PASIRADIO

Äänestys

Äänestätkö perussuomalaisia tulevassa vaalissa?

Kyllä
En

Kirjoittaja Aihe: Äänestätkö vai et?  (Luettu 82882 kertaa)

Warhu

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 202
  • Karma: +0/-0
Vs: Äänestätkö vai et?
« Vastaus #203 : Kesäkuu 16, 2011, 00:01:47 ap »
Kyl se on nii jotta 4vuotta mennään näillä. Minähän äänestin vapauspuolueen Olavi mäenpäätä. Näin teki myös 1025 muuta ihmistä. Tuo ei silti riittänyt. Siis minusta tuntuu sille että koska ehdokas ei päässyt vaikuttamaan niin minun ääneni ei vaan vaikuta. Näin ollen ääneni meni hukkaan, inflaatio siirsi sen kokoomukselle? 4 vuoden päästä kaikesta viisastuneena äänestän persuja. 4 vuotta jaksan innokkaasti odottaa, jotta saan valita persujen riveistä mieluisimman vaihtoehdon.

Olavilla ei ole puoliakaan sitä huumoriarvoa mitä Siitoinilla. Pekka tosin oli vielä 70-luvulla tosissaan.

Jame-78

  • Vieras
Vs: Äänestätkö vai et?
« Vastaus #204 : Kesäkuu 16, 2011, 01:23:47 ap »
Kyl se on nii jotta 4vuotta mennään näillä. Minähän äänestin vapauspuolueen Olavi mäenpäätä. Näin teki myös 1025 muuta ihmistä. Tuo ei silti riittänyt. Siis minusta tuntuu sille että koska ehdokas ei päässyt vaikuttamaan niin minun ääneni ei vaan vaikuta. Näin ollen ääneni meni hukkaan, inflaatio siirsi sen kokoomukselle? 4 vuoden päästä kaikesta viisastuneena äänestän persuja. 4 vuotta jaksan innokkaasti odottaa, jotta saan valita persujen riveistä mieluisimman vaihtoehdon.

Olavilla ei ole puoliakaan sitä huumoriarvoa mitä Siitoinilla. Pekka tosin oli vielä 70-luvulla tosissaan.

Siitoimen olen itse tavannut ja jopa käynyt hänen luonaan... Ensimmäisen kerran Pekan luona kävin ala-aste ikäisenä. Nykyään Pekka vain lepää. Asiallinen mies hän oli. Ei mitään pahaa sanottavaa. Villi veikkaukseni ettei ole ehdolla tulevissakaan vaaleissa. Taivaallisessa vaalipiirissä ehkä...

Warhu

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 202
  • Karma: +0/-0
Vs: Äänestätkö vai et?
« Vastaus #205 : Kesäkuu 20, 2011, 12:34:18 ip »
Kyl se on nii jotta 4vuotta mennään näillä. Minähän äänestin vapauspuolueen Olavi mäenpäätä. Näin teki myös 1025 muuta ihmistä. Tuo ei silti riittänyt. Siis minusta tuntuu sille että koska ehdokas ei päässyt vaikuttamaan niin minun ääneni ei vaan vaikuta. Näin ollen ääneni meni hukkaan, inflaatio siirsi sen kokoomukselle? 4 vuoden päästä kaikesta viisastuneena äänestän persuja. 4 vuotta jaksan innokkaasti odottaa, jotta saan valita persujen riveistä mieluisimman vaihtoehdon.

Olavilla ei ole puoliakaan sitä huumoriarvoa mitä Siitoinilla. Pekka tosin oli vielä 70-luvulla tosissaan.

Siitoimen olen itse tavannut ja jopa käynyt hänen luonaan... Ensimmäisen kerran Pekan luona kävin ala-aste ikäisenä. Nykyään Pekka vain lepää. Asiallinen mies hän oli. Ei mitään pahaa sanottavaa. Villi veikkaukseni ettei ole ehdolla tulevissakaan vaaleissa. Taivaallisessa vaalipiirissä ehkä...

:D
Myikö Pekka sulle niitä viiden markan hakaristitarroja. Itse näin Pekan livenä v.1986, ajeltiin lukioporukan kanssa faijan Amazonilla. Pistäydyttiin sitten Pekan kiinteistöllä nykyistä Muumimaailmaa vastapäätä. Saatii kotikaljat ja tarinoita arjalaisen rodun kehitysasteista.

Jame-78

  • Vieras
Vs: Äänestätkö vai et?
« Vastaus #206 : Kesäkuu 20, 2011, 17:44:01 ip »
Kyl se on nii jotta 4vuotta mennään näillä. Minähän äänestin vapauspuolueen Olavi mäenpäätä. Näin teki myös 1025 muuta ihmistä. Tuo ei silti riittänyt. Siis minusta tuntuu sille että koska ehdokas ei päässyt vaikuttamaan niin minun ääneni ei vaan vaikuta. Näin ollen ääneni meni hukkaan, inflaatio siirsi sen kokoomukselle? 4 vuoden päästä kaikesta viisastuneena äänestän persuja. 4 vuotta jaksan innokkaasti odottaa, jotta saan valita persujen riveistä mieluisimman vaihtoehdon.

Olavilla ei ole puoliakaan sitä huumoriarvoa mitä Siitoinilla. Pekka tosin oli vielä 70-luvulla tosissaan.

Siitoimen olen itse tavannut ja jopa käynyt hänen luonaan... Ensimmäisen kerran Pekan luona kävin ala-aste ikäisenä. Nykyään Pekka vain lepää. Asiallinen mies hän oli. Ei mitään pahaa sanottavaa. Villi veikkaukseni ettei ole ehdolla tulevissakaan vaaleissa. Taivaallisessa vaalipiirissä ehkä...

