virtaa antavaa.