PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Pasiradio tienpäälle  (Luettu 2688 kertaa)

Jame-78

  • Vieras
Pasiradio tienpäälle
« : Lokakuu 22, 2010, 17:19:52 ip »
Nyt mä keksisin hyvän, jos raha ei olisi esteenä.... Itselle kaikenlainen katsastaminen kun on myrkkyä, niin lienee traktori olevan katsastusvapaata kulkinetta? Mene ja tiedä mutta konttorin pihassa koskaa traktorei oo nähnyt, konttorilla en kyl usein viihdy, mutta sitten itse asiaan. Mileeni juolahti että tuollainen katsastamaton 12m pitkä täysperävaunu olisi oiva pasiradiolle, johon rakentaisi kaluston. Mikseripöydän ja kamerat yms hilppeet. Jos 12m pitkään perävaunuun ei mahdu kaikkea tarvitsemaa, voi perävaunun perään laittaa vaikka asuntovaunun. Koko komeutta kun vetäisi traktorilla, perässä toimivat valot ja kolmio, niin se on laillinen.

Jotkut sanoo että traktorilla saa vetää mitä vaan. Juu, traktorilla saa vetää 2x omaa massaa suurempaa jarrutonta laitetta. Laite ei tartte olla katsastettu, mutta valot on hyvä toimii ja kolmio olla. Eli 5 tonnia painavaan traktoriin saa kytkeä 10 tonnia laitetta perään. Toki on suotavaa että laitteessa on renkaat alla nii tulee pikkase mukavemmi. Laitteita toki voi kytkee useammankin peräkkäin. Eli 5tonnia painavalla traktorilla on mahdollista vetää viittä 2000kg asuntovaunua, eli rivitaloa... Ei tartte katsastaa. Mulla olis yks 12m pitkä puoliperävaunu tiedossa jos haluaisin. Toki traktorii ei oo.

On hyvin luonnollista että poliisit kiinnostuu tuollaisesta rivitalosta tienpäällä, mutta mitään lakia ei rikota. Eiks olis hulppeeta, Lähetysvaunu, Ruokailuvaunu, saunavaunu, makuuvaunu ja flipperipelivaunu. Noh, ainahan saa haaveilla. Maantietraktorilla saa päästellä sitte 50km/h mutta kelläpä on kiire? Ehkä sillä joka ohittaa? Voi kolmannen vaunun kohdalla ihmetellä onko tuo laillista ja soittaa poliisille.

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15046
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Pasiradio tienpäälle
« Vastaus #1 : Lokakuu 22, 2010, 18:13:56 ip »
Juu ei siinä mitään mutta mistäs  rahat tollaseen systeemiin?
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

Fullflavor

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2781
  • Karma: +0/-0
Vs: Pasiradio tienpäälle
« Vastaus #2 : Lokakuu 22, 2010, 18:28:26 ip »
Halvemmaks tulis vuokrata asuntoauto jostain liikkeestä tai yksityiseltä ja sillä sitten kiertäisi, vaikka koko suomen..
Tosin ei sekään ole ilmaista lystiä...