PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Tulli lähetti kirjeen  (Luettu 6961 kertaa)

atpanula

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1561
  • Karma: +0/-0
    • Omat sivut
Tulli lähetti kirjeen
« : Marraskuu 17, 2010, 19:23:55 ip »
Vitun apinat lähetti kirjeen että veronpalautukseni on JÄLLEEN kuitattu eteläisen tullipiirin saataville.

Penniäkään en ole velkaa sinne päin.

Pitää varmaan tehdä rikosilmoitus noista pelleistä... Ei ole mitään rajaa enää tuolla mafialla, varastavat mun rahoja.

atpanula

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1561
  • Karma: +0/-0
    • Omat sivut
Vs: Tulli lähetti kirjeen
« Vastaus #1 : Marraskuu 17, 2010, 19:25:54 ip »
Kirje tuli siis itäiseltä veronkantoyksiköltä...

atpanula

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1561
  • Karma: +0/-0
    • Omat sivut
Vs: Tulli lähetti kirjeen
« Vastaus #2 : Marraskuu 19, 2010, 20:19:56 ip »
Ja näinhän siinä käy eli otetaan tulona huomioon... Eivät ole tullista suostuneet vastailemaan mitään.

Sen lisäksi että toinen viranomainen vie, niin toinen laskee sen mulle tuloksi.




SF3MtK

  • Valvojat S
  • Sr. Member
  • *****
  • Viestejä: 549
  • Karma: +0/-0
Vs: Tulli lähetti kirjeen
« Vastaus #3 : Marraskuu 20, 2010, 16:26:11 ip »
Eikä laske ku viet paperin ettet moista rahaa saa... Eipä oo mullakaan laskettu koskaan veronpalautuksia tuloks, kun oon kiikuttanu ulosottomiehen lapun. Nytkin vie vouti ~400€

atpanula

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1561
  • Karma: +0/-0
    • Omat sivut
Vs: Tulli lähetti kirjeen
« Vastaus #4 : Marraskuu 20, 2010, 17:29:41 ip »
Meni ristiin noi laput, toki olisin sen laittanut samalla hakemukseen.

Toisaalta, jos asia nyt selviääkin niin vähentävät ensi keväänä sen palautuksen :)

Katainen laittaa noikin rahat varmaan Irlantiin menemään, ei ihme että joka paikasta saa niistää kansalaisten varoja...

atpanula

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1561
  • Karma: +0/-0
    • Omat sivut
Vs: Tulli lähetti kirjeen
« Vastaus #5 : Marraskuu 22, 2010, 15:53:39 ip »
Soittelin äsken vähän asian selvittämiseksi. Kuusi puhelua taisi tulla ja 8-9 eri henkilön kanssa juttelin. Eli tyypillinen viranomaisen kanssa asiointi.

Puhelut on nauhalla kantelua varten.

Eteläisessä tullipiirissä tietokoneella ei näkynyt mitään saatavia, sen sijaan verohallinnon koneella näkyi, että tulli on pyytänyt palautukseni 860,00 euron saatavalleen! Syytä ei näkynyt, ainoastaan tuo summa.

Verohallinnosta sanottiin myös, että he laittavat joka tapauksessa tuon rahan menemään tulliin, ja tulli sitten palauttaa sen jos on aihetta. Lyön jokaisen kanssa vetoa joka haluaa, että eivät maksa korkoa jos en sitä pyydä. Ja minähän pyydän koska maksu viivästyy tietysti. Olispa tuollakin rahalla saanut takaiskarit ja pohjauskumit esimerkiksi sekä yhden jarrulevyn.

Jos kestää niinkuin aina tullin kanssa, niin menee useampi kuukausi ja auton leima ehtii vanhaksi. Laskin, että justiinsa saan hoidettua auton leimalle jos kaikki menee niinkuin pitää. Mutta nyt nämä apinat ei tee mitään. Keskiviikkona tulee kuulemma henkilö joka hoitaa asioita.

atpanula

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1561
  • Karma: +0/-0
    • Omat sivut
Vs: Tulli lähetti kirjeen
« Vastaus #6 : Marraskuu 25, 2010, 13:22:42 ip »
Ei ole kuulemma päivittynyt tiedot tarpeeksi ajoissa. Huomautan tässä vielä että minulla ei ole KOSKAAN ollut tullille maksuja rästissä eli erääntyneitä juttuja.

Lupasi palautukset tilille kunhan saavat ensin itse rahan eli 3.12. Mikä voi olla niin vaikeata, että ei voi laittaa sitä samana päivänä reaaliajassa minulle. Mikään ei ole tässä maassa niin varma asia kun se, että verohallinto siirtää jonkun rahan tulliin.

No siinäpähän laskevat korkoja sitten jos maksu myöhästyy seuraavan viikon puolelle.