PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Vakuutusyhtiö Turva kusettaa! Varoitus!  (Luettu 139425 kertaa)

Fullflavor

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2781
  • Karma: +0/-0
Vs: Vakuutusyhtiö Turva kusettaa! Varoitus!
« Vastaus #14 : Marraskuu 05, 2010, 22:49:43 ip »
Mulla ei ole ikinä ollut ongelmia vakuutusyhtiöitten kanssa.
Johtuukohan se siitä, ettei mitään ole vielä tapahtunut ja luottotiedot ovat kunnossa...

Vakuutusyhtiönä tosin toimii Lähivakuutus..

Jame-78

  • Vieras
Vs: Vakuutusyhtiö Turva kusettaa! Varoitus!
« Vastaus #15 : Marraskuu 06, 2010, 00:53:39 ap »
9.2.2010 - 8.2.2011 on todellakin maksettu etukäteen eikä hinnan muutokset saa siihen vaikuttaa kesken lennon. Kesken kauden voi bonusta kyllä kertyy, jolloin pitäis vakuutusyhtiöltä tulla hyvityksii seuraavaan laskuun. Jos 1.12.2010 rapsahtaa lisää bonusta niin vakuutusmaksu pitää olla 1.12.2010 - 8.2.2011 ajalla halvempi... Kuitenkin katsovat bonuksien tilanteen 9.2.2010 ja sen mukaan laskuttavat koko vuodelle, vaikka bonukset tossa nousevatkin 1.12.2010. Seuraavassa laskussa sitten se erotus onkin hyvä näkyy hyvityksinä...  Selkeetä...

Turva yrittää laskuttaa 1.12.2009-30.11.2010 vaikka autoa ei oo ollukkaa vasta kun 9.2.2010. Katsovat että on okei laskuttaa 1.12.2009-8.2.2010... TYHJÄSTÄ. Jos olisin itse maksanut VUODEN etukäteen 9.2.2010 ja näyttää noin vaikeelle niin vaihtaisin yhtiötä 7.2.2011 ja ottaisin käteiset ulos ja kiikuttaisin toiseen yhtiöön... Laskuu jos laittasivat perään niin ne on aiheettomii... Siin pitäis tulla viel pikkase takasinki....

Hörhö

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 73
  • Karma: +0/-0
Vs: Vakuutusyhtiö Turva kusettaa! Varoitus!
« Vastaus #16 : Marraskuu 06, 2010, 01:37:48 ap »
Finnairikin ostaa etukäteen kerosiinit ja ei hiinnannousut tai laskut vaikuta mitään. Silleen ajatellen toi oli törkeetä vakuutusyhtiöltä pummata lisää vedoten johonkin hinnankorotukseen. Tuskin saisit takaisin mitään jos hinta laskis. Nää jutut selviää sopimuksesta, jos sellanen on. Sääliksi käy virkailijaa. Yritti oikeesti auttaa. Se että poliisit on perseestä on eri juttu. Justiin tappoivat jonkun tyypin. No uutisista näkyy. Bonuksien päivämäärä ei oikeestaan liity mitenkään vakuutuskauteen. Se on se mikä on. Sen virkailijakin melko selvästi ilmaisi. Vakuutusyhtiöt oikeesti osaa laskut laskea etukäteen ton pikkujutun. Mut oikeesti vakuutukset on perseestä ikävähennyksineen. Kuitenkin aika turhaa vouhotusta puolin ja toisin.
Kannattaisko bannata varmuuden vuoksi

Jame-78

  • Vieras
Vs: Vakuutusyhtiö Turva kusettaa! Varoitus!
« Vastaus #17 : Marraskuu 06, 2010, 01:50:57 ap »
No ei olis vaikeeta vakuutusyhtiöltä laskee että vakuutus otetaa tänää ja ja bonukset heilahtaa tossa ens kuun alussa nii paljonko tekee vuodeks eteenpäin... Osasivat ainaki mulle laskee 6kk maksut eteenpäin. Vakuutuskausi alkoi päivänä, jona auton ostin ja siitä 6kk eteenpäin. Bonukset oli oikeen ja kaikki hyvin... 6kk huoletonta ajoo eteenpäin ja sellane reilu 200e kiittimoro... Kyl ne taas pian muistaa rankasta. Eipä oo Turvassa. Mun vakuutukset on Nordeassa... Bonukset 65%

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15054
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

Jame-78

  • Vieras
Vs: Vakuutusyhtiö Turva kusettaa! Varoitus!
« Vastaus #19 : Marraskuu 06, 2010, 05:44:56 ap »
Kovalle näyttää toi meno... Vimeohanski sai rautaa ekana....

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15054
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Vakuutusyhtiö Turva kusettaa! Varoitus!
« Vastaus #20 : Marraskuu 06, 2010, 07:00:54 ap »
Kovalle näyttää toi meno... Vimeohanski sai rautaa ekana....

tää homma ei jää tähän.
turva saa luvan maksaa tän.
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X