Haluatko mainostaa viheraho.info:Ssa ?
Ota yhteyttä mainostus@viheraho.com
Otan vastaan käytöstä poistuvia langattomia mikrofoneja ja korvamonitoreja. yhteydenOtot pasi@viheraho.com
Lisäksi suuri tarve UPS eli katkottomien powereiden isoista akuista
Teollisuudessa näitä käytettyjä vuoden pari ikäisi akkuja menee poistoon
Voin Noutaa useita kymmeniä kappaleita tarvittaessa
Joten jos tiedät mistä näitä voisi noutaa kerrothan siitä minulle. - Kiitos

Kirjoittaja Aihe: Vakuutusyhtiöt pinteessä: Asiakkaat äänestävät jaloillaan  (Luettu 2150 kertaa)

lammassaari

  • Sr. Member
  • ***
  • Viestejä: 777
Vakuutusyhtiöt pinteessä: Asiakkaat äänestävät jaloillaan
« : Marraskuu 08, 2010, 17:40:39 ip »
En ihmettele yhtään Tämän Turva episodin takiakaan:

Vakuutusyhtiöiden asiakasuskollisuus on pudonnut reippaasti. Epäreilu ja epäempaattinen asiakaspalvelu saa vaihtamaan vakuutusyhtiötä. Kuivimmin jaloin vakuutusyhtiöiden tilanteessa on selvinnyt Lähivakuutus.

Vakuutuksen ottajat ovat oppineet äänestämään kukkarollaan ja kilpailuttamaan vakuutusyhtiöitä, kertoo tuore tutkimus. Sen mukaan kaikki vakuutusyhtiöt ovat menettäneet asiakasuskollisuuttaan.

- Vieläpä yllättävän paljon, kommentoi tutkimuksen tehneen EPSI Finlandin toimitusjohtaja Mats Nybondas.

Hänen mukaansa oman talouden epävarmoissa oloissa vakuutusmaksuja aletaan tutkia tarkemmin ja etsitään niistä säästöjä.

- Ovathan ne kotitaloudelle suuri, "pakollinen" kuluerä, Nybondas muistuttaa.

"Hankalaksi asiakkaaksi" ryhtyminen rasittaa

Pelkkä rahan säästäminen vakuutusmaksuissa ei kuitenkaan ratkaise, vaan asiakkaat arvostavat palvelun luottamuksellisuutta ja henkilökohtaisuutta.

- Vakuutuksen ottajat haluavat voivansa luottaa siihen, että häntä ei pompotella edestakaisin, vaan oma kontaktihenkilö auttaa, Nybondas sanoo.

Yksi keino saada parempaa palvelua ja alempia vakuutusmaksuja on ryhtyä "hankalaksi asiakkaaksi".

- Tutkimuksesta löytyy esimerkki Tapiolan kohdalla protestoinnin hyödystä: jos heittäydyt hankalaksi etkä ole kiltti asiakas, sinua kuunnellaan. Tällainen kuitenkin ruokkii epäluottamusta ja se koetaan erittäin epäreiluksi, Nybondas varoittaa vakuutusyhtiöitä.

Lähivakuutus yksityisasiakkaiden, Fennia yrittäjien suosikki

Eniten asiakasuskottomuudesta ovat tänä vuonna kärsineet If, Tapiola ja Pohjola.

Parhaiten asiakkaansa on saanut pidettyä Lähivakuutus, joka sai parhaat arviot yksityisasiakkailtaan, sekä Fennia, jota suosivat pienyritykset.

- Menestyjät ovat vakuutusyhtiöitä, jotka pitävät henkilökohtaista huolta "pienestä kuluttajasta". Tässä näkyy ihan sama juttu kuin kuukausi sitten vastaavassa pankkeja koskevassa tutkimuksessa: vakuutusasiakas haluaa ennen kaikkea empatiaa, Nybondas tulkitsee.

Henkilökohtaisen palvelun lisäksi arvostetaan nopeaa ja tehokasta palvelua varsinkin valitustilanteissa.

Lähde:Kauppalehti
EU:n alueelta ostettavien tuotteiden hintaan ei lisätä veroja eikä tullimaksuja.

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 14519
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Vakuutusyhtiöt pinteessä: Asiakkaat äänestävät jaloillaan
« Vastaus #1 : Marraskuu 08, 2010, 18:28:27 ip »
Jokaisen virallisen yhteydenoton ja käymisen tästälähtien tallennan.sen verran tämä sekoilu opettaa.
Kaikki mitä asiakalspalvelunouvoja sanoo on syytä tallentaa.
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X