:D
Myikö Pekka sulle niitä viiden markan hakaristitarroja. Itse näin Pekan livenä v.1986, ajeltiin lukioporukan kanssa faijan Amazonilla. Pistäydyttiin sitten Pekan kiinteistöllä nykyistä Muumimaailmaa vastapäätä. Saatii kotikaljat ja tarinoita arjalaisen rodun kehitysasteista.

Eipä se minulle mitään tarroja kaupannut, eikä minulla ollut hänelle vappukukkia myydä. Sensijan esitteli minulle pikku giljotiiniaan. Koskaan en kyseistä laitetta nähnyt käytettävän, mutta juttua oon kuullu. Kotikaljaa emme nauttineet, mutta hänellä olikin parempaa tarinaa kerrottavana kuin ovelle eksyneillä jehovantodistajalla.

Hankkija

  • Vieras
Vs: Äänestätkö vai et?
« Vastaus #207 : Syyskuu 29, 2011, 16:04:01 ip »
Vanhojen puolueiden ylivaltaa murtamassa hetki sitten!

PS 98 Pohjois-Savo Pentti "Hauveli" Oinonen.




Joko Panula on ottanut selvää edustaja Oinoselta, miksi tämä oli poissa eilisestä helvetin tärkeästä  ERVV: äänestyksestä?
http://www.eduskunta.fi/triphome/bin/thw.cgi/trip/?${APPL}=aanestysu&${BASE}=aanestysu&${THWIDS}=2.26/1317208166_213806&${oohtml}=aax/hex5000&${html}=aax/aax5000&${snhtml}=aax/aaxnosyn&${savehtml}=/thwfakta/aanestys/aax/aax.htm

Hankkija

  • Vieras
Vs: Äänestätkö vai et?
« Vastaus #208 : Syyskuu 30, 2011, 09:44:58 ap »
  Kun jos ihminen tunnustautuu Jeesukselle kritukselle kuuluvaksi tahtoo hän lähimmäisilleen pelkkää hyvää, näin ei ole viinaa juovien
keskuudessa jossa hyväksikäyttö ja huijaus ovat toimintatavoista suosituimpia.
 

Suurimpia huijareita ovat nämä Kristilliset. Keväällä turuilla, toreilla ja vaalikoneissa kaikki kyseisen puolueen kansanedustajat olivat Kreikan ja muiden maiden tukipaketteja vastaan, mutta tämän viikon keskiviikkona oli kelkka kääntynyt jokaisella Kristillisten edustajalla täysin, kun hyväksyivät 14 miljardia euroa suomalaisten veronmaksajien rahoja Kreikan valtiolle ja sitä luotottaneille pankeille. Millään muulla puolueella ei ollut näin paljon huijaajia kuin kristillisillä, kun verrataan vaalikonevastauksia keskiviikon äänestykseen..

Ennen vaaleja kysytään (YLEn vaalikone 2011):
 "Suomen kuuluu jatkossakin tukea taloudellisesti ahdinkoon joutuneita EU-maita?"
 
Nykyiset hallituspuolueet vastasivat "täysin samaa mieltä" tai "jokseenkin samaa mieltä" seuraavasti (suluissa keskiviikon Jaa-äänet):
 KOK 23/43 (35/35, yhdenmukaisuus 62%)
 SDP 9/39 (37/37, yhdenmukaisuus 23%)
 KD 0/6 (4/4, yhdenmukaisuus 0%)
 RKP 7/10 (9/9, yhdenmukaisuus 67%)
 VIHR 6/10 (8/8, yhdenmukaisuus 75%)
 VAS 0/14 (10/12, yhdenmukaisuus 17%)

Hankkija

  • Vieras
Vs: Äänestätkö vai et?
« Vastaus #209 : Lokakuu 01, 2011, 11:10:06 ap »
Edellisessä viestissäni kirjoitin Kristillisten kusetuksesta. Nyt se näköjään riittää jo Toimi Kankaanniemellekkin.

KD-veteraani eroaa puolueesta: ”Mahdotonta hyväksyä”

Kristillisdemokraattien entinen puheenjohtaja ja pitkäaikainen entinen kansanedustaja Toimi Kankaanniemi eroaa puolueesta. Kankaanniemi toimii yhä Uuraisten kunnanvaltuuston puheenjohtajana.
 
Kankaanniemi kertoo päätöksestään Uuden Suomen Puheenvuoro-palvelussa.
 
- Pitkän ja vakaan harkinnan jälkeen olen päätynyt siihen, että jatkan lokakuun alusta alkaen puoluepoliittisesti sitoutumattomana. Tasan 30 vuotta jatkunut jäsenyyteni SKL (Suomen Kristillinen Liitto) ja KD:ssa päättyy, Kankaanniemi kirjoittaa.
 
Kankaanniemen mukaan hänen päätökseensä ei liity henkilöristiriitoja. Ratkaisun taustalla on sen sijaan Euroopan väliaikaisen rahoitusvakausvälineen takausten kasvattaminen 14 miljardiin euroon ja hallituksen kaavailema kuntauudistus.
 
- En pysty perustelemaan tätä ratkaisua itselleni puhumattakaan muille. Seuraava "mahdoton" päätös on pysyvän vakausmekanismin hyväksyminen 21.7.2011 sovitulta pohjalta. Tämä kokonaisuudessaan merkitsee harppausta kohti liittovaltiota. Sitä en voi tukea enkä hyväksyä, Kankaanniemi toteaa.

http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/116337-kd-veteraani-eroaa-puolueesta-%E2%80%9Dmahdotonta-hyvaksya%E2%80%9